Maj83

Cateringfirmaer, hvilke vil I bruge igen og hvilke vil I undgå?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså jeg har aldrig haft problemer med Kokken og Jomfruen, dog har jeg hørt dårlige ting om dem også... Personligt har jeg bare ikke noget dårligt på dem.

Jeg har ikke prøvet andre... Derfor følger jeg med her, for lige at få noget inspiration og feed-back på andre firmaer. :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heller aldrig selv haft problemer med K&M de gange vi har brugt dem privat men jeg ville aldrig bruge dem til et bryllup. Der har jeg for tit oplevet at de er kommet for sent og så er det lidt måske "plain" men igen er prisen jo god.

EuroKitch i Hillerød har jeg rigtig gode erfaringer med men generelt er det ofte sådan at man får mest kvalitet ved at finde et mindre lokalt firma/kogekone end nogle af de større som i højere grad er masseproduktion.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke smagt deres mad endnu men har haft god erfaring med Havnens Gourmet i Odense indtil videre. De er 100% professionelle når det gælder planlægning og har også skaffet serveringspersonale, duge, osv. til os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kokken og jomfruen har jeg aldrig selv benyttet mig af, men jeg har været til fester hvor maden har været derfra.

Store mængder, dårlig kvalitet. (Ikke friske råvarer, halvrå kartofler, manglende krydring, dårligt kød osv) - men jeg har en bekendt, hvis familie ALTID bruger k&j og de har altid været meget tilfredse.

Jysk Diner har jeg overvejende haft gode erfaringer med, men en enkelt gang eller to har det ikke været helt optimalt.

hvad angår dinner transportable, så foretrækker jeg selv noget lokalt. I Randers er der eks. Fjordgården, som laver noget vandvittig lækkert mad. Er der mon noget lignende i svendborg?

Ellers kan du jo undersøge muligheden for en kogekone eller kok der laver mad på feststedet.

Jeg håber i finder en god løsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

enig med de andre, hold jer væk fra kokken og jomfruen :td: Vi skal have mad fra Kokkekompagniet, det fik vi anbefalet af flere heriblandt min mor, det skulle være rigtig godt, så det håber vi selvfølgelig på :) Jeg vil nok vælge et lokalt cateringfirma eller høre ved en af de gode restauranter eller kroer i området.

Er spændt på at høre hvad I vælger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik leveret mad fra Smageriet, da vi holdt barnedåb, og var fint tilfredse. :) Men til et bryllup, hvor der bruges mere tid på maden, ville jeg nok prøve at kontakte den lokale slagter el.l.

Min svigerinde og hendes mand bor i nærheden af Kværndrup, og fik leveret mad fra en lokal slagter, da de holdt bryllup. Jeg vil gerne høre, hvem det var, hvis det er?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jysk Dinner er en del af Kokken & Jomfruen. :rolleyes:

Diskobil vil det sige at både smageriet, selskkabskokken, kokken og jomfruen og jysk dinner er det samme, for jeg har erfaret at smageriet, kokkenogjomfruen og selskabskokken deler lokaler?

Vi fik leveret mad fra Smageriet, da vi holdt barnedåb, og var fint tilfredse. :) Men til et bryllup, hvor der bruges mere tid på maden, ville jeg nok prøve at kontakte den lokale slagter el.l.

Min svigerinde og hendes mand bor i nærheden af Kværndrup, og fik leveret mad fra en lokal slagter, da de holdt bryllup. Jeg vil gerne høre, hvem det var, hvis det er?

Anke, det må du gerne høre dem om det er ikke til brylluppet, men til min 30 års fødselsdag næste år.

Redigeret af Maj83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to gange spist mad fra Kokken og Jomfruen og jeg ville aldrig selv bestille derfra!

Tilgengæld kan jeg jo se, at I skal giftes i Svendborg og da kan jeg fortælle dig, at jeg har gode erfaringer med Salt og Peber i Odense samt Kai Thor catering også i Odense.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diskobil vil det sige at både smageriet, selskkabskokken, kokken og jomfruen og jysk dinner er det samme, for jeg har erfaret at smageriet, kokkenogjomfruen og selskabskokken deler lokaler?

Det er jo ikke noget man kan læse på deres hjemmesider for der oplyses såvidt jeg kan se hverken CVR-nr. o.l. men Smageriet og Selskabskokken er ihvertfald det samme (under samme juridiske enhed) og det samme med Kokken & Jomfruen og Jysk Dinner. Om der er yderligere ejerforbindelse skal jeg ikke kunne sige, men det betyder nok ikke så meget i givet fald. Et selskab kan også sagtens have flere aktiviteter, herunder flere forskellige slags cateringløsninger. Med tanke på K&M's ry undrer jeg dog over denne formulering på Smageriets hjemmeside: "Smageriet´s specieluddannede kokke er stolte over at befinde sig i samme køkkenfaciliteter som Kokken og Jomfruen".

Som jeg vist nok har sagt før så ville jeg klart få efter en lokal løsning eller en bestemt kok o.l. som man kan være heldig at finde via sit netværk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diskobil vil det sige at både smageriet, selskkabskokken, kokken og jomfruen og jysk dinner er det samme, for jeg har erfaret at smageriet, kokkenogjomfruen og selskabskokken deler lokaler?

Det er jo ikke noget man kan læse på deres hjemmesider for der oplyses såvidt jeg kan se hverken CVR-nr. o.l. men Smageriet og Selskabskokken er ihvertfald det samme (under samme juridiske enhed) og det samme med Kokken & Jomfruen og Jysk Dinner. Om der er yderligere ejerforbindelse skal jeg ikke kunne sige, men det betyder nok ikke så meget i givet fald. Et selskab kan også sagtens have flere aktiviteter, herunder flere forskellige slags cateringløsninger. Med tanke på K&M's ry undrer jeg dog over denne formulering på Smageriets hjemmeside: "Smageriet´s specieluddannede kokke er stolte over at befinde sig i samme køkkenfaciliteter som Kokken og Jomfruen".

Som jeg vist nok har sagt før så ville jeg klart få efter en lokal løsning eller en bestemt kok o.l. som man kan være heldig at finde via sit netværk.

Jeg er helt enig med dig, jeg ville heller ikke skrive sådan på min hjemmeside, hvis man var ude efter nye kunder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer