Mannie

Drømmeprinsen blev min 5. Maj 2012

202 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Efter desserten var vi alle ude og få lidt luft

Her fik vi sat himmellanterne til vejrs - vejret var perfekt til det, for vinden gik ud over havet så ingen fare for at brænde bygninger eller skoven af.

Det var bare så smukt og der gik en lille konkurence i nogle af drengene om hvem der kunne sende flest afsted

post-50688-0-46552800-1337873391.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi kom tilbage til salen var der fjernet et par borde så der var plads til dans, og vi skulle selvfølgelig åbne med brudevalsen!

Vi har haft 2 dansetimer på en danseskole da jeg ved min mand er udstyrret med 3 venstreben

så vi havde øvet, øvet og øvet!! Og det gik også sådan OKAY, men kom hele tiden til at træde i den forbandede kjole! selvom jeg prøvede at hænge slæbet over armen gik det bare ikke så super godt.

Folk begyndte heller ikke at gå ind mod os før efter RIGTIG lang tid og det var lidt fustrerende.

post-50688-0-58473600-1337873505.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit slør blev selvfølgelig klippet og ligeså gjorde manden strømper, men der stoppede de da ikke

snørrebånd, slips OG underbukser røg også :shooter::angry: Det synes jeg var lidt stridt når nu de fik lov til at klippe i både sokker og slør. men det var så åbenbart der umodenheden kom i vores venner hvor vi er det 2. par på min side, 1. par på Bjarkes, der bliver gift. Tror ikke folk er sådan helt inde i traditionerne.

post-50688-0-80254200-1337874080.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så var der dans og fest til natmaden kom kl 1.30: HOTDOGS!

Her smuttede vi, der blev kastet ris efter os igen og der var hængt dåser på taxaen!

Mine svigerforældre havde arrangeret at vi skulle sove på Kongebrogaarden. Et rigtig lækkert hotel, helt ned til vandet, midt ude i skoven.

vi bestilte morgenmad på værelset, så vi kunne nyde det hele.

Så på værelset fik vi "nydt" bryllupsnatten :bed: og næste morgen kom morgenmaden op og min mand serverede for mig på sengen.

Og vi lever lykkeligt (til vores dages ende?)

post-50688-0-11050400-1337874468.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, I har haft en god fotograf, der er bare fanget så mange fantastiske stemningsbilleder! Tak for at dele det endnu engang! Du ser stadig fantastisk ud :)

Er virkelig også lykkelig for vores fotograf! Han er så proffessionel og samtidig føles han som en ven (har kendt ham i mange år, men aldrig "arbejdet" med ham)

De 5000 han skulle have er ingenting i forhold til resultatet.

Har fået alle billeder i både stor og lille størrelse plus 60 billeder redigeret i 2-3 forskellige nuancer.

post-50688-0-46070400-1337883038.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret piger. Er jeg bare SÅ dårlig til!

Men tusind tak for alle jeres kommentarer.

Vil bare lige komme med et tudeindlæg.

Min mor er lige blevet indlagt. Ved det ikke er vanvittigt alvorligt. og så alligevel, de vil vel ikke indlægge hende hvis ikke det var alvorligt. Tror måske bare at det hele bliver sådan lidt "der er styr på det og det er ikke så slemt" i mit hoved fordi jeg virkelig har svært ved at indse at min mor er syg og skal dø. Godt nok er der ingen tidsgrænse på hvor lang tid der er endnu, men lægerne har sagt at de ikke kan helbrede hende, men kun holde kræften tilbage. Hun reagerer rigtig positivt på kemoen, eller rettere så får hun ikke så mange negative bivirkninger. Men kræften bliver ikke mindre, den vokser MEGET begrænset, dvs indenfor deres kontrolgrænse.

Det hele bliver meget teknisk, men det er noget med at det skal vokse en vis del inden de vil sige at det er vokset. Ellers hører det under kategorien "indenfor måleusikkerhed" men hver gang har de sagt at det er blevet en smule større men under måleusikkerhed.

Så længe hun har det godt og arbejder fuldtid så har jeg det fint med det, men det er netop når hun siger hun har ondt i maven, har feber, eller noget af alt det andet, jeg bliver bekymret.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med indlæget, det er bare så rart at have et sted man kan læsse af og ved at man ikke bliver set negativt på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får lige nogen af dem her. :hug: :hug:

Det er rigtig svært takle, når en så tæt på er syg. Håber at i formår at få nogen gode stunder.

ser folk negativt på dig, fordi din mors sygdom går dig på? :unsure: Det lyder da ikke rart.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får lige nogen af dem her. :hug: :hug:

Det er rigtig svært takle, når en så tæt på er syg. Håber at i formår at få nogen gode stunder.

ser folk negativt på dig, fordi din mors sygdom går dig på? :unsure: Det lyder da ikke rart.

Nej ikke på grund af min mors sygdom, men har en meget lang historie om en hård barndom, der gør at jeg nemt bliver deprimeret. dvs der skal ingenting til at jeg går ned og ikke har lyst til at forlade vores hjem.

Depressive og andre med psykiske problemer bliver ofte set ned på (føler jeg) da folk ikke kan sætte sig i situationen.

Folk har svært ved at forstå det kan være svært bare at stå op om morgnen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og kikker på din smukke, smukke beretning... Det ser ud som om i har haft en helt fantastisk nærværende fest, fyldt med kærlighed :a1221: og hvor er du SMUK...

...Det gør mig ondt med din mor - kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være :(

Men jeg håber (og tror på) at du må have hende mange år endnu... :hug: Du får lige et virituelt-kram fra mig....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder her og kikker på din smukke, smukke beretning... Det ser ud som om i har haft en helt fantastisk nærværende fest, fyldt med kærlighed :a1221: og hvor er du SMUK...

...Det gør mig ondt med din mor - kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være :(

Men jeg håber (og tror på) at du må have hende mange år endnu... :hug: Du får lige et virituelt-kram fra mig....

Mange tak for alle komplimenterne. Vores dag var helt sikkert fantastisk og fyldt med kærlighed, ikke kun til hinanden man også til alle vores gæster.

Og tak for kram. Virtuelle kram betyder også noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det en hård tid. Jeg er meget imponeret over, hvordan du kan tackle det. Men som du siger " "der er styr på det og det er ikke så slemt" i mit hoved" - det er utroligt, hvad vores sind kan gøre.

Jeg har mistet min mor som barn og to tab er aldrig ens, så jeg vil ikke lade som om, at jeg kan sætte mig ind i alle de tanker, du må gøre dig i denne tid.

Nej ikke på grund af min mors sygdom, men har en meget lang historie om en hård barndom, der gør at jeg nemt bliver deprimeret. dvs der skal ingenting til at jeg går ned og ikke har lyst til at forlade vores hjem.

Depressive og andre med psykiske problemer bliver ofte set ned på (føler jeg) da folk ikke kan sætte sig i situationen.

Folk har svært ved at forstå det kan være svært bare at stå op om morgnen.

En hård barndom kan sætte voldsomme spor, og gøre os langt mere permanent sensitive end dem, der oplever en tryg barndom. Det er så frustrerende, og ikke noget, man kan løbe væk fra. Men det er rigtig godt at være opmærksom på.

Det er så ærgerligt, at opfattelsen af "psykisk sygdom" eller blot sårbarhed/større skrøbelighed er sådan. Men ja, det er nok fordi, andre ikke selv har prøvet det.

Og så alle fordommene. Jeg så et program på DR1 for nylig kaldet "Gal eller normal" hvor 5 ud af 10 deltagere havde en psykisk diagnose.

Selv eksperterne kunne ikke finde frem til de helt rigtige.

Det er lidt ligesom med arbejdsløshed - det er enormt tabu. Og hvor er det dog træls!

Hvorom alting er;

Gid jeg dog kunne trylle, og gøre noget for dig, sådan så denne tid ville være nemmere at komme igennem. Allerhest ville jeg kunne gøre din mor rask, og dig hel igen.

Alt jeg har er

funny-pictures-kitten-hug.jpg

Bare jeg kunne gøre mere.

Godt du har sådan en skøn mand ved din side i med og modgang :):loveflag:

Redigeret af Felinity
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det en hård tid. Jeg er meget imponeret over, hvordan du kan tackle det. Men som du siger " "der er styr på det og det er ikke så slemt" i mit hoved" - det er utroligt, hvad vores sind kan gøre.

Jeg har mistet min mor som barn og to tab er aldrig ens, så jeg vil ikke lade som om, at jeg kan sætte mig ind i alle de tanker, du må gøre dig i denne tid.

Nej ikke på grund af min mors sygdom, men har en meget lang historie om en hård barndom, der gør at jeg nemt bliver deprimeret. dvs der skal ingenting til at jeg går ned og ikke har lyst til at forlade vores hjem.

Depressive og andre med psykiske problemer bliver ofte set ned på (føler jeg) da folk ikke kan sætte sig i situationen.

Folk har svært ved at forstå det kan være svært bare at stå op om morgnen.

En hård barndom kan sætte voldsomme spor, og gøre os langt mere permanent sensitive end dem, der oplever en tryg barndom. Det er så frustrerende, og ikke noget, man kan løbe væk fra. Men det er rigtig godt at være opmærksom på.

Det er så ærgerligt, at opfattelsen af "psykisk sygdom" eller blot sårbarhed/større skrøbelighed er sådan. Men ja, det er nok fordi, andre ikke selv har prøvet det.

Og så alle fordommene. Jeg så et program på DR1 for nylig kaldet "Gal eller normal" hvor 5 ud af 10 deltagere havde en psykisk diagnose.

Selv eksperterne kunne ikke finde frem til de helt rigtige.

Det er lidt ligesom med arbejdsløshed - det er enormt tabu. Og hvor er det dog træls!

Hvorom alting er;

Gid jeg dog kunne trylle, og gøre noget for dig, sådan så denne tid ville være nemmere at komme igennem. Allerhest ville jeg kunne gøre din mor rask, og dig hel igen.

Alt jeg har er

funny-pictures-kitten-hug.jpg

Bare jeg kunne gøre mere.

Godt du har sådan en skøn mand ved din side i med og modgang :):loveflag:

Jeg er rigtig glad for din støtte, også i det brev du sendte. Du har så meget ret i det du skriver - i det hele.

Tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AAARG!!

1 min mor er stadig indlagt - bliver FORHÅBENTLIG udskrevet i morgen (hun er ved at lege umulig patient, så tror helst de gerne vil af med hende)

2 ved ikke om jeg må tage på bryllupsrejse!

- Er jo sygemeldt på grund af den dumme fyring fra mit arbejde, og når man er sygemeldt må man ikke rejse/holde ferie.

Var på ydelseskontoret i dag for at få svar men da jeg lige skulle udfylde nogle papirer før jeg kunne få en vejleder kunne de ikke svare mig da det er vejlederen der skal tage stilling til det.

men hende jeg snakkede med om det i dag sagde at hun ikke mente det blev et problem. Så jeg bliver UMULIG hvis de siger nej, eller også rejser jeg bare alligevel!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer