-Blomst-

"ny" på siden :)

6 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen :)

Jeg vil da lige smide en kort præsentation af mig selv, før jeg deler for meget ud af mine indlæg herinde, således at I har en ide om hvilket menneske der følger med i jeres bryllupper :)

Jeg er en ung kvinde på 28 år, der igennem de sidste 4 år har delt livet med mit livs kærlighed :heart: Ham mødte jeg for lææænge siden i en alder af 12 år, og nåede at være kærester med ham i hele 14 dage før han knuste mit hjerte :td: Meeen heldigvis kom han til fornuft, og for 4 år siden ringede han pludselig og inviterede mig ud - og hvem siger nej til drømmefyren der har lagt i baghovedet i små 12 år (på daværende tidspunkt)

Sammenlagt har vi 4 skønne unger i alderen 5-8 år, dog har vi ingen børn sammen. Den

For knapt to år siden fik kæresten diagnosen skizofreni så hver dag er en kamp på forskellige områder, men med kærlighed og viljestyrke kommer man langt, og der er nu knapt så store og mange kampe der skal kæmpes og det har givet ham det overskud der skal til, og derfor "faldt han på knæ" og friede til mig på hans egen ekstremt nervøse måde d. 1/3-2012 :heart:

Og længere er vi ikke kommet. Da skizofrenien stadig spiller en stor rolle i vores liv, og bl.a. pt sætter en stopklods for et ordentligt samvær med hans børn har vi (eller nok nærmere han :P ) valgt at der skal mere styr på det før brylluppet skla stå, og derfor er der stadig ikke fundet dato eller noget - men det forhindre jo ikke mig i at gå totalt i bryllups-mode :P

Jeg elsker at følge med herinde og få en masse gode ideer og jeg glæderm ig usigeligt til den dag jeg kan starte min egen planlægningstråd herinde :D

(Har en lille "hemmelig" drøm om at d. 7/9/13 bliver vores dato, men det kan kun tiden vise)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak allesammen :)

Hvornår begynder man sådan rigtigt på sin planlægningstråd?

Altså jeg har jo allerede en milliard gode ideer (måske var det dumt at oprette sig herinde :P ) men som nævnt er datoen jo ikke fundet....

Kan man godt begynde at planlægge/drømme på skrift før datoen er fundet, eller skal man mon vente?

Det kribler helt for at komme igang, også for at få spredt udgifterne lidt ud, men der er vel ikke meget der kan laves før datoen er fundet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer