lindaerik

Brudekjolebutik i Waves - Hundige/Ishøj

6 posts in this topic

Hej

Er der nogen der har erfaringer med http://www.brudekjoler-brudedesign.dk som ligger i Hundige/Ishøj.

De skriver de syer dem selv for 5800,- og jeg har haft min brudekjole inde i hovedet i flere år, så jeg kan ikke rigtigt finde nogen andre, jeg synes lige så godt om :)

0

Annonce ♥

Min søster blev gift for tre år siden og købte kjolen hos brudekjoler-brudedesign, kjolen på billede 35, hun var rigtig glad for både kjolen og servicen. Jeg var selv ned at kigge og prøve her i efteråret, men der syntes jeg de var lidt stressende.. jeg gik derfra med en kjolereservation som jeg sammen dag fortrød, jeg havde heldigvis ikke penge med så da de ville havde depositum, aftalte vi at jeg skulle overføre samme dag. fortrød som sagt kjolen og har i stedet købt min drømme kjole hos fuhrmanns brudekjoler i køge.

0

Hmm. Men syer de selv kjolerne udfra ens ønske?

0

Jeg har selv været med til at designe min kjole, men den er blevet lavet ud fra kjoler hun i forvejen har i butikken. Jeg var forelsket i det øverste på en kjole, men resten af kjolen var slet ikke mig, vi fandt så i fællesskab ud hvordan kjolen skulle se ud og nu er den blevet syet helt specielt til mig :cheerleader3: Elsker bare mig Kjole :loveshower:

0

Annonce ♥

Lyder spændende det kunne være jeg skulle tage til Køge også så :-)

0

har også kun hørt godt om fuhrmanns i Køge :)

0