NK81

Hvad synes i om mine pyntekort?

12 posts in this topic

SE MIT NEDERSTE INDLÆG. VIL DU HAVE OVERSKUDDET AF DISSE??

Er så vild med de lykken er og kærligheden er kort og har tænkt og tænkt over hvordan jeg kunne få så mange som muligt med, og fandt så på dette... Det er en prototype, så de er ikke skåret ordentligt og sommerfuglene er dem der er blevet kasseret pga fejl, men ellers er den som den skal være...

Er den ikke sød?

Skal sidde ved aflange 10-mands borde, så tænker at sætter 3-4 på hvert bord afhængig af resten af bordpynten... Så kan man da kigge lidt på det! :biggrin:

Kh Natasja

post-51756-0-34451900-1335039863.jpg

Edited by NK81
0

Annonce ♥

Aw, de er da rigtig søde, go idé.

Jeg har selv samlet på "Lykken er", og rask klippet dem ud af ugebladet Søndag i mange år :)

Det får mig lige til at tænke på, at på billedet står der "Kærlighed er".

Hed de ikke oprindeligt "Lykken er", egentlig?

0

Annonce ♥

Tak tak... :)

Jo de hedder lykken er. Har kopieret dem fra tråden herinde og dem der har lagt dem ind har selv oversat og redigeret dem. Så tager dem som de er... Synes ikke det gør så meget... Og hvis jeg beslutter mif gor at de alle skal være "lykken er" så redigerer jeg dem bare :)

0

Annonce ♥

Hvor er det fint! Ønsker også selv atha disse med, men er i tvivl om hvordan.... Vil egentlig allerhelst finde en lille magnet-ramme til hver enkelt... Så ska hver gæst ha en ved deres plads som en lille favour. Vi giver nemlig "kun" favours til de der overnatter. Der står en lille pose på værelserne.

0

Hej Piger... Jeg fik lavet ALT for mange af disse kort...

Har derfor en masse liggende uden sommerfugle på men med hver "lykken er..." på begge sider. Alle er forskellige.

Har 43. Har desuden 38 uden nogen form for print på, blot karton, der er foldet til kortet. Hvis nogen er interesseret kan i få disse hvis i betaler porto eller selv kommer og henter.

Vil tr det koster mlm 25 og 35 at sende....

Ngen interesserede? Synes det er så synd at smide dem ud... Vedhøfter et billede hvor i kan se hordan vi brugte dem...

Håber sådan en anden kan få glæde af dem...

Knus Natasja

post-51756-0-09259200-1346349919.jpg

0

Annonce ♥