Cosmorama

Mine invitationer :-) inkl. blærerækken

41 indlæg i dette emne

Stærkt inspireret af Mette Holm's invitationer, har jeg selv lavet lommeinvitationer. Dog med lidt ændringer :biggrin: Jeg er selv super stolt over resultatet og har også fået virkelig stor ros fra modtagerne :7himmel:

Her er der lige billeder af det færdige resultat.

post-28880-0-10419500-1335453677.jpg

Jeg har selv lavet kuverterne i samme papir som omslagene og printet "frimærker" på. Svarkuverterne satte vi købte frimærker på

post-28880-0-84624000-1335453706.jpg

Her er så blærerækken :bunny_4: Det ser ud som om, at nogle af båndene er skæve, men det er "flapperne" der er lidt løftet

post-28880-0-29082800-1335453780.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en skabelon til omslaget i Word som jeg printede ud. Derefter slettede jeg alle kasserne så kun hjertet var tilbage i skabelonen, så jeg kunne printe et enkelt hjerte på papiret til omslaget. Derefter var det bare at lægge skabelonen, så den passede med "det enlige hjerte" og tegne op med en blyant. Så var det lige klart til at skære ud :)

post-28880-0-90255500-1335454425.jpg

Kuverterne blev lavet i publisher, og da jeg jo helst ikke skulle printe streger på kuverterne, lagde jeg lige en sort baggrund, så jeg kunne se, hvor jeg skulle skære. På de store kuverter printede jeg vores monogram, samt koder fra Post Danmark, så vi havde vores eget "frimærke". Da disse koder skal bruges inden 8 dage, måtte vi købe alm. frimærker til svarkuverterne.

post-28880-0-80286800-1335454440.jpg

post-28880-0-31941100-1335454453.jpg

Til omslag og kuverter brugte jeg dette papir fra Panduro

post-28880-0-49173100-1335454464.jpg

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de bare enormt flotte! Har du evt. en skabelon du vil dele? :)

Det vil jeg gerne, men jeg skal lige finde ud af, hvordan jeg sætter et dokument ind :fløjt: Det bliver først senere, når børnene sover

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg skulle skrive invitationer, information osv., lavede jeg kasser efter mål, som jeg skrev i. Så kunne jeg se lige præcis, hvor jeg skulle skære. Derfor er de mål jeg angiver ca.mål, da jeg skar på indersiden af stregen (den ville jeg jo ikke ha' med).

Alle røde kartonstykker (alm. rødt julekarton) er 10,5 cm bredde, mens de hvide (hammerslået papir) er 10 cm.

Invitation og Information: Rød er 13,5 i højden, mens hvid er 13 cm.

Adresser: Rød er 11,5 cm høj, mens hvid er 11 cm

Svarkort: Rød er 9,5 cm høj, mens hvid er 9 cm

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Aw nej, sådan må du ikke føle. Lav det du selv er tilfreds med :)

Men det er måske også her det største pres kommer fra? :wink:

Jeps :wink: Vi behøver ikke lave invitationer, bordkort, menukort osv., da det er med i prisen på feststedet, men jeg gør det alligevel, da det sætter et personligt præg. Og så er jeg perfectionist, så det hele skal være gennemført. Faktisk så gennemført, at vores genbo's invitation selvfølgelig også skulle sendes, så frimærket blev stemplet. Jeg blev bare noget overrasket, da deres invitation lå i min egen postkasse, fordi jeg havde skrevet vores eget husnr. :bunny_4: :fløjt: Så jeg måtte pænt over og aflevere det personligt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha, hvor sjovt, altså! Så fik du da også selv en invitation, i tilfælde af, at du glemmer det på dagen! :biggrin:

Edit: Ret sejt ellers, at alt det er inklusiv i prisen på feststedet. Hvad kunne de tilbyde så? "Blot" standard udgaver af det, eller?

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha, hvor sjovt, altså! Så fik du da også selv en invitation, i tilfælde af, at du glemmer det på dagen! :biggrin:

Edit: Ret sejt ellers, at alt det er inklusiv i prisen på feststedet. Hvad kunne de tilbyde så? "Blot" standard udgaver af det, eller?

Det har jeg slet ikke spurgt om. Jeg har hele tiden vist, at jeg selv ville lave det :wink:

Genboen fik invitationen i "fejlkuverten". Nu var den jo stemplet. Den eneste fejl var så også kun husnr., da vi bor på samme vej. De bor i nr. 1 og vi bor i nr. 4.

Jeg har skam printet ud til os selv, hvor der bare er undladt navne. Jeg skal bare ha' lavet omslag og bånd, så har vi selv en til gemmerne/minderne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer