MariaBøndergaard

brudevals panik!

22 indlæg i dette emne

Havde 100% styr på det, indtil jeg fik skoene på.... SHIIIIIT!!!!!!!!!!! Føler jeg glider, det går for stærkt, tempoet stiger hele tiden... ja... ARGH! Og når først jeg får den kæmpe kjole på, går det sku da først galt.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også nervøs med hvordan det går med kjolen på, men var så smart at træne i skoene. så er de også gået til!

Er det skoene du glider i eller er det på gulvet du glider?

hvis det er på gulvet, kan det måske være gulvets skyld, da det er glat. prøv på et andet gulv?

hvis det er i skoene kan du måske købe nogle geleindlæg så du ikke glider i dem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandpapir - og så lige "rive" bunden af skoene.. :)

Men bare rolig - på dagen går det som en leg! :heart:

Jeg endte med at danse på nylonstrømpesokker - på et poleret trægulv - behøver jeg sige at jeg SKØJTEDE rundt!? :lol: Men det var fantastisk.. Som at svæve højt oppe i bryllupsskyerne! :loveshower:

Ved at nogle sætter små gummi dutter under deres sko - måske det kan hjælpe!? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man skal altid ridse under nye sko man skal danse i :) jeg glemte det engang da jeg havde købt nye sko til riverdance og faldt lige på røven da vi skulle lave et hop :tunge: man plejer at bruge en stålbørste, men et skrab ude på den grove asfalt virker lige så godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveboard: Hvor er i søde allesammen... Tak for alle de gode råd. Jeg har ridset dem på asfalten, men synes stadig ikke det var nemt. Overvejer de der gummi hjerter man kan få.... Men ja, jeg må øve og øve og øve.... Blev bare SÅ nernøs, jeg var så god til det, indtil skoene kom på... :(
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja hvor kan man købe de fine hjerter til skoene? Tror i at geleindlæg også hjælper når man har strømper i og glider?

De gele ting er skoproducenternes ultimative gave til kvinder der forelsker sig i sko de reelt ikke kan finde ud af at gå i!!! Trust me.. Købte et par "stilletter" (Sådan nogle som for mig var super høje, og med en mellemtynd hæl).. Skøjtede rundt i skoene, og lignede noget der var løgn når jeg gik mere end tre skridt ad gangen. Så ofrede jeg de sølle 100 kr som geledimerserne koster, og voila.. Nu er jeg model på en catwalk når jeg går!! Der er en verden til forskel, og de 100 kr er det bedste køb jeg har gjort i længe.. Kommer til at have de sko på til ALT indtil de er slidt i stykker. Var ellers på nippet til at smide dem ad h.. til..

Alle kvinder burde have et lager liggende af gelepuder til skoene. Fatter ikke jeg har kunnet levet uden..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ps forresten.. Når man ikke glider rundt inde i skoene, glider man heller ikke når man går med skoene.. Altså, det hele føltes meget mere sikkert.. Ved ikke hvorfor, men det viste sig at forholde sig sådan.. :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja hvor kan man købe de fine hjerter til skoene? Tror i at geleindlæg også hjælper når man har strømper i og glider?

De gele ting er skoproducenternes ultimative gave til kvinder der forelsker sig i sko de reelt ikke kan finde ud af at gå i!!! Trust me.. Købte et par "stilletter" (Sådan nogle som for mig var super høje, og med en mellemtynd hæl).. Skøjtede rundt i skoene, og lignede noget der var løgn når jeg gik mere end tre skridt ad gangen. Så ofrede jeg de sølle 100 kr som geledimerserne koster, og voila.. Nu er jeg model på en catwalk når jeg går!! Der er en verden til forskel, og de 100 kr er det bedste køb jeg har gjort i længe.. Kommer til at have de sko på til ALT indtil de er slidt i stykker. Var ellers på nippet til at smide dem ad h.. til..

Alle kvinder burde have et lager liggende af gelepuder til skoene. Fatter ikke jeg har kunnet levet uden..

Hvor købes de henne? ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvor kan man købe de fine hjerter til skoene? Tror i at geleindlæg også hjælper når man har strømper i og glider?

De gele ting er skoproducenternes ultimative gave til kvinder der forelsker sig i sko de reelt ikke kan finde ud af at gå i!!! Trust me.. Købte et par "stilletter" (Sådan nogle som for mig var super høje, og med en mellemtynd hæl).. Skøjtede rundt i skoene, og lignede noget der var løgn når jeg gik mere end tre skridt ad gangen. Så ofrede jeg de sølle 100 kr som geledimerserne koster, og voila.. Nu er jeg model på en catwalk når jeg går!! Der er en verden til forskel, og de 100 kr er det bedste køb jeg har gjort i længe.. Kommer til at have de sko på til ALT indtil de er slidt i stykker. Var ellers på nippet til at smide dem ad h.. til..

Alle kvinder burde have et lager liggende af gelepuder til skoene. Fatter ikke jeg har kunnet levet uden..

Hvor købes de henne? ;-)

I en alm. skobutik.. (Ja, det er åndssvagt at det er så simpelt!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk også på at det er de færreste par der får lov til at danse brudevalsen til ende. For de fleste taler vi max. om 1,5 - 2 minutter. Så er gommen overfaldet :rolleyes:

Haha, er det virkelig sandt?

Med det perspektiv i tankerne, så er det godt nok begrænset, hvad der skal investeres i at lære brudevalsen synes jeg, var ikke klar over, at det var overstået så hurtigt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer vel lidt an på hvilke type gæster, fest og så videre - man holder... :) Vi bad om at få lov til at "danse den til ende" da vi havde fået private dansetimer og egentlig glædede os til at få

lov at vise vi havde lært den - og det respekterede vores gæster fuldt ud, de stod i en rundkreds og klappede og ventede med at "bevæge sig ind" indtil vi havde afsluttet med de trin vi nu havde lært... :) Så vi dansede vel i ca. 6 min...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk også på at det er de færreste par der får lov til at danse brudevalsen til ende. For de fleste taler vi max. om 1,5 - 2 minutter. Så er gommen overfaldet :rolleyes:

Haha, er det virkelig sandt?

Med det perspektiv i tankerne, så er det godt nok begrænset, hvad der skal investeres i at lære brudevalsen synes jeg, var ikke klar over, at det var overstået så hurtigt!

Jeg tænker, jo kortere tid man får lov at danse, jo bedre bør det se ud.. De skulle jo nødig stimle sammen om os efter 15 sek, fordi vi ikke er til at holde ud og kigge på :P

Puhh.. Og så er 1,5-2 min i fokus altså pænt lang tid for nogle af os, i øvrigt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer vel lidt an på hvilke type gæster, fest og så videre - man holder... :) Vi bad om at få lov til at "danse den til ende" da vi havde fået private dansetimer og egentlig glædede os til at få

lov at vise vi havde lært den - og det respekterede vores gæster fuldt ud, de stod i en rundkreds og klappede og ventede med at "bevæge sig ind" indtil vi havde afsluttet med de trin vi nu havde lært... :) Så vi dansede vel i ca. 6 min...

Det er godt gået. Med tanke på at brudevalsen (den originale version) kun varer præcist 2 minutter og 40 sekunder :rolleyes: Men det har måske bare føltes som 6 minutter. Det har faktisk været sådan at vi med dem som har lavet alternative brudevalse typisk har været nødt til at henstille til folk at de er lidt tålmodige fordi parret har øvet sig længe og meget på valsen. Dette for at undgå at folk når at overfalde gommen inden "knækket" og dermed den alternative vals kommer. Det er typisk hvor brudeparret kommer med en alternativ brudevals som de selv har mixet". De gange hvor jeg selv har gjort det på stedet har det ikke været et problem da jeg derved selv har kunnet styre hvornår det skulle ske og der har parret så bare skullet følge med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker, jo kortere tid man får lov at danse, jo bedre bør det se ud.. De skulle jo nødig stimle sammen om os efter 15 sek, fordi vi ikke er til at holde ud og kigge på :P

Puhh.. Og så er 1,5-2 min i fokus altså pænt lang tid for nogle af os, i øvrigt..

Haha, det er da også sandt, ja :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer