leas

Wild Hibiscus - smukke spiselige blomster til champagnen

23 posts in this topic

Hej Tøser,

Jeg så lige en gammel tråd som omhandler Wild Hibiscus blomsterne, så tænkte jeg lige ville dele dette med Jer alle.

Da jeg så Wild Hibiscus in syrup blomsterne var jeg helt solgt og måtte eje dem!

Det er fine blomster som man putter i champagnen, hvor de folder sig ud og afgiver en smule farve så det ser rigtig festligt ud. De er spiselige og smager af en blanding mellem hindbær og rabarber :)

Jeg købte rigeligt da jeg ikke helt vidste hvor mange jeg skulle bruge og derfor har jeg nu 4 stor glas som jeg gerne vil sælge.

Der er 50 blomster i hvert glas (1100 gram) og jeg sælger dem for 550 kr pr. glas , så hvis I er interesserede så sig til :)

post-49860-0-50780100-1335978690.jpg

post-49860-0-68183300-1335978708.jpg

post-49860-0-35188000-1335978725.jpg

0

Annonce ♥

De er ganske dyre at sende da de er lidt tunge men skal du have mere end et glas så kan vi godt sige 550 pr glas inkl forsendelse :) Ellers vil jeg sige 580 for et glas inkl forsendelse :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er lige på tlf, så kan ikke linke til siden. Men søgte på wilde hib..flowers 1100 g, og de hjemmesider jeg fandt, sendte da i store dele af europa? F.eks. Tyskland, portugal. Der stod så ikke danmark, så har sendt en mail og spurgt om de sender til dk. Men hvis det kan sendes til tyskland, kan det vel også til dk? Det kommer vist oprindeligt fra australien. Ha har vel også fået det fra udlandet, kan ikke finde dem i dk i hvert fald.

0

Du skal være velkommen hvis du finder dem billigere men jeg har bare ikke kunne skaffe dem til DK. De er fra Australien ja :) Jeg har prøvet forgæves at få fat i dem fra Tyskland og Frankring men de sender til DK desværre. Og USA heller ikke for de sender ikke madvarar som I skriver.

Derfor købte jeg dem da jeg selv var i Hamborg :)

0

Annonce ♥

Jeg er enig i at de er dyre :) Jeg vil godt gå lidt ned i pris for de står jo bare her og står, så I kan lige så godt få glæde af dem :) Sååå, jeg kan sige 450 pr glas hvis det har interesse for nogen af Jer skønne zillaer? :D

0

Leas, jeg har fået en mail fra dem, de vil godt sende til dk, det var et tysk firma, men de havde så ikke de store glas. Har ikke fået svar fra det andet firma endnu, som havde de store glas. Men jeg vil godt gi 450 for et af dine glas :-)

0

Annonce ♥

Leas, jeg har fået en mail fra dem, de vil godt sende til dk, det var et tysk firma, men de havde så ikke de store glas. Har ikke fået svar fra det andet firma endnu, som havde de store glas. Men jeg vil godt gi 450 for et af dine glas :-)

Hvis du bare sender en PM så finder vi ud af det :)

0

Annonce ♥