Guest Maria123

Hjælp: Hvor kan jeg købe selvsiddende strømper

24 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, kan I hjælpe mig med hvor jeg kan købe selvsiddende strømper som er hudfarvet men hvor blonden er hvid? Og gerne i en ok kvalitet. Jeg kan ikke finde dem nogle steder. Jeg ved at Wolford på et tidspunkt lavede nogle men de er vist udgået.

På forhåndt tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv samme problem, så jeg gik ned i den nærmeste "dame"-undertøjsbutik. De er tit mere serviceminded og de ville hellere end gerne forhøre sig hos deres forhandlere (specielt Aubade-da de med sikkerhed laver disse strømper) og se om de kunne skaffe et par hjem :)

Men jeg har alligevel smidt et par hurtige links, hvor du selv lige kan surfe lidt.. der er både selvsiddende og til hofteholder, men de er jo lidt i samme "kategori" :)

http://www.puremarie.com/product_details.aspx?parentitem=hosiery&item=hold+ups&id=883

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Charnos-Hosiery-10-denier-Bridal-lace-stocking&product_id=CH-HCR&size=&colour=Ivory

http://www.johnlewis.com/100489/Product.aspx?source=46387

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for alle svarene. Jeg har forgæves været i alle undertøjsbutikkerne i Odense plus magasin. Jeg vil prøve at kigge nærmere på linksene

Er der virkelig ingen der vil hjælpe dig?? Hvis det er, at den undertøjsforretning jeg har sat på sagen finder dem, skal jeg så forhøre mig om de kan bestille 2 par? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Butik Kidmose i Ålum havde nogle fine i L til 50 kr som jeg har købt et par af. Der var et par stykker endnu.

Edit: hov havde ikke set at blonden sku være hvid, den er som strømpen hudfarvet

Redigeret af dittemuzz
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg nok fundet dem :) I en brudebutik der hedder Unique Brudekjoler som jeg har skrevet til, og de vil gerne sende dem til mig mod at jeg selvfølgelig betaler portoen. Mærket hedder Poirier og strømperne koster 149 kr. pr. par. Jeg kan se at det ikke engang kan gøres billigere ved at købe dem over nettet i udlandet da de her koster 18-20 pund. Så håber jeg bare at det er nogle gode strømper. Jeg kender ikke mærket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg nok fundet dem :) I en brudebutik der hedder Unique Brudekjoler som jeg har skrevet til, og de vil gerne sende dem til mig mod at jeg selvfølgelig betaler portoen. Mærket hedder Poirier og strømperne koster 149 kr. pr. par. Jeg kan se at det ikke engang kan gøres billigere ved at købe dem over nettet i udlandet da de her koster 18-20 pund. Så håber jeg bare at det er nogle gode strømper. Jeg kender ikke mærket.

Hejsa,

Har du modtaget dine strømper? Og er de som forventet/ønsket?

Kan se de både har i lys og mørk brun - hvilken har du bestilt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har modtaget dem. Købte dem i lys og synes de er fine i den farve. Hvis man køber dem i mørk tror jeg at man skal være ret brun for at det ikke ser underligt ud af benene er så mørke. Jeg har ikke prøvet strømperne på, har blot pakket det ene par ud og tjekket hvordan blonden ser ud, men synes umiddelbart de ser fine ud i kvaliteten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså på nettet står der at strømpen har: "Flat toe seam, designed for open shoes". De er lidt mørkere ved tåen men jeg ved faktisk ikke om det er sådan de normalt ser ud hvis man køber nogle til åbne sko. Jeg skal selv have sko på hvor man lige kan se tåen, og det synes ejg godt de kan bruges til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som overskriften siger, kan I hjælpe mig med hvor jeg kan købe selvsiddende strømper som er hudfarvet men hvor blonden er hvid? Og gerne i en ok kvalitet. Jeg kan ikke finde dem nogle steder. Jeg ved at Wolford på et tidspunkt lavede nogle men de er vist udgået.

På forhåndt tak :)

Har du spurgt hos Wolford? de plejer at have virkelig mange og kvaliteten er bare SÅ lækker. Ellers er Falke et bud?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer