cpbryllup

Bryllupskørsel i Næstved, hjælp!

35 posts in this topic

Hej Girls!

Håber meget I kan hjælpe!!

Har brug for gode forslag til kørsel til og fra kirke d. 4/8-12. Og det skal ikke være hestevogn (er ikke helt god til heste). Er der nogen herinde der har erfaringer med det i Næstved og omegn??

Edited by cpbryllup
0

Annonce ♥

Der er en ny annoncør her inde, hvor du kan skrive hvilket område, og så kommer der mange forskellige biler op.... Synes det virker som om der er "biler til enhver smag"....

0

Hej Girls!

Håber meget I kan hjælpe!!

Har brug for gode forslag til kørsel til og fra kirke d. 4/8-12. Og det skal ikke være hestevogn (er ikke helt god til heste). Er der nogen herinde der har erfaringer med det i Næstved og omegn??

Må jeg spørger om i skal giftet i Næstved? og hvis i skal hvilken kirker skal selv giftes i næstved den dato

Edited by Freja pigen
0

Annonce ♥

Nej, I er færdige 14:45 og så starter vi kl 15:00 :-)

Det giver godt nok ikke meget tid til fotografering i kirken og hilsen på gæster, hvis det næste brudepars gæster allerede er ankommet :)

Jeg skal selv giftes i Herlufsholm til september, håber da ikke bruden før mig er meget forsinket ved ankomst :huh:

0

Annonce ♥

Nej, det er meget tæt, men de er helt booket med bryllupper den dag, så det er lidt specielt :-) Håber alt går som det skal :-)

De burde jo have faste rammer for hvor mange bryllupper de kan have og så lige give lidt tid imellem vielserne :)

Men selvfølgelig går det godt alligevel.... Det er jo heldigvis en glædes dag for alle

0

Da vi bookede datoen tilbage i november sagde de at vi kunne forvente at de havde vielser kl, 12, 13, 14 og 15. Så vi var lidt forberedt på det :-) Nu mangler vi bare at få oplyst hvilken præst det bliver

0

Annonce ♥

Ja jeg bor selv i Næstved :) Det er et hyggeligt sted med god mad.

Jeg ville også gerne have styr på det hele allerede nu, men det er vidst meget normalt at man ikke kan få det af vide længere tid før, både pga præsternes vagtplaner og ferie mm.

Har du relation til Herlufsholm?

0

Min mormor og morfar er gift derude, efterfølgende er min morfar bisat der.

Jeg har altid elsket den kirke og omgivelserne, så jeg var overlykkelig over at vi må vies i kirken, selvom vi ikke bor i det sogn.

0

Annonce ♥

Sikke mange næstved-tøser :) jeg skal også giftes i herlufsholm , dog den 18 august .. :) Jeg kender desværre ikke nogen med bryllupskørsel, vi tog fat i min h2bs kompagnon som kender nogen i en veteransbil klub og han hørte der ... Det kunne ihvertfald være en mulighed ...

Edited by MECjensen
0

Det kom bare lidt bag på mig da vi ikke har fået noget at vide. Vi havde fået at vide vi havde 2 timer.

Vi bestilte kirken sidste år i marts fordi vi ikke længere bor i Næstved. Vi flyttede til Ballerup for snart 4 år siden.

Det var den eneste kirke jeg ville giftes i da det er den eneste vi havde relationer til. Min H2B er selv konfirmeret der af præsten Henning Marcher. Ydermere er alle mine kusiner og fætter + min bror konfirmeret der og sidst min morfar er bisat og ligge på kirkegården der.

En helt anden ting nu vi er så mange fra Næstved må jeg høre hvor i skal have taget billeder? udover på det flotte grønne område bagved ned til Susåen?

0

Hver par der skal giftes den dag, har ca 35 - 40 min i kirken :-) De er helt booket den dag. Snakkede med dem forleden, derfor ved jeg det.

Vi skal have taget billeder nede ved Susåen og så inde på selve skolen, i de gamle bygninger afhængig af vejret :-)

0

Annonce ♥

Sikke mange næstved-tøser :) jeg skal også giftes i herlufsholm , dog den 18 august .. :) Jeg kender desværre ikke nogen med bryllupskørsel, vi tog fat i min h2bs kompagnon som kender nogen i en veteransbil klub og han hørte der ... Det kunne ihvertfald være en mulighed ...

Jeg er ved at være lidt desperat hvad angår kørsel..., har bare ikke lyst til en limousine

0

Veteranbil behøver nødvendigvis ikke være en limousine.. Den vi skal låne er en gammel istandsat Jaguar - virkelig fed.. er heller ikke selv til limousine....

Fotolocation er ikke helt fastlagt endnu, vi skal mødes med vores fotograf i næste måned og ud og kigge på lokationer (han er fra Næstved, så han kender forhåbentlig alle de gode spots - han har iøvrigt sendt os en liste med steder vi skulle kigge på) ...

Men vi var ude og køre en tur igår og kigge os lidt omkring, da vi begge er tilflyttere og stadig ret nye så kender vi ikke Næstved så godt endnu...

Tænker at vi ihvertfald skal have et par billeder oppe fra kirken og det omkringliggende grønne område - SMUKT SMUKT ..

Derudover har vi tænkt på et par billeder på kanalvej (nede i bunden inden havnen) der er nogle gode spots hvor vi ville kunne parkere bilen i vejkanten og få den med ..

og så skal vi lige høre ham om vi ikke også kan få nogle på havneområdet inde v. byen - sådan lidt mere rå billeder i kontrast til de meget romantiske billeder v. kirken og kanalvej... Men intet er fastlagt endnu - det kan være han har helt andre synsvinkler på de steder :)

0

Hold da op med lokale (eller folk der skal giftes lokalt..) :)

Jeg skal giftes i Rønnebæk Kirke og bor ved Rønnebæk.. Vi påtænker at få taget billeder i området hvor vi bor, ved Grevensvænge..

Hvilken type bil kan i godt lide..? Arbejder i autobranchen og ved der er mange fine biler i byen.. Måske kunne man spørge rundt i bilhusene..?

Men er det nyt eller gammelt, nuttet eller funky i er ude efter..? :)

0

Vi skal ha taget billeder bag kirken og så på hotel Kirstine hvor vi skal holde festen, det er et sted med rigtig meget sjæl.

Nogen i Næstved området spm kender nogen med en fed amerikaner-bil?

Det er min h2b største drøm at køre i sådan en

0