Sign in to follow this  
Followers 0
D&SHoffgaard

Hvad skal der stå i vores ringe?

14 posts in this topic

Vi skal mødes med vores guldsmed i morgen, som skal special lave vores ringe. Den forbindelse, skal vi finde ud af, hvad der skal stå inde i ringen.

Regner med, at der skal stå 07.07 for vores bryllupsdato. Da vi kun holder en kærlighedscermoni i år D. 7 juli og så gifter os på rådhuset på vores 1 eller 2 års "bryllupsdag" og derfor, vil vi ikke sætte årstal i.

Der udover vil vi gerne have et lille Citat ala: din for evigt. Men vi har ikke rigtig så mange idéer til hvad der kunne stå. Det skal jo være ret kort og præcist.

Hvad kommer der til at stå i jeres ringe og har i nogle idéer?

0

Annonce ♥

I vores ringe står der:

Min kommende mands ring: Silja & Morten - For evigt og...

Min ring: altid

Min ring er meget lille og der kan knap nok stå noget, så derfor fandt vi på dette, som kæder vores to ringe sammen :7himmel: dette "ordsporg" har vi valgt for det er noget vi har sagt til hinanden altid.. så det er lidt ligesom vores "sætning"

0

Ingenting. Det er jo ikke noget man ser alligevel, så i min verden er det overflødigt. :)

0

I min står min kærestes navn og i hans står mit

0

Annonce ♥

I vores kommer der nok til at stå "You'll never walk alone". Det er blevet "vores" efter vi startede på planlægningen med et skjult tema der hedder Liverpool FC :rolleyes: Nu har det bare fået en helt speciel betydning for os, så hvis der er plads, blir det teksten.

Vi snakked om datoen og vores navne ogs, men vi ved jo godt hvem vi er gift med og hvornår :tunge:

1

Vores navne og bryllups dato :)

0

Vi har valgt en latinsk inskription i vores ringe:

Amor vincit omnia - kærligheden overvinder alt :)

0

Vores vielsesringe er også vores forlovelsesringe. Vi fik skrevet "Navn" 6-5-2005 (forlovelsesdag) 23-07-2011 (vielsesdag) Der er plads til at skrive datoen for vores kirkelige velsignelse, men det ved vi endnu ikke, om vi gør.

0

Annonce ♥

Vores tekst er nok ret almindelig - nemlig navne og dato (hans navn i min, mit navn i hans).

Jeg ville måske gerne have en personlig tekst, et personligt ord ind, men er ikke helt landet på en beslutning endnu.

0

Vores ringe er også forlovelsesringe og dér står vores navne (hans i min, mit i hans) og så står der datoen, hvor vi mødtes - synes der er så mange specielle dage i vores fælles liv, men den allervigtigste er jo dén dag, hvor vi mødtes og det sagde "bang!" - den dag hvor det hele begyndte. :iloveyou:

0

I min står der navn dato og så er der ingraveret 2 små flettede hjerter

0

Vi skal mødes med vores guldsmed i morgen, som skal special lave vores ringe. Den forbindelse, skal vi finde ud af, hvad der skal stå inde i ringen.

Regner med, at der skal stå 07.07 for vores bryllupsdato. Da vi kun holder en kærlighedscermoni i år D. 7 juli og så gifter os på rådhuset på vores 1 eller 2 års "bryllupsdag" og derfor, vil vi ikke sætte årstal i.

Der udover vil vi gerne have et lille Citat ala: din for evigt. Men vi har ikke rigtig så mange idéer til hvad der kunne stå. Det skal jo være ret kort og præcist.

Hvad kommer der til at stå i jeres ringe og har i nogle idéer?

Pudsigt!!! I vores skal der stå " For evigt din" Vi har dog valgt ikke at få dato i da det er lang tid siden at vi besluttede at vi skulle være hinandens for evigt :-)

0

Annonce ♥

I vores kommer der til at stå hinandens fornavn og så vores motto.. "Life is for living" hvilket vi lever ret meget ud fra.. :biggrin:

0

Jeg tror at vi vil vælge det helt enkle:

"Fornavn" 22-09-2012

Og naturligvis; mit navn i hans ring og hans navn i min ring :wink:

0