Frk Winther

Eyelash Extentions - København - Nu med lange vipper!

17 indlæg i dette emne

Kære Zilla'ere

Jeg ved, at nogle elsker dem, og at andre er meget imod dem - men jeg har besluttet, at jeg bare MÅ have dem på min store dag.

Det skal være eyelash extentions med "enkelt vipper" ikke "buketter".

Er der nogle af jer dejlige piger, der kan anbefale et godt sted København, hvor de er professionelle og dygtige?

Prisen er ikke det afgørende for mig - jeg vil bare gerne finde et sted, hvor de er søde og kan deres kram, så må jeg betale hvad det koster.

Håber I kan hjælpe mig :heart:

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Frk Winther.

Jeg bruger dem fast da jeg ikke kan tåle mascara (selvfølgelig ikke så lange som jeg skal have til mit bryllup).

Jeg får dem lavet hos Newcut på Østerbro, hun er bare SUPER dygtig og giver en virkelig god service, det kan jeg varmt anbefale.

Hun laver dem i forskellige længder, så du kan få dem der passer lige til dit øje. Det koster 900 for første gang og hvis du så skal beholde dem koster det 500 for en lille opfyldning og 700 for en stor.

Du kan gå ind på deres hjemmeside og så læse mere om hende der laver dem.

Håber du finder ud af noget og bliver lige så glad for det som jeg er :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Frk Winther.

Jeg bruger dem fast da jeg ikke kan tåle mascara (selvfølgelig ikke så lange som jeg skal have til mit bryllup).

Jeg får dem lavet hos Newcut på Østerbro, hun er bare SUPER dygtig og giver en virkelig god service, det kan jeg varmt anbefale.

Hun laver dem i forskellige længder, så du kan få dem der passer lige til dit øje. Det koster 900 for første gang og hvis du så skal beholde dem koster det 500 for en lille opfyldning og 700 for en stor.

Du kan gå ind på deres hjemmeside og så læse mere om hende der laver dem.

Håber du finder ud af noget og bliver lige så glad for det som jeg er :biggrin:

Tusinde tak for dit svar - var ved at blive helt bange for, at der ikke var nogen herinde der kunne hjælpe (hvilket vist sjældent sker på det her forum).

Jeg tjekker straks deres hjemmeside! :heart:

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv prøvet det én gang, da jeg virkelig troede det var vejen frem... Vil ikke anbefale stedet, og vil generelt ikke anbefale det - synes du skal skynde dig at prøve det, så du kan nå at "fortryde"...

Jeg er den type der bruger flere lag mascara for at få ekstra fylde og længde... Ved at få sat single vipper på fik jeg, ja, længere vipper, men de var sgu tynde - og man må jo ikke bruge mascara ovenpå... Det kan du så godt gøre den ene dag, da det jo kun er dér det tæller for dig...

Vi har jo allesammen forskellig smag, men vil bare lige advare... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har selv prøvet det én gang, da jeg virkelig troede det var vejen frem... Vil ikke anbefale stedet, og vil generelt ikke anbefale det - synes du skal skynde dig at prøve det, så du kan nå at "fortryde"...

Jeg er den type der bruger flere lag mascara for at få ekstra fylde og længde... Ved at få sat single vipper på fik jeg, ja, længere vipper, men de var sgu tynde - og man må jo ikke bruge mascara ovenpå... Det kan du så godt gøre den ene dag, da det jo kun er dér det tæller for dig...

Vi har jo allesammen forskellig smag, men vil bare lige advare... :)

Mange tak for dit input. :loveshower:

Jeg har booket på Lash Bar Copenhagen.

Jeg bruger selv så lidt mascara så muligt, egentlig er det mest for at gøre mine vipper helt sorte og længere. Jeg har booket til onsdag - så er det håbløst, må de pille dem af fredag, hi hi!

Jeg satser på, at vende tilbage med en anmeldelse af vipper/Lash Bar, når jeg har fået dem påsat. :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun prøvet buketterne, men de enkelte tiltrækker mig meget i forhod til bryllup! Tror også jeg vil smute ind og få lavet det lidt tid i forvejen for at være sikker :) Vi skal dog på bryllupsrejse om mandagen efter brylluppet. Og der kommer jo til at foregår noget poolhygge og altså vand, hvordan er det nu det er med det? Det er vidst forbudt ikk?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har kun prøvet buketterne, men de enkelte tiltrækker mig meget i forhod til bryllup! Tror også jeg vil smute ind og få lavet det lidt tid i forvejen for at være sikker :) Vi skal dog på bryllupsrejse om mandagen efter brylluppet. Og der kommer jo til at foregår noget poolhygge og altså vand, hvordan er det nu det er med det? Det er vidst forbudt ikk?

Det er ikke forbudt - men det nedsætter holdbarheden. Vi tager selv på bryllupsrejse onsdag efter brylluppet, og mine extentions må klare det så længe de kan :)

Det smarte ved single lashes er, at de falder af sammen med dine egne øjenvipper (så vidt jeg har forstået), der jo helt naturligt udskiftes hele tiden.

Min søster har anbefalet mig, at tage en lille saks med på rejsen - bliver de kunstige for få eller "pjuskede" at se på, klipper jeg dem af i samme længde som mine naturlige og vender tilbage til mascara :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har selv prøvet det én gang, da jeg virkelig troede det var vejen frem... Vil ikke anbefale stedet, og vil generelt ikke anbefale det - synes du skal skynde dig at prøve det, så du kan nå at "fortryde"...

Jeg er den type der bruger flere lag mascara for at få ekstra fylde og længde... Ved at få sat single vipper på fik jeg, ja, længere vipper, men de var sgu tynde - og man må jo ikke bruge mascara ovenpå... Det kan du så godt gøre den ene dag, da det jo kun er dér det tæller for dig...

Vi har jo allesammen forskellig smag, men vil bare lige advare... :)

Mange tak for dit input. :loveshower:

Jeg har booket på Lash Bar Copenhagen.

Jeg bruger selv så lidt mascara så muligt, egentlig er det mest for at gøre mine vipper helt sorte og længere. Jeg har booket til onsdag - så er det håbløst, må de pille dem af fredag, hi hi!

Jeg satser på, at vende tilbage med en anmeldelse af vipper/Lash Bar, når jeg har fået dem påsat. :heart:

Jeg glæder mig til at høre om din oplevelse... Håber det fungerer for dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt vipperne i flere år og sætter dem også på selv. Man kan godt bruge mascara på dem, dog skal man huske at når mascaraen skal af igen, må man ikke bruge noget med olie i da det gør at vipperne vil falde af..

Held og lykke med det :thumbsupsmileyanim::balloons::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været på LashBar Copenhagen i dag...

Det har været en helt igennem positiv oplevelse. Jeg er bare SÅ glad for mine fine, lange, sorte vipper.

Jeg kan slet ikke mærke, at jeg har dem på, og det har hverken kløet eller været irriteret eller noget som helst.

LashBar er et super hyggeligt og professionelt lille sted og Rikke, der satte mine vipper på, var sød og god til at vejlede om vipperne.

De varmeste anbefalinger herfra! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været på LashBar Copenhagen i dag...

Det har været en helt igennem positiv oplevelse. Jeg er bare SÅ glad for mine fine, lange, sorte vipper.

Jeg kan slet ikke mærke, at jeg har dem på, og det har hverken kløet eller været irriteret eller noget som helst.

LashBar er et super hyggeligt og professionelt lille sted og Rikke, der satte mine vipper på, var sød og god til at vejlede om vipperne.

De varmeste anbefalinger herfra! :loveshower:

Hvad gav du for det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været på LashBar Copenhagen i dag...

Det har været en helt igennem positiv oplevelse. Jeg er bare SÅ glad for mine fine, lange, sorte vipper.

Jeg kan slet ikke mærke, at jeg har dem på, og det har hverken kløet eller været irriteret eller noget som helst.

LashBar er et super hyggeligt og professionelt lille sted og Rikke, der satte mine vipper på, var sød og god til at vejlede om vipperne.

De varmeste anbefalinger herfra! :loveshower:

Hvad gav du for det?

995 kr. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer