Mannie

Drømmeprinsen blev min 5. Maj 2012

202 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tillykke med brylluppet, det ser ud til I havde en fantastisk dag, takfordi vi må kigge med :-) og så er jeg bare helt vild med dit slør, nøøøj hvor er det flot.

Min mor og jeg har selv syet sløret. Det er stof fra stof2000 hvor vi har syet et kant bånd på. Du måtte gerne overtage det hvis ikke det var fordi det blev klippet i stykker.

Slør til omkring 60 kr! Det kunne jeg godt overkomme blev klippet i stykker!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var lige inde på youtube, gud hvor er det fedt det du har lavet. Super gode billeder af jer, smuk musik og ja jeg blev lidt rørt ( nok fordi vi skal til alt det der i næste uge ,på lørdag)

Aww, en god idé at ligge billederne ind i sådan en video. Hvor er det nogle virkelig rørende billeder af jer, hvor I omfavner hinanden :heart:

Åhh hvor er du bare smuk! :loveshower::) Og i er et meget sødt par - er vild med det s/h billede af jer i limoen der skåler - det er vildt flot!

Taaaak piger!

Vi er virkelig også MEGET Lykkelige. og super glade for billederne, gennemlever dagen igen og igen hver gang jeg kigger billederne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig video du/i har lavet! :cheerleader3:

Har du nogle billeder af dit hår bagfra, for det er meget i stil med det som jeg gerne vil have :)

Ja send mig lige en PB med mail, så kan jeg sende billeder, men det er bare krøller som bliver hevet om bag til.

Altså hvor ser i godt ud!! Ehmmm... hvad laver manden dog under din kjole?????? :lol:

Må jeg have lov at spørge, hvor du har fået eye lash extensions på?

Ja Clinique extend i Middelfart. Du kan finde hende på facebook.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mor havde også fået skrevet en sang. Kom ikke rigtig som nogen overraskelse da jeg ved at en af hendes kollegaer skriver fest-sange.

men eeeeeelsker hendes sangskjuler

Den viser hvordan jeg blev friet til på en rigtig god måde.

"havet" er lavet af blå trusser

post-50688-0-87199200-1337172743.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og alle sang med!

Her er jeg rigtig glad for vores musikker som var rigtig god til at synge for og selvfølgelig havde melodierne med også

Efterfølgende blev der selvfølgelig skålet og så skulle vi op på stolen og under bordet.

post-50688-0-84150000-1337173085.jpg

Næste taler var min MAND (vender jeg mig nogensinde til at han er min mand og ikke min kæreste?)

post-50688-0-73064500-1337173187.jpg

Han fortalte om dengang vi første gang mødte hinanden, og at der blev skabt kontakt, selvom det ikke var øjenkontakt :b223:

Og da vi mødtes anden gang. og det var ikke scor eller et andet datingsite men i vores fælles kammerarts fars lejlighed, og det først var efter nogle timer at han kom i tanke om at han sqda havde lagt an på mig før. og vi herefter ikke kunne slippe hinanden. :loveboard:

Og så fortalte han at jeg var som en drøm for ham og vi endlig ikke skulle vække ham, for han var væk i mig. og at jeg var som solen for ham. og en hel masse andre sukkersøde ord.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, gider ikke skriv om hver gang vi var oppe på de stole, for kæft man det var vi jo hele tiden!!!

HOVEDRETTEN! jaaa MAD:

Langtidsstegt dansk kalveculotte med ratatouille, små krydrede kartofler og sauce provence Vin: Finca las paredes, Cabernet sauvignon, Argentina

post-50688-0-03139200-1337173682.jpg

Og kysserunde!

post-50688-0-34803400-1337173842.jpg

Læg mærke til min mands "fine" frisure

under denne kysserunde var der da også nogle af gutterne der mente de skulle være med, så den kære mand fik også kys fra kammeraterne, og det blev altså ikke på kinden :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer