morten+louise

Pris på silkepæoner?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er meget svært at svare på jeg er selv blomster binder og de svinger meget i pris

nogle gange kan man være heldig af finde dem i bundtvare i høj sæsonen til billige penge ca 5stk. for 35 kr

ved ikke om det er til nogen hjælp

35kr for stk det lyder egentlig ik så galt:) det var bare mere sådan en ca pris, så jeg vidste hvad vi havde at forholde os til.. Takker :)

0

Del dette indlæg

Nej det er meget billig og kan jo ikke sige om i kan være heldig at finde dem til den pris :-/ husk at få dem hjem så de kan nå at springe lidt ud :-) nu ved jeg ikke hvor du bor men du kan evt prøve at forhøre dig ved en torve mand om han kan skaffe dem til dig det er tit de kan sælge dem billiger :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej selvfølgelig ikke må forhører mig rundt omkring, hvad de skal have for dem:) okay ja det ville være synd hvis de alle var knopper.

Vi bord i nordsjælland, hvor ligger ham torve manden henne?

0

Del dette indlæg

øv øv kan se i begge er fra jylland, lidt langyt at køre for blomster.. Så der heller ikke så meget sparret der. Men mon ikke man kan være yheldig at få en god pris på sjælland også:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en der står på torvet om lørdagen som jeg har forbindelse med altså ikke en forretning :-/

Men får nogle super gode priser af ham da jeg bestiller meget ved ham :-)

Han handler ved plantas:-)

Jeg er selv tidligere blomsterbinder :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer