betina23

hårbånd med blomster

6 indlæg i dette emne

jeg er korthåret og regner ikke med at jeg vil have slør på til brylluppet, men har en drøm om blomster i håret i stedet for..

jeg er VILD med det hårbånd kronprinsesse Mary har haft på til barnedåbene, og tænker nok lidt i den stil, hvis jeg så kunne finde nogle kunstige blomster der går igen fra brudebuketten... og tænker også at der kunne laves en miniudgave af hårbåndet til mine piger....

men nogen der har en idé til hvordan jeg lige skal gøre.. er det bare at købe et bredt hårbånd og så lime/sy blomsterne fast????

på forhånd tak for hjælpen

hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at Sanne har lavet noget der minder en smule om det...

Jeg ville personligt gribe det an ved at sy blomsterne fast på en base af sinamay. Det gør at der er godt syr på formen :) Jeg ville sy hver enkel blomst fast og personligt nok også fylde op med lidt perler. Til sidst sættes det hele på en hårbøjle og man kan så evt lige beklæde bagsiden med blonde og/eller stof, så man ikke kan se alle stingene fra blomsterne.

Her er sannes:

il_570xN.327425658.jpg

Og her har jeg lavet en fascinator (dog anden stil end Marys) på sinamay base

il_570xN.286861885.jpg

0

Del dette indlæg

Hvis du er ude i at købe et færdig lavet har købt mit af Jannie Baltzer.

Hun er sindsygt dygtig og kreativ, og også bare det rareste menneske jeg har mødt.

Du kan se hendes hjemmeside her. :)

Du får lige et par billeder af min :a1221:

post-52936-0-35723500-1334835588.jpg

post-52936-0-76246800-1334835617.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at Sanne har lavet noget der minder en smule om det...

Jeg ville personligt gribe det an ved at sy blomsterne fast på en base af sinamay. Det gør at der er godt syr på formen :) Jeg ville sy hver enkel blomst fast og personligt nok også fylde op med lidt perler. Til sidst sættes det hele på en hårbøjle og man kan så evt lige beklæde bagsiden med blonde og/eller stof, så man ikke kan se alle stingene fra blomsterne.

Her er sannes:

il_570xN.327425658.jpg

Og her har jeg lavet en fascinator (dog anden stil end Marys) på sinamay base

il_570xN.286861885.jpg

wauuu hvor er de flotte.. det er sådan noget jeg tænker på....

men hvor kan man købe sinamay base henne????

jeg er grøn på dette område, men synes det kunne være sjovt og hyggeligt selv at lave hårpynten.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer