Sign in to follow this  
Followers 0
Antje1

Brudefrisure med slør "ovenpå" hovedet ?

17 posts in this topic

Jeg er i syv sind mht min frisure... Jeg var til prøveopsætning for 14 dage siden, men er bare ikke tilfreds.

Jeg havde en ide om at det skulle være med krøl i håret, det er jeg dog gået lidt fra igen... Synes ikke det ser så godt ud. :help: Tænker det skal være lidt mere elegant, men har ingen ide til hvordan....

Jeg ved en ting og det er at sløret skal sidde ovenpå hovedet og ikke under en opsætning...

Her er billede af prøve opsætning...

Edited by Antje1
0

Annonce ♥

En knold er altid elegant... Og god til slør. Den kan evt sidde lavt (som min og AnnaPerannas) eller højt (en høj knold med slør over er smuk, men meget kapow). Hvad med noget i stil med Mette havde?

0

synes nu det ser fint ud - håret ser lidt "rodet" ud, men synes faktisk det giver et lidt mere friskt look end den sædvanlige "bryllupsknold".. Mit hår bliver sat i en "hestehale" der starter forholdsvis højt oppe på hovedet og så går ned mod nakken. Mit hår krølles, så det fylder rigtig meget - og så sættes sløret henover "hestehalen"..

ihhh, er godt nok svært at forklare - men efter lørdag, så er der billeder :)

0

Annonce ♥

er nu altså en fin kjole og slør :thumbsupsmileyanim: det kunne være rigtig flot med den klassiske knold og så sløret ud over - tror det vil give et rigtig flot helheds indtryk :cheerleader3:

Ville i alle fald nok gå lidt væk fra den mere "rodet" opsætning og gå den klassiske vej :loveshower:

0

har lige fundet et par forskellige....

først knolden:

post-55468-0-42217200-1335466231.png

synes virkelig denne her er fin :thumbsupsmileyanim:

post-55468-0-16229100-1335466245.png

så er den opsætning jeg næsten er ude i... min opsætning bliver bare mere samlet og uden løst hængende hår

post-55468-0-06840200-1335466289.jpg

og den sidste jeg lige fandt

post-55468-0-84550600-1335466310.jpg

:loveshower:

Edited by SpiffN
0

Annonce ♥

Er enig med de andre, tror også en knold ville være rigtig elegant til dig. Og smuk kjole i øvrigt!

En eller anden havde linket til denne side hvor jeg i hvert fald har fundet en masse inspiration til frisurer - håber der er noget du kan bruge

http://haircomesthebride.com/09Portfolio.htm

0

Jeg tror jeg er blevet enig med mig selv om at det skal være en knold på en eller anden måde...

Har fundet lidt forskelligt, men er i tvivl hvilken det skal være...

Synes denne er rigtig fin er dog i tvivl om hvordan det kunne se ud forfra og ville man kunne have slør på til denne frisure?

post-26639-0-70253500-1335546385.png

0

Annonce ♥

har lige fundet et par forskellige....

først knolden:

post-55468-0-42217200-1335466231.png

synes virkelig denne her er fin :thumbsupsmileyanim:

post-55468-0-16229100-1335466245.png

så er den opsætning jeg næsten er ude i... min opsætning bliver bare mere samlet og uden løst hængende hår

post-55468-0-06840200-1335466289.jpg

og den sidste jeg lige fandt

post-55468-0-84550600-1335466310.jpg

:loveshower:

Tak :-)

Glæder mig til at se din frisure snart :)

Håber i får en fantastisk dag i morgen :denmarkflag:

0

Kommer lige lidt flere

Kan rigtig godt li' denne her - tror den vil være rigtig flot til dig :thumbsupsmileyanim:

taaark - lægger billeder op af mit hår og selve dagen forhåbentlig allerede søndag :loveshower:

Den overvejer jeg også kraftigt ellers den med fletning...hmmmm

0

Annonce ♥

Kommer lige lidt flere

Kan rigtig godt li' denne her - tror den vil være rigtig flot til dig :thumbsupsmileyanim:

taaark - lægger billeder op af mit hår og selve dagen forhåbentlig allerede søndag :loveshower:

Den overvejer jeg også kraftigt ellers den med fletning...hmmmm

Den er også rigtig flot - dog ikke helt så klassisk, som den anden - uanset hvad du beslutter dig for, så er jeg sikker på det vil se godt ud til dig, kjolen og sløret :loveshower:

0