Tess80

T&T`s bryllup 26.05.2012 - Et lille sneak....

60 posts in this topic

Fedt at vennerne tog bagdelen på Jer... og at I stadigvæk nød aftenen i dere selskab :rolleyes:

Hihi... det var da heldigt at du ringede til din mor, til trods for at du så "spolerede" deres planer om at overraske Jer... men tænk hvis der holdte 2 biler på dagen :o

0

Annonce ♥

Lyder som en super PA for jer....og lige i jeres ånd....det er jo netop sådan det skal være..... :loveshower:

Skønt med en amerikaner bil......sådan en skal vi også afsted i......bliver ret sjovt...... :cheerleader3:

Er i ellers klar til bryllup om 11 dage.......py ha jeg tror panikken breder sig i næste uge...... :a1221:

0

4!!! Dage tilbage.... :cheerleader3: :loveshower: :a1221: :blink: :unsure: :toot: :o :cheerleader3:

Symboliserer vist meget godt mit følelsesregister i disse dage....

Panikken har ikke bredt sig endnu - men efter at jeg hentede kjolen hos skrædderen i går, og den nu hænger hjemme hos mine forældre, så blev det meget, meget virkeligt.....

Og puha :huh: det var varmt at have hele skruddet på, hos skrædderen. Håber altså ikke at det bliver 100 grader varmt på lørdag :blink: så omkommer jeg jo..... Men lidt varmt, lidt vind og INGEN regn er ønskeligt :tunge:

I morgen skal jeg bage 100 cupcakes - og have styr på allersidste ting, inden vi får nøglen til forsamlingshuset torsdag formiddag. Dejligt at jeg fik den kringlet, så vi kunne få det allerede torsdag - så jeg kan få en rolig fredag, og være afslappet og frisk, i stedet for stresset lørdag....

Men for pokker - 4 dage.... :loveshower:

0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet om 4 dage. Hvor er det fedt, at I kan holde det så billigt og lige som I gerne vil have det - afslappet. Det lyder til at du har styr på det hele...

Ja, vi skal også giftes på lørdag. Jeg begynder at blive lidt spændt, men sommerfuglene er der ikke endnu.

Det er lige før, at de lover for godt vejr til på lørdag, 23-25 grader afhængig af hvor i landet vel, når man nu skal have en stor, varm kjole på. :tunge: Meen prognoserne kan jo også nå at ændre sig. Bliver i hvert fald skønt med tørvejr, når der skal tages billeder. Hvor i landet skal I giftes?

Håber man får nogle billeder at se fra jeres store dag... Eeelsker at se skønne BK'ere i deres fine skrud, glade og lykkelige. :loveshower: Jeg har ikke fået taget mig sammen til at få lavet en planlægningstråd, så jeg pønser på at lave en beretning efter brylluppet i stedet.

Jeg håber, at I får en helt fantastisk dejlig og afslappet dag. :loveflag:

Kh. Marie

Edited by P83
0

Har været omkring overvejelserne med ingen bordplan, men vil nu gerne have en finger med i spillet, så ingen bliver tilsidesat :blink: Men det er faktisk en god ide, ikke at lave nogen - tænk al det bøvl man undgår....

Jeg vil så også sige godt at du gjorde det. For selv om det kan lyde meget tiltalende og nemt at droppe bordplanen så ville problemet være at folk sætter sig sammen med dem de kender og dem der så ikke rigtigt kender nogle - dem er der som regel altid nogle af - bliver overladt til sig selv. Derudover bliver selskabet meget "klikeopdelt" og kommer derved ikke på samme måde til at fungere som en enhed. Det kan gå til en firmafest eller en slags "vennefest" som jeg har en fornemmelse af at Karinas er, men til et bryllup hvor gæsterne som regel er meget blandede og har forskellige tilknytninger til jer og jeres respektive familier der er det noget andet.

0

Marie: tak, og selv stort tillykke med på lørdag, vil glæde mig til at læse din beretning.

Diskobil: det var lige præcis min tanke 

Felinity: Ja, det er meget tæt på nu :)

Det bliver vist meget meget varmt at bage i morgen....

0

Annonce ♥

Blev jo lige nødt til at kigge forbi her! 5000kr for et helt bryllup er godt nok godt gået! Vi klarer det næppe selv med et ekstra nul på... Er dybt imponeret!

Meen..eeeh... har du fundet det der kabel endu?? :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TUSIND TAK for jeres hilsner :hug:

:cheerleader3:

:cheerleader3:

DET ER FEDT AT VÆRE KONE :a1221: :loveflag:

Vi havde en fantastisk dag, men et lille øv - mere om det senere... :blink:

Jeg venter på billeder, men I kan få et lille sneakpeak fra facebook, hvor en af veninderne har lagt et billede op:

544800_3607864189054_195933824_n.jpg

0