D&SHoffgaard

Hvad skal der stå i vores ringe?

14 indlæg i dette emne

Vi skal mødes med vores guldsmed i morgen, som skal special lave vores ringe. Den forbindelse, skal vi finde ud af, hvad der skal stå inde i ringen.

Regner med, at der skal stå 07.07 for vores bryllupsdato. Da vi kun holder en kærlighedscermoni i år D. 7 juli og så gifter os på rådhuset på vores 1 eller 2 års "bryllupsdag" og derfor, vil vi ikke sætte årstal i.

Der udover vil vi gerne have et lille Citat ala: din for evigt. Men vi har ikke rigtig så mange idéer til hvad der kunne stå. Det skal jo være ret kort og præcist.

Hvad kommer der til at stå i jeres ringe og har i nogle idéer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores ringe står der:

Min kommende mands ring: Silja & Morten - For evigt og...

Min ring: altid

Min ring er meget lille og der kan knap nok stå noget, så derfor fandt vi på dette, som kæder vores to ringe sammen :7himmel: dette "ordsporg" har vi valgt for det er noget vi har sagt til hinanden altid.. så det er lidt ligesom vores "sætning"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores kommer der nok til at stå "You'll never walk alone". Det er blevet "vores" efter vi startede på planlægningen med et skjult tema der hedder Liverpool FC :rolleyes: Nu har det bare fået en helt speciel betydning for os, så hvis der er plads, blir det teksten.

Vi snakked om datoen og vores navne ogs, men vi ved jo godt hvem vi er gift med og hvornår :tunge:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores vielsesringe er også vores forlovelsesringe. Vi fik skrevet "Navn" 6-5-2005 (forlovelsesdag) 23-07-2011 (vielsesdag) Der er plads til at skrive datoen for vores kirkelige velsignelse, men det ved vi endnu ikke, om vi gør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ringe er også forlovelsesringe og dér står vores navne (hans i min, mit i hans) og så står der datoen, hvor vi mødtes - synes der er så mange specielle dage i vores fælles liv, men den allervigtigste er jo dén dag, hvor vi mødtes og det sagde "bang!" - den dag hvor det hele begyndte. :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal mødes med vores guldsmed i morgen, som skal special lave vores ringe. Den forbindelse, skal vi finde ud af, hvad der skal stå inde i ringen.

Regner med, at der skal stå 07.07 for vores bryllupsdato. Da vi kun holder en kærlighedscermoni i år D. 7 juli og så gifter os på rådhuset på vores 1 eller 2 års "bryllupsdag" og derfor, vil vi ikke sætte årstal i.

Der udover vil vi gerne have et lille Citat ala: din for evigt. Men vi har ikke rigtig så mange idéer til hvad der kunne stå. Det skal jo være ret kort og præcist.

Hvad kommer der til at stå i jeres ringe og har i nogle idéer?

Pudsigt!!! I vores skal der stå " For evigt din" Vi har dog valgt ikke at få dato i da det er lang tid siden at vi besluttede at vi skulle være hinandens for evigt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer