AnnaPerenna

FANTASTISKE Lena!

27 indlæg i dette emne

Søde, søde Lena

Jeg kunne godt skrive en PM med det her - men jeg syntes du skal have ros så andre kan se hvor DEJLIGT et menneske du er..

Jeg havde forespurgt Lena om Cordelia-hårsmykket og om jeg måtte låne det med til hårprøveopsætning her idag. Fredag modtog jeg en kasse med.. et væld af SMUKKE SMUKKE håndlavede pieces. Jeg var totalt blæst - de er SÅ flotte!! Min frisør var lige så blæst og spurgte 3 gange efter Lenas kontaktinfo og hjemmeside (jeg har sendt link til Etsy videre)... Det er simpelthen SÅ SÅ smukke...

Vi prøvede rundt med lidt forskellige og jeg er sikker på at det skal være Cordelia -billeder følger i min tråd senere. Jeg skal til Jesper Høvring på lørdag - jeg håber jeg må beholde kassen for jeg vil gerne vise dem frem til Jesper - de er simpelthen SÅ flotte.

TAK LENA!

4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Aigh, hvor glæder jeg mig til billeder.. Jeg er selv helt korthåret og død frustreret over hvad jeg dog skal gøre ved mit hår....

Man vil jo gerne have den helt fantastiske brudeopsætning... Men desværre ikke muligt... :-(

Har dog fundet et skønt slør og en hår bøjle, Så det skal nok blive fint alligevel.. :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaa - en Miss Lena hyldest tråd!!! :loveshower:

Jeg er ikke alene imponeret over hendes übersmukke ting, men også helt igennem betaget af hendes skønne personlighed og søde væsen! :loveboard:

Alle burde "unde" sig selv et besøg hos Lena, så man kan danse rundt foran spejlet og afprøve alle de fine ting og føle sig som en prinsesse... :a1221:

Det headpiece jeg havde på til mit bryllup - som er Cordeliaen - var nærmest "prototypen" og helt splinterny og lige udklækket, følte mig lidt priviligeret at få lov til at fremvise det smukke hairpiece som den første... :)

Kort sagt - jeg elsker Miss Lenas smukke ting! :a1221::heart:

420174_10150650540424096_554759095_8990350_1149115980_n.jpg

Redigeret af Shedevil
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja lad os for pokker hylde Miss Lena for hendes søde væsen og hendes kreative gave! Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg bliver en stamkunde! :)

Jeg vil også lige flashe min variation af Cordelia på kamme.. Den er så afsindig smuk og LIGE hvad jeg havde set for mit indre øje :)

post-45329-0-10089200-1335101659.jpg flere billeder kan ses i min tråd :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok smigret. Ros kan være lidt svært at få... Men tror bare jeg vil nyde det ;) og der er ingen tvivl om at Smykkerne ikke var noget uden jer og jeres gode personlige stile. Match made in Heaven

det er absolut velfortjent Lena:-D Du er dygtig og go til at fange det unikke i tingene:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt tråden frem, som Anna har lavet ..... for jeg må simpelthen af med en :loveboard: til Miss-Lena også! Har lige fået tilsendt et FANTASTISK smukt headpiece idag. Jeg har slet ikke ord til at beskrive, hvor flot det er..... fuldstændig solgt til stanglakrids her .... det er simpelthen bare SÅ fint. Åbnede pakken sammen med min veninde, da jeg bare lige havde grebet den med på vej til Kbh og hun var også fuldstændig solgt. Niøøøøj hvor var det bare flot! Så til dem, der måske tøver med at bestille eet ..... jeg har æblekinder og er temmelig tykhovedet og var virkelig bange for, at det ikke ville se pænt ud .... men selv jeg kan bære eet og det ser helt fantastisk ud!! Åhhh .... Miss-Lena .... du er simpelthen bare fantastisk!! :) 1000 tak for, at du gad sende det herned på prøve .... det blir sgu ikke returneret igen :lol: haha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor er de smukke! Jeg har godt nok beundret flere flotte hårudsmykninger men jeg vidste ikke de var fra en herinde :D Jeg tror skisme jeg skal have købt mig et!

Det vil du ikke komme til at fortryde! :biggrin: De er altså meget smukkere i virkeligheden end på billeder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt tråden frem, som Anna har lavet ..... for jeg må simpelthen af med en :loveboard: til Miss-Lena også! Har lige fået tilsendt et FANTASTISK smukt headpiece idag. Jeg har slet ikke ord til at beskrive, hvor flot det er..... fuldstændig solgt til stanglakrids her .... det er simpelthen bare SÅ fint. Åbnede pakken sammen med min veninde, da jeg bare lige havde grebet den med på vej til Kbh og hun var også fuldstændig solgt. Niøøøøj hvor var det bare flot! Så til dem, der måske tøver med at bestille eet ..... jeg har æblekinder og er temmelig tykhovedet og var virkelig bange for, at det ikke ville se pænt ud .... men selv jeg kan bære eet og det ser helt fantastisk ud!! Åhhh .... Miss-Lena .... du er simpelthen bare fantastisk!! :) 1000 tak for, at du gad sende det herned på prøve .... det blir sgu ikke returneret igen :lol: haha.

Hvor godt (ikke at jeg er overrasket) :loveshower: Og kan vi få dokumentation. Hvis ikke der er billeder på BK, så er det ikke sket :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de fantastiske!!!!!, jeg vil osse ha et på når det er min tur

Hvis du klikker på et af billederne i Miss Lenas underskrift, så kommer du ind på hendes etsy-side. Der er mange fiiiine sager at vælge imellem :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer