Girl Next Door

A & L's bryllup 07.09.13 - Billede af skoene

131 posts in this topic

Annonce ♥

søde lille du. BK er meget billedefikseret, så vi vil gerne se billeder af dine indkøb. Sådan er det herinde. Har man købt ting til brylluppet og fortæller om dem, så kræves der billeder...

Vi vil se billeder, vi vil se billeder :):heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Jamen så må jeg få taget nogle billeder senere :) Fik nemlig købt en del i går også :)

0

Hej søde!

Jeg kommer da vist lige til at følge lidt med på sidelinien ind imellem ;)

God idé, at tage ud og kigge på kirker! Måske I slet ikke er i tvivl, når I kommer ind i dem :)

Du skal være så hjertelig velkommen til at kigge med :)

Jeg tror faktisk også det er en god idé at kigge på kirker. Så vælger vi også sammen :)

0

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: og tillykke med jeres kommende bryllup :loveflag: .. Du kommer helt sikkert til at bruge rigtig mange timer herinde - lige som alle os andre zillaer :fløjt: :wink:

Edited by JanneHoe
0

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Jeg glæder mig til at følge jer :loveshower:

Tag op til gudstjeneste i de forskellige kirker, for os var det vigtigt at vi fik den rigtige præst, da der er stor forskel på de præster, der hører til kirken :)

Vi er faktisk så heldige at vi skal til barnedåb i den ene på torsdag :)

0

Velkommen til :balloons: og tillykke med jeres kommende bryllup :loveflag: .. Du kommer helt sikkert til at bruge rigtig mange timer herinde - lige som alle os andre zillaer :fløjt: :wink:

Tak skal du have :) Jeg er sikker på jeg kommer til at bruge en masse tid herinde :)

0

Jeg synes også det er et rigtig fedt tema :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at se billeder af dine indkøb.. :wink:

Tak :) Billeder må blive i morgen. Fødselsdag hele dagen, og gæster til aften. Det giver ikke meget tid til at pakke ud og tage billeder :wink:

Edited by Girl Next Door
0

Annonce ♥

Hej Alice

Jeg kunne som mange af de andre babyklar-piger heller ikke dy mig for lige at slå et smut forbi din bryllupsplanlægningstråd :) Super fedt tema I har valgt :thumbsupsmileyanim: skal vist se efter om ikke jeg kan huske at følge lidt med herinde frem til dit bryllup :) Lyder som en god idé med kirke-turné så I kan finde ud af, hvor I helst vil vies henne :) Det er en rigtig spændende tid du går i møde med al planlægningen :)

0

Annonce ♥

Her har jeg vist ikke været før :) Er vild emd jeres tema :) Det skal nok blive rigtig godt :) Er spændt på hvilken kirke i vælger.. Tror det er en rigtig god ide at komme ud at se de andre før i beslutter jer..

0

Ih så sødt tema :) og med al den tid du har kan du nå en masse små projekter, der kan gøre temaet endnu mere synligt :)

post-44861-0-85117000-1337520557.jpg

post-44861-0-83131000-1337520672.jpg

post-44861-0-31636100-1337520691.jpg

Alle disse idéer er allerede i tankerne :wink: Men tak for dem alligevel. Idéer kan man aldrig få for mange af :lol:

0

Hej Alice

Jeg kunne som mange af de andre babyklar-piger heller ikke dy mig for lige at slå et smut forbi din bryllupsplanlægningstråd :) Super fedt tema I har valgt :thumbsupsmileyanim: skal vist se efter om ikke jeg kan huske at følge lidt med herinde frem til dit bryllup :) Lyder som en god idé med kirke-turné så I kan finde ud af, hvor I helst vil vies henne :) Det er en rigtig spændende tid du går i møde med al planlægningen :)

Måtte da også lige herind og kigge efter dig :D

Sikke et fedt tema og cool dato :)

Ihh nu får jeg endnu mere lyst til at blive gift igen ;) men kender jeg min kæreste ret, så bliver det vist aldrig

Her har jeg vist ikke været før :) Er vild emd jeres tema :) Det skal nok blive rigtig godt :) Er spændt på hvilken kirke i vælger.. Tror det er en rigtig god ide at komme ud at se de andre før i beslutter jer..

Ihh hvor er det hyggeligt når nogen kigger forbi! Jeg skal vist også blive bedre til at opdatere herinde :rolleyes:

0

Her sker egentlig ikke så meget. Jeg har hele tiden idéer der flyver rundt inde i hovedet. Håber nogen af dem bliver til noget :wink:

Vi har indtil videre set én af kirkerne, da vi skulle til barnedåb i den til kr. himmelfarts dag, men L synes det var en kedelig kirke :td: Men nu må vi se, når vi får set de andre, for lige nu, er det den jeg er mest hooked på, da min mormor og morfar ligger begravet der, og kan virkelig godt lide tanken om at de får blomsterne fra kirken, ud på deres grav bagefter :heart:

0

Annonce ♥

Hej :biggrin:

Super fedt tema - Det er anerledes og kan virkelig gøres personligt.

Det er en meget smuk ring, kan godt li, at den er lidt utraditionel.

Jeg glæder mig til, at følge med det næste års tid og ikke mindst til at se alle dine billeder :)

0

Hej :biggrin:

Super fedt tema - Det er anerledes og kan virkelig gøres personligt.

Det er en meget smuk ring, kan godt li, at den er lidt utraditionel.

Jeg glæder mig til, at følge med det næste års tid og ikke mindst til at se alle dine billeder :)

Tusind tak :) Jeg er selv helt pjattet med temaet og tankerne cirkulerer hele tiden om nye idéer :)

0

nåh søde, kan godt forstå du hælder til kirken, hvor dine bedsteforældre ligger begravet. Bliver det den, så husk at sig til kirketjeneren, at kirkepynten skal på deres gravsted efter vielsen.

Og så har du altså lovet billeder af dine indkøb, kan du så få dem oploadet...

0