Guest mdenise

hjælp til favour æsker?

11 posts in this topic

Hej alle Zilla'er.

Nu har jeg endnu et problem (hvad skulle jeg dog gøre uden jeres hjælp)- .

Jeg har lavet mine favour æsker for små :(, eller også har jeg købt for meget. Min mand mener det er det sidste :pokey: ...

Jeg håber sådan der er nogen som kender et sted med store sorte favour æsker, som man kan købe?! For så laver jeg personlig pynt, så de skal bare være helt sorte. Jeg kan ikke overskue at skal lave æsker på ny på den måde jeg har gjort. Men hvis nogen kender en nem og pæn måde man kan lave dem på må i også godt skrive det :)

Knus fra en lidt stresset kommende brud :balloons:

0

Annonce ♥

hmmm har du kigget på ebay? jeg fandt for eksempel denner her...... ved ikke om det er noget men det er værd et kig :)140.jpg140.jpg

Edited by futte25
0

Tak, ja har overvejet den firkantet sorte. men er nervøs for den ikke er stor nok... synes ikke rigitg jeg kan finde målene på dem..

0

Hej mdenise

Prøv at se i vores indkøbsguide under festartikler, her finder du helt sikker nogle favour æsker. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor store (små) er de æsker du har lavet?? Kan du evt. vise os et billede.

Har du set de æsker Mette Holm lavede, dem har jeg selv planer om at lave, dog i anden farve

EDIT: hvad har du planlagt at lægge i?

Edited by Cosmorama
0

Jeg har lavet mette Holms æsker (blot en anelse højere, så jeg har tilrettet skabelonen lidt).

Hvad skal der i dine æsker siden det ikke kan være der, og hvordan ser dine æsker ud?

Afhængigt af indholdet kunne man vælge at lave en rund kartonskive (ca. rundt om et stort krus fx) og lime det fast midt på et stykke sort silkepapir. Silkepapiret kan så foldes som en posetaske og bindes med en sløjfe foroven.

Altså ,jeg ved jo ikke om det kan harmonere med din pynt :-) men det er da et forslag som nogen måske engang kunne have glæde af.

0

Mine æsker er også for små, er jeg bange for, ved endnu ikke helt, hvad der skal I dem. Vil gerne give noget personligt, men det begrænser udvalget lidt, at de ikke er så store :rolleyes:

Hvordan er dine, og hvad ville du gerne have i?

0

Hej

Vi kan skaffe sorte favorboxe i flere størrelser

7,5 x 7,5 x 7,5 cm

10 x 10 x 10 cm

10 x 7,5 x 7,5 cm

0

Annonce ♥

Vi har en hel del, der skal I vores favouræsker, derfor laver vi dem selv - men de er meget enklere og lettere at lave end foldeæskerne. Den guide vi bruger er denne:

Jeg ved godt at du siger, at du ikke orker at lave flere. Men tænkte jeg alligevel lige ville linke til denne guide, da de er en hel del lettere at lave (synes jeg) :biggrin:

0

Jeg har købt favour æsker ved http://www.dreamshop2u.dk (kan varmt anbefale dem) :cheerleader3: De æsker vi har valgt er 5x5x5cm, men der skal også kun 5 dragé mandler i, så hvis du skal have meget mere end det i vil jeg foreslå at du køber noget større æsker :biggrin:

0

Hej alle. Har slet ikke kunne finde dette opslag, Ja er ikke sååå god til computer, men har lige fundet ud af man kan gå ind i ''mine indlæg'', bedre sent end aldrig, ikk? haha..

Tak for alle jeres svar :D..

og undskyld mit sene :blush:

0