Musenberg

Goodie bag

40 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har tænkt på at give vores overnattende gæster en goodie bag med lidt sodavand osv i. Og til hjælperne skal deres gave og et personligt kort også i. :)

Til de af jer der også lave goodie bags, hvad putter i i poserne og hvad str har de og hvor er de købt? Smid gerne billederne herind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg laver også goodiebags til de overnattende gæster. I poserne putter jeg:

1 sodavand

1 flaske vand

1 lille pose chips

1 par hovedpinepiller

1 lille seddel hvorpå der står noget i stil med: Lidt til de slemme tømmermænd / sov godt / eller noget i den stil.

Regner med at bestille poserne her:

http://www.papirsposer.com/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg laver også goodiebags til de overnattende gæster. I poserne putter jeg:

1 sodavand

1 flaske vand

1 lille pose chips

1 par hovedpinepiller

1 lille seddel hvorpå der står noget i stil med: Lidt til de slemme tømmermænd / sov godt / eller noget i den stil.

Regner med at bestille poserne her:

http://www.papirsposer.com/

der var jo lige dem jeg har ledt efter! Men ingen priser :( Ved du noget om prislejet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg laver også goodiebags til de overnattende gæster. I poserne putter jeg:

1 sodavand

1 flaske vand

1 lille pose chips

1 par hovedpinepiller

1 lille seddel hvorpå der står noget i stil med: Lidt til de slemme tømmermænd / sov godt / eller noget i den stil.

Regner med at bestille poserne her:

http://www.papirsposer.com/

der var jo lige dem jeg har ledt efter! Men ingen priser :( Ved du noget om prislejet?

Nej desværre, har ikke selv kontaktet dem endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres ideer :thanks:

Jeg har kigget efter poser på Ebay. Er bare lidt i tvivl om størrelsen.

I vores kommer der måske også en øl i :biggrin: Panodiler, sodavand, en lille pose chips og selvfølgelig lidt info om Dagen derpå :)

Det med en flaske vand var måske bedre end sodavanden?! Men så igen, der er jo vand i vandhanen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som regel er der minibar på hotelværelserne, så kan de vel forsyne sig der med vand, sodavand ell chips, hvis de mangler, tænker jeg. Jeg tror næppe det er tørst eller sult der er efter en bryllupsfest. Så en goodie bag er måske i overkanten, eftersom folk har spist og drukket stort set hele dagen, og de skal op til morgenmad dagen efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som regel er der minibar på hotelværelserne, så kan de vel forsyne sig der med vand, sodavand ell chips, hvis de mangler, tænker jeg. Jeg tror næppe det er tørst eller sult der er efter en bryllupsfest. Så en goodie bag er måske i overkanten, eftersom folk har spist og drukket stort set hele dagen, og de skal op til morgenmad dagen efter.

Ja der er minibar, men det koster jo penge :)

Vi gør det kun for at forkæle vores gæster og du kan ikk bilde mig ind at de hverken er tørstige eller lækkersultne bare fordi de har spist hele dagen.

Ved i hvertfald at størstedelen af vores overnattende gæster har tømmermænd og de vil elske en cola dagen derpå :)

Men livsnødvendige er poserne jo ikk, det kan vi hurtigt blive enige om!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ideen med goodie bags er kjempe smart! Jeg fikk inspirasjon fra en blogg som heter ditt eget bryllup som har et bra innlegg på hvordan man kan lage noe slikt. Der er det også masse andre gode råd når det gjelder alt annet innenfor Do it yourself også. Anbefaler deg å ta en kikk der inne, den heter www.dittegetbryllup.no

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også planer om de samme poser til overnattende gæster :)

Efter en del tids søgen, har jeg købt gaveposerne i Tiger - de koster 3 kr pr pose, og er af en lækker kvalitet - ulempen er så at der er logo på bunden af posen. Men det har jeg så valgt at acceptere, da de ellers er så fine i pink og hvide romber :)

Der fandt jeg desuden små gule gummi-ænder hvor der også kommer en i hver pose - til badekarret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt poserne :)

Dem fra papirsposer.com? Så må du lige gi en anmeldelse :)

Nej jeg fandt nogle hvide papirs poser på Ebay. De er fine nok, og der kan godt være 4 sodavands dåser i, men der skal kun 2 i + lidt andet.

Nu er jeg på udkig efter de der små chipsposer eller små poser med peanuts ( som man får ombord på et fly) Nogen der ved hvor de kan købes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver en goodie bag til hjælpere. Kan ikke huske størrelsen, men det var en hvid papirpose med hank fra ebay (som dog fås i flere størrelser. Tror det var den mindste). Jeg har lige købt mini-asti fra Søstrene Grene, som Anna også nævner. De kostede vist 24 kr. pr. flaske og er ret søde og passer i størrelsen til min pose. Herudover er planen en lille pose friskmalet kaffe og så en pose summerbird lakridsmandler eller noget god chokolade. Mums :smiley-eatdrink026:

Jeg købte på et tidspunkt klistermærker på vistaprint uden helt at have et formål til dem - så der kommer et klistermærke på også

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver en goodie bag til hjælpere. Kan ikke huske størrelsen, men det var en hvid papirpose med hank fra ebay (som dog fås i flere størrelser. Tror det var den mindste). Jeg har lige købt mini-asti fra Søstrene Grene, som Anna også nævner. De kostede vist 24 kr. pr. flaske og er ret søde og passer i størrelsen til min pose. Herudover er planen en lille pose friskmalet kaffe og så en pose summerbird lakridsmandler eller noget god chokolade. Mums :smiley-eatdrink026:

Jeg købte på et tidspunkt klistermærker på vistaprint uden helt at have et formål til dem - så der kommer et klistermærke på også

God ide med asti, men det får de til receptionen. Jeg vælger at give alle de overnattende gæster en øl/vand og den pose chips/ el peanuts, for at de ikke behøver at tage fra minibaren på hotellet, da det koster en bondegård.

Men hvor kan de chips købes? Jeg var i Tyskland i går, de havde dem ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver en goodie bag til hjælpere. Kan ikke huske størrelsen, men det var en hvid papirpose med hank fra ebay (som dog fås i flere størrelser. Tror det var den mindste). Jeg har lige købt mini-asti fra Søstrene Grene, som Anna også nævner. De kostede vist 24 kr. pr. flaske og er ret søde og passer i størrelsen til min pose. Herudover er planen en lille pose friskmalet kaffe og så en pose summerbird lakridsmandler eller noget god chokolade. Mums :smiley-eatdrink026:

Jeg købte på et tidspunkt klistermærker på vistaprint uden helt at have et formål til dem - så der kommer et klistermærke på også

God ide med asti, men det får de til receptionen. Jeg vælger at give alle de overnattende gæster en øl/vand og den pose chips/ el peanuts, for at de ikke behøver at tage fra minibaren på hotellet, da det koster en bondegård.

Men hvor kan de chips købes? Jeg var i Tyskland i går, de havde dem ikke.

Hmmm, metro burde da nok have sådan nogle chipsposer? Måske også store supermarkeder? Jeg køber aldrig chips til mig selv, så det ved jeg ikke rigtigt noget om...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver en goodie bag til hjælpere. Kan ikke huske størrelsen, men det var en hvid papirpose med hank fra ebay (som dog fås i flere størrelser. Tror det var den mindste). Jeg har lige købt mini-asti fra Søstrene Grene, som Anna også nævner. De kostede vist 24 kr. pr. flaske og er ret søde og passer i størrelsen til min pose. Herudover er planen en lille pose friskmalet kaffe og så en pose summerbird lakridsmandler eller noget god chokolade. Mums :smiley-eatdrink026:

Jeg købte på et tidspunkt klistermærker på vistaprint uden helt at have et formål til dem - så der kommer et klistermærke på også

God ide med asti, men det får de til receptionen. Jeg vælger at give alle de overnattende gæster en øl/vand og den pose chips/ el peanuts, for at de ikke behøver at tage fra minibaren på hotellet, da det koster en bondegård.

Men hvor kan de chips købes? Jeg var i Tyskland i går, de havde dem ikke.

Hmmm, metro burde da nok have sådan nogle chipsposer? Måske også store supermarkeder? Jeg køber aldrig chips til mig selv, så det ved jeg ikke rigtigt noget om...

Det gør jeg nemli heller ikke. Fik mine sidste chips 1. juledag 2005

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg bestilt poserne :)

Dem fra papirsposer.com? Så må du lige gi en anmeldelse :)

Nej jeg fandt nogle hvide papirs poser på Ebay. De er fine nok, og der kan godt være 4 sodavands dåser i, men der skal kun 2 i + lidt andet.

Nu er jeg på udkig efter de der små chipsposer eller små poser med peanuts ( som man får ombord på et fly) Nogen der ved hvor de kan købes?

Jeg endte ogs med at købe på Ebay, nu venter jeg bare spændt på dem :)

Vi ska ogs ha fat i små chipsposer og ved at Løvbjerg har dem. Synes ogs jeg har set dem i Kvickly eller Bilka, godtnok i en stor pose med de små indeni..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg bestilt poserne :)

Dem fra papirsposer.com? Så må du lige gi en anmeldelse :)

Nej jeg fandt nogle hvide papirs poser på Ebay. De er fine nok, og der kan godt være 4 sodavands dåser i, men der skal kun 2 i + lidt andet.

Nu er jeg på udkig efter de der små chipsposer eller små poser med peanuts ( som man får ombord på et fly) Nogen der ved hvor de kan købes?

Jeg så de havde dem i Fakta igår. En stor pose med 12 små poser i til 25 kr. Det kan være de også har dem i andre Faktabutikker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer