Guest Linette Laursen

Guide til planlægningstråd

89 posts in this topic

Her kan du læse hvordan du opretter din planlægningstråd, og hvordan du linker til en bestemt besvarelse i en tråd. :balloons:

Sådan opretter du en planlægningstråd:

post-54449-0-51441100-1335951834.jpg

post-54449-0-97798400-1335951845.jpg

post-54449-0-35710800-1335956203.jpg

Sådan linker du til en bestemt besvarelse i en tråd:

post-54449-0-50429300-1335954966.jpg

post-54449-0-79752300-1335954976.jpg

post-54449-0-24880400-1335954986.jpg

post-54449-0-37704100-1335954993.jpg

post-54449-0-05928700-1335955001.jpg

post-54449-0-88735500-1335955007.jpg

post-54449-0-91208600-1335955016.jpg

post-54449-0-63188500-1335955024.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke ændre min overskrift?!

Mit skærmbillede er ikke det samme, som det der ses hér. Jeg kan heller ikke indsætte et billede af det jeg ser, da den nederste del af min skærm HELLER ikke er som på billedet :(

Kun boksen hvor man skriver og værktøjslinjen over, er som afbilledet hér.

Kort sagt: Jeg har ingen "Emne overskrift" eller "Indsæt fil" boske...

Hvad gør jeg?

Edited by ildflue
0

Du skal gå ind på dit aller første indlæg og trykke "rediger".

Så bagefter trykker du på den hvideknap under feltet som hedder "anvend fuld editor" og så skulle der gerne komme en fane frem med din overskrift :)

0

Annonce ♥

Ih tak for denne guide, jeg har flere gange siddet og tænkt: :unsure: hvordan laver de andre de der smarte ting herinde... Men syns nu os siden virker en smule uoverskueligt - eller er det bare mig??

Jeg må li igang med at prøve de forskellige ting :)

Knus Mia - ny bruger :biggrin:

0

Dumt spørgsmål følger: :blush:

De der "Vi ska giftes om ..... dage" i jeres signatur... Hvordan?!!!? Jeg kan slet ikk finde ud af det, kommer ikk til noget nyttigt sted når jeg klikker på dem nemlig... :blush:

0

Annonce ♥

Dumt spørgsmål følger: :blush:

De der "Vi ska giftes om ..... dage" i jeres signatur... Hvordan?!!!? Jeg kan slet ikk finde ud af det, kommer ikk til noget nyttigt sted når jeg klikker på dem nemlig... :blush:

Du går ind i planlægningsværktøjer i øverste bjælke på forumsiden.. Derinde kommer der nogle rubrikker frem når du går lidt ned på siden, der kommer da enrubrik der hedder bryllupstricker - og så følger du vejledningen :biggrin:

0

Godmorgen piger.... Hvordan kan I lave et hjerte på jeres overskifte????

På min pc er det alt+3, men du kan jo bare kopiere et af dem der er her og indsætte det der hvor du skal bruge det :)

0

Annonce ♥

Rigtig skønt med sådan tråde som disse når man som jeg ikke lige er så fix til computere :thumbsupsmileyanim:

Nu kan jeg jo se "emnet" på jer andres sidste indlæg i jeres tråde - men min hedder bare det samme hele tiden... Giver jeg mening? :wink::biggrin:

F.x. hvis jeg skriver et emne om sko, hvordan gør jeg så sådan så man/I kan se det i oversigten, og ikke bare min beretnings "navn"?

0

Annonce ♥

HJÆLP

Har virkelig brug for hjælp, for MANGE problemer med mine instillinger, håber at nogle kan hjælpe :)

1. problem: Kan ikke sætte bryllupstickers i min signatur, har prøvet begge link....

2. problem: Jeg kan ikke få lov til at skift billed på min profil, det er på 162 KB og i JPEG format.... Hvad gør jeg forkert

3. problem: Kan ikke få lov til at lave tomme linier i mine indlæg?

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe.... :thanks:

0

Hej

Jeg har et spørgsmål til planlægningsværktøjer. Når jeg vil taste ind hvor maget de forskellige til skal koste i budgettet, så går den videre til en anden side, altså når jeg trykker for at ændre prisen...??? Jeg har fprøvet fra forskellige computere og det er det samme!

Vh Chanett

0

Annonce ♥

HJÆLP

Hvordan indsætter jeg et billede i mit eget indlæg - når billedet ligger på min bærbar?? :huh: - min internet browser er Google chrome

Håber at i kan hjælpe :biggrin:

Edited by Ung brud
0

ihhh altså... HJÆÆÆLP

hvordan gør man så når man i mit første indlæg - altså selve planlægningen oversigt - gør at når man trykker på f.eks frieri eller kirke, at den så "hopper" ned på den besvarelse???

håber det giver mening :)

Edited by Minkpie
0