Mannie

Drømmeprinsen blev min 5. Maj 2012

202 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter gæsterne havde fået kage og vi havde pakket en god del af gaverne op, blev vi bedt om at trække ud på terrassen, hvor der blev serveret en lille "velkomstdrink"

post-50688-0-07431700-1336599072.jpg

Her skete der så det at mens vi står og snakker med vores gæster (hver for sig) kommer nogle af gæsterne fra konfirmationen der også blev holdt, og ønsker min kære mand "tillykke med konfirmationen" :griner:-

Det er så 10 år siden han blev konfirmeret :blink: men jeg har åbenbart giftet mig med en konfirmand :sm:

Dette bragt gode grin hele aftenen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ude på terrassen fik vi præsenteret toastmaster.

Men det var jo ikke ligefrem den varmeste dag, så da personalet havde fået dækket op, måtte vi endelig komme ind igen. Hr. mand og jeg skulle selvfølgelig komme sidst ind. Musikken var også kommet og havde fået sit gear stillet op. og da han så begyndte at spille "brudemarchen?" kom vi ind og alle klappede :thumbsupsmileyanim: Vi gik hen til vores bord og fik sat os, og dårligt havde rumpetten rørt stolen før folk begyndte at klirre på tallerknerne, så vi måtte op og stå på stolen, og bagefter fik vi også en tur under bordet.post-50688-0-54235500-1336645577.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiihhhh, hvor er det nogle gode billeder og en god beretning :thumbsupsmileyanim: Hvor jeg dog grinte af det billede, hvor han kravler rundt inde under din kjole -HAHA-:lol: Og der kom nogen og sagde: "tillykke med konfirmationen" -HAHA-:thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til flere billeder og fortælling! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Under hele middagen måtte vi jævnligt op på stolene.

og ligeledes under bordet. Skal vi ikke bare sige at i fik motion den dag!

Da min far er død, var det min mor som holdt tale. Smuk tale, som handlede meget om at deres lille Maria var blevet voksen og nu var blevet Bjarkes.

post-50688-0-48579400-1336758039.jpg

Min mor er mit største forbillede. Hun har ikke bare holdt min far ud, trods hans sygdom, hun har samtidig elsket ham og haft overskud til både mig og ham. Siden november 08 har hun haft kræft, dog helbredt i en periode på knap et år, men i Maj 10 var det tilbage. Under hele sygdommen har hun arbejdet fuld tid på hendes arbejde, og efter arbejde har hun besøgt diverse naboer, venner og familie.

Hun har krudt i røven og lever hver dag som var det den sidste, men har indstillingen på at hun skal leve til hun bliver 100.

Hun festede denne dag med de unge, men takkede dog nej da de ville ha hende med i byen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer