Pehrson

Hr. og Fru HP 21.4.12 -vi fortsætter #96

101 indlæg i dette emne

Så blev vi endelig

Hr. & Fru Hieronymus Pehrson

Burde egentlig kalde min beretning for DRUK OG HOR, forklaring følger senere, men det lyder bare ikke så pænt :wink:

Jeg vil starte fra fredag morgen og til vi kommer hjem fra vores bryllupsrejse. Prøver at lave det så overskueligt som muligt, men lover absolut INTET :biggrin:

OVERSIGT OVER DAGENE

Forberedelserne fredag

Klargøring inden kirke (bil, frisør mv.)

Kirken

Fotograf (har endnu ikke fået billeder)

Festen ( taler/optreden, brudevals og abefest)

Dagen derpå

Hvad blev drukket/Hvad virkede og hvad virkede ikke

Budget

Bryllupsrejse

Redigeret af Pehrson
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FREDAG

Fredag morgen starter tidligt. Henter nøglen kl. 7, også hjem og gøre ungerne klar til børnehave og skole. Da de er afl. læsser vi bilen, for vil gerne at ALT er ordnet så ungerne kan blive hentet senest kl. 15. Blev meget hurtig klogere, for tingene tog dobbelt så lang tid som planlagt. Måtte ringe efter min mor, så hun kunne komme og hjælpe mig med at få dækket bord. Kan lige tilføje at min kære mand ikke tænker i samme tempo som jeg :pokey: NØJ hvor var han langsom til at få tømt bilen for drikkevare og stillede 117 spørgsmål, men okay han er jo en mand :tunge:

Sådan kom bordet næsten til at se ud. For havde glemt lysestagerne til hovedbordet

post-46722-0-39623000-1336255683.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger med!!!!!!! :heart::balloon:

Jeg er bare SÅ klar på endnu en fantastisk dejlig bryllupsberetning..!

Glæder mig til at læse om jeres livs fest..

Og høre hvad det der druk og hor går ud på! :b223:(y):toot:

Skønt du læser med :cheerleader3: Skal gøre mit bedste for at få det hele med inden mandag, men lover ingen intet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde jo bestilt fadøl og planen var at det skulle stå på drikkebordet. Men da fadølsmanden kom, siger han så at han ikke kunne sætte det fast på bordet. SHIT, tænker jeg bare, hvad fanden gør vi så. Men den varmtanbefalet fadølsmand, siger så at han skulle hente en klap bar i Salling som vi kunne leje. PUHA, min redning og tænker FEDT FEDT FEDT, og igen uuuhhh bare den ikke er mega grim og fylder sindsygt meget. MEN han faldt alligevel i god jord for han trøstede Dalle med at det ikke gjorde ond at blive gift :griner:-

Lige et billede af vores bar, som endte med at blive et kæmpe hit, ihvertfald hos mændende

post-46722-0-04458400-1336257846.jpg

post-46722-0-25155500-1336257979.jpg

Redigeret af Pehrson
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke der problemet ligger lige nu, men det skal nok komme. Nææ kan slet ikke finde billedet når jeg vil lægge det ind.

Ja ENDELIG, kom jeg i gang nu we apørgsmålet bare hvornår jeg bliver færdig :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underborddækningen opdager jeg så lige at jeg havde glemt at lave et bordkort, så det var også lieg en hindring og klods i vores tidsplan :oops:

Da bordet endelig var dækket og fadøllen på plads, havde vi møg travlt. Der mangede et par sidste ting, at blive handlet (viste sig at være unødvendigt). Var så bange for der ikke var nok sodavand, så vi tog i bilka og købe 1½L sodavand til at blande driks med. MEN vi har alt for meget i overskud....

Dalle stod for musikken, og fredag eftermiddag/start på aftne sad han og lavede CD'er, nøj hvor var jeg irriteret, manden havde jo kun haft 2 mdr. til det. det endte så med at anlæget ikke kunne afspille mp3, og han kunne ikke finde halvdelen af vores gæsters musikønsker. Men jeg havde jo ikke en jordisk chance o at skaffe de nr. ØV! MÆND :sm:

Da jeg tror vi har styr på det hele, fortæller Dalle mig så at han ikke har fået lagt sine bukser op (HAN ARB. I TØJBUTIK OG HAR PRIVAT SKRÆDDER!!!) Først siger jeg så at det må jeg jo så gøre, men kunne slet ikke overskue det, så han måtte bare folde dem op. MÆND :sm:

Vi var først i seng omkring kl. 1, for ham der jeg nu er gift med, havde ikke lige fået styr på sin tale til mig, så den skullehan først til at skrive, og der måtte jeg ikke være i soveværelset. MÆND :sm:

Sov faktsik tosse godt den nat, men tror også det havde lidt med at gøre at vi kom så sent i seng og jeg var møg træt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt du er igang med din beretning - jeg er vild med det du allerede har lavet.....og jeg kan NÆSTEN IKKE vente til du skriver mere.....og ikke mindst kommer med flere billeder...... ()()

Der er simpelthen ikke noget bedre end at læse om andres mest fantastiske dag.....uhhhhh jeg glæder mig til det bliver vores dag om 20 dage..... :loveflag: SÅ F5 F5 F5 F5 F5 !!!! :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer