Nynne76

En kjole til senere på aften...?

18 posts in this topic

Hejsa.. :)

Jeg har købt en fin kjole som jeg hopper i efter brudevalsen. Flere af mine veninder der har været igennem det hele, siger at de godt kunne have brugt at komme af den, så de følte sig bedre tilpas. Nogle fik ondt i maven over at være sådan snørret ind ;)

Er der nogen af jer som har tænkt over det, eller er det noget pjat.. Det skal lige siges vi ikke går hjem før ALLE er væk.. :)

Så det blir en laaang nat, he he..

0

Annonce ♥

Jeg har også købt en skiftekjole. Min intention er IKKE at tage den på, for jeg synes at en kjole til knap 9000,- skal udnyttes så meget som overhovedet muligt! Men så har jeg den, i det tilfælde at min brudekjole bliver for ubehagelig at have på :)

0

He he, ja... Det er der noget om.. min har også kostet over 11.000 kr. Men jeg kan egentlig godt sætte mig ind i at den kan virke for tung efter mange timer, og at de snørrer strammer. Jeg skal også tisse helt vildt meget når jeg får lidt alkohol... Såhh er ret sikker på jeg skifter.. Har forberedt min kæreste på det, og han har så valgt dansekjolen ;) Som er lidt fræk, he he...

0

Jeg har ikke tænkt mig at købe en kjole mere... kan godt se hvorfor nogen gør det ... men jeg tror simpelthen ikke jeg vil ud af den kjole når jeg får den på ... hehe...

Og hvis den nu skulle blive varm/tung tror jeg ikke jeg ville skifte kjole alligevel, det er jo min brudekjole og har den kun på den ene dag... så skal bare have den på så lang tid som muligt ..

0

Annonce ♥

Jeg har også en reservekjole. Jeg håber ikke at få brug for den, men hvis det er nødvendigt, så har jeg en fin og behagelig kjole at skifte til.

Jeg har også hørt om nogle som skrev at de tog tidligere hjem, fordi de ikke havde det godt i kjolen - det vil jeg helst undgå :)

0

jeg vil bare lige sige, at jeg fik slet ikke brug for en skifte kjole, og kunne sagtens havde sovet i min brudekjole også, den var super behagelig at have på, så jeg var ikke generet af den

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Åååh ja!

Jeg vil helst bare beholde brudekjolen på... man kan jo altid have en almindelig pæn kjole på :unsure:

Og jeg ÆÆÆÆÆLSKER min brudekjole. Tror jeg springer på holdet af piger, hvor manden må tvinge os ud af den dagen efter... :rolleyes:

Men jeg kan godt se, at hvis man planlægger den abefest, jeg håber vi skal have, så kan det gå hårdt og uopretteligt ud over det sarte stof, og så vil jeg jo tude over det bagefter.

Måske jeg skal have en just-in-case kjole fra skabet med, så jeg kan feste uden at hælde baileyen over tyllet :blink:

0

Måske jeg skal have en just-in-case kjole fra skabet med, så jeg kan feste uden at hælde baileyen over tyllet :blink:

Jeg vidste bare, at jeg skulle have valgt en Bailey-farvet kjole, jeg vidste det bare! Så blæse være med spilderiet! Nå, er nu glad for min alligevel :lol:

0

Åååh ja!

Jeg vil helst bare beholde brudekjolen på... man kan jo altid have en almindelig pæn kjole på :unsure:

Og jeg ÆÆÆÆÆLSKER min brudekjole. Tror jeg springer på holdet af piger, hvor manden må tvinge os ud af den dagen efter... :rolleyes:

Men jeg kan godt se, at hvis man planlægger den abefest, jeg håber vi skal have, så kan det gå hårdt og uopretteligt ud over det sarte stof, og så vil jeg jo tude over det bagefter.

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men med mindre man forventer at sælge kjolen bagefter, er det så ikke ligemeget? :wink: HVIS jeg kan holde ud at have min kjole på, så må den sgu lære at leve med et par Bailey-pletter! :lol: Den bliver jo alligevel snavset på slæbet :)

0

Åååh ja!

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men med mindre man forventer at sælge kjolen bagefter, er det så ikke ligemeget? :wink: HVIS jeg kan holde ud at have min kjole på, så må den sgu lære at leve med et par Bailey-pletter! :lol: Den bliver jo alligevel snavset på slæbet :)

He ja!

Og hvis man skulle være så uheldig at få hældt sovsen ned over sig, så er baileyen nok ligegyldig.... :tunge:

Jo, renses skal den alligevel. Så jeg tror du har ret. men der er måske forskel på holdningen afhængigt af prisen. Min er ikke så dyr at den ikke godt må risikere lidt undervejs for at dagen bliver helt perfekt.

0

Annonce ♥

Jeg vidste bare, at jeg skulle have valgt en Bailey-farvet kjole, jeg vidste det bare! Så blæse være med spilderiet! Nå, er nu glad for min alligevel :lol:

apropos..... må vi ikke snart se billeder feli..? Jeg er ved at DØ af spænding over din kjole. MÅ.... og SKAL... snart se billeder... :balloons:

0

apropos..... må vi ikke snart se billeder feli..? Jeg er ved at DØ af spænding over din kjole. MÅ.... og SKAL... snart se billeder... :balloons:

Jooo, jeg skal til tilretning i slutningen af maj, slæber mit enorme kamera med derind, kan du tro, er også spændt! :cheerleader3:

Edit: Hovsa, glemte quote igen!

Edited by Felinity
0