Sabrina85

Så blev min kjole syet til :o) her er den + mit hår

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for de rosende ord. :tunge: Ja er også selv meget i tvivl med halskæde, men der er lidt tid endnu til at finde ud af det, håret skal være nede og der skal lidt kunstig i så det faktisk bliver længere, så hvis der skal være halskæde bliver det en enkelt en. Må vi håbe den bedre halvdel syntes lige så godt om den, men mon ik :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sikken en flot kjole ... ELSKER sweet heart udskæringen ... den sidder kanon flot på dig .. makeuppen er også god til dig... glæder mig til at se resultatet i en helhed.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg nok TOTAL lyseslukker... :( Altså du er MEGA flot i kjolen, men jeg er slet ikke med på at "alle" skal se kjolen inden jeg skal giftes.. Jeg ved godt at nok ingen herinde i dette forum skal med til dit bryllup, jeg synes bare det er helt forkert i MINE øjne at vise den frem før dagen...

Men måske er jeg bare mega gammeldags... min mand ville blive ked hvis "alle andre" havde set mig før ham...!!!

Men SMUK det er du.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er da fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør af billeder af min kjole inden brylluppet????? så det syntes jeg er noget underligt noget at sige, men hver sin mening, jeg gør som det passer mig... og jeg synes det rart at blive bekræftet i at ens kjole er flot INDEN man skal have den på.. næsten alle mine veninder har da også set den??? syntes jeg ik der er noget galt i så længe manden ik ser den, og det gør han bestemt IK! sådan et forum her er slet slet ik ham....

Men tak fordi du syntes jeg er smuk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super smuk kjole! Kan da godt forstå du vil vise den frem! Når jeg har fundet min drømmekjole, kan jeg da slet ikke lade være med at vise den frem herinde! Så længe min kæreste og gæster til brylluppet ikke ser den inden, synes jeg godt man kan flashe den herinde, det er vi jo mange der er glade for :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer