SpiffN

Så fik jeg drømmenprinsen i den sorte golf - flere billeder

61 posts in this topic

Endelig, er jeg blevet Fru Hitz Nielsen...

Eller rettere blev jeg den 28. April 2012, hvor den dejligste mand gav mig sit "ja" i en yndig kirke midt på Amager....

:loveshower:

Dagen startede for mit vedkommende med at jeg vågnede, som altid, kl. 06:00 og var bare SÅ frisk - nu kunne klokken altså godt blive 13:30!!!

Ehm, havde det dejligt da jeg vågnede om morgen, var bare fuld af energi og der fløj da også et par sommerfugle rundt i maven - min oprindelige plan var, at sove læææænge - helt til kl. 07:30, hvor jeg ville være nødt til at stå op - ellers kunne jeg ikke nå min frisør tid i Taastrup..

hihi, nu var det sådan, da klokken havde passeret 07:00 - ja, der havde jeg været i bad, ordnet ben, gjort kjolen klar, lagt make-up'en frem, pudset spejle (har et KÆMPE klædeskab med spejl-døre), vandet planter, pakket taske og hmmm, ja - det var vist det.. Herefter sneglede tiden sig ellers afsted - jeg nåede sågar at få morgenmad - som jeg ellers havde troet ville ha' været meget opreklameret....!

Endelig, skulle jeg afsted.... Tasken med slør og andre hår-dingenoter var klar til afgang - tror det er længe siden jeg har været SÅ overskuds-agtig op til en SÅ stor dag/begivenhed

:o

Vel ankommet til Taastrup kl. 08:50 - passede fint med min frisør tid kl. 09:00, havde ovenikøbet tid til at glo et "Se & Hør" igennem inden jeg blev "plantet" i frisørstolen..

Så gik min frisør ellers igang med krøllejernet - ALDRIG har jeg set, så fine proptræk-krøller!! Lignede lidt Shirley Temple inden min frisør fik sat håret op.. herligt

:biggrin:

Ca. 15 min før jeg var færdig hos frisøren, kommer der 3 meget larmende mennesker ind ad døren til den ellers så stille frisør salon (halloooo, vi taler Taastrup kl. tidligt en lørdag morgen/formiddag), det var mine "frokost-buddy'er", de skulle hente nøglerne til vores lejlighed, så ville de nemlig sørge for frokost og så'rn til jeg kom hjem...

Ankom til yndlings øen Amager kl. ca. 11:15 - ehm, behøver jeg sige at mine frokost-buddy'er ikke havde nået noget med nogen frokost?! *fnis* var færdig med håret meget længe før planlagt... Heeey - er for ud for planlægningen, yeaaaah!!!

:cheerleader3:

Så blev det tid til at påbegynde make-up'en, havde forbavsende nok utrolig rolige hænder - hvilket jeg ikke troede muligt på sådan en dag...

Kjolen kom på og vupti- så var jeg klar

:c166: (har ingen billeder endnu, så må nøjes med smiley'er)

Meeeeen, havde ca. 30 min til jeg skulle afsted - pokkers!!!! jaja, hvad gør man så??? kaster sig mageligt i sofaen og tænder for TV'et - til megen forbavselse for min gode ven Gert, der skulle køre mig til kirken...

ENDELIG var det tid

:heart:

Turen gik først ned af alle trapperne, synes det er ret langt ned fra 4. sal, på høje hæle og i fin kjole *Støn* jeg en lille spejderpige fra Taastrup - var slet ikke til at kende igen...

Nååårh, så var kirken inden for rækkevidde - ankom i bedste stil i en kæmpe Mercedes, som Gert havde lejet til lejligheden - den var bare SÅ fin!!! Selvom vi havde planlagt at bruge vores fine sorte golf, der var blevet vasket og poleret til lejligheden.. Men nej, det var ikke godt nok til Gert - så han fandt en bil til os...

Velankommet til kirken, bliver min kjole rettet til - mine 2 hjælpere (Anja og Annette) føres op ad gulvet af Gert, inden jeg kommer ind sammen med min mors ex-mand (og min bedste ven) Carsten (som til dagens anledning, havde investeret i kjole og hvidt)..

Så er tiden kommet.... TAAAA DAAAAAAAA, her kommer hun jo

:loveboard:

Så er det, det mest underlige sker - jeg som altid hyler, når jeg nærmer mig et bryllup - mine øjne var totalt tørlagte, men tilgengæld havde jeg taget det største smil på i mands minde... Jeg nød turen op ad kirkegulvet sammen med Carsten (som fældede en tåre, han var så stolt af mig)

Jeg husker hvert et ansigt på vej op ad gulvet - vil aldrig glemme den følelse...

Selve vielsen gik fint - husker ærlig talt ikke så meget fra den, andet end min kære mand - nu går under navnet "super-kysseren"

:kiss: , fordi istedet for at give hinanden hånd derpå, så ville han MEGET gerne kysse, til morskab for resten af forsamlingen i kirken..

Derefter fik turen ud af kirken, det var heldigvis opholdsvejr idet vi træder ud af døren...

Så blev der kastet ris, sagt tillykke, taget billeder osv...

Her er vi så, Hr. og Fru Hitz Nielsen..

post-55468-0-16271600-1336416051.jpg

Så gik turen for vores vedkommende til foto-shoot på Amagerstrand - med vores skønne fotograf Hugo (min ene kollega)...

Mere fortælling kommer senere - er stadig helt ør af lykke... Kom hjem fra bryllupsrejse igår nat og har brugt dagen på at vaske tøj, rydde op osv - så nu skal der slappes af...

Edited by SpiffN
0

Annonce ♥

Jubiii beretning! Hjertelig tillykke med brylluppet og hvor ser I lykkelige ud :)

0

SMUK SMUK SMUK.......du ligner jo en helt Kennedy :loveshower: Fuldstændig vild med det billede du har lagt ind.....lykken stråler ud af jer og hvor er første del af din beretning fantastisk :loveshower:F5 F5 F5 :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Men ja slap nu af....dog ikke for meget...for jeg kan ikke holde til at vente på mere beretning..... :fløjt: :fløjt:

0

Iiih, hvor lyder det godt, glæder mig til mere :)

Hvor dejligt at turen op af kirkegulvet skete med tøre øjne og med stort smil!

0

Annonce ♥

tak alle sammen - fandt lige et ekstra billede af en, tjaah - meget glad, mig efter vielsen....

bær liiiige over med mit "lille" smil - det var bare en god dag, der desværre var "overstået" ALT for hurtigt....

post-55468-0-52416800-1336418082.jpg

0

Du er bare SÅ skøn at se på, og så glad! :cheerleader3:

Ligesom på billedet hvor du er inde og prøve brudekjole, det smil smitter da kun, dejligt :loveflag:

0

Du er bare SÅ skøn at se på, og så glad! :cheerleader3:

Ligesom på billedet hvor du er inde og prøve brudekjole, det smil smitter da kun, dejligt :loveflag:

taaak - du er sød :loveshower:

0

Åh hvor ser I glade ud og du har da det dejligste og lykkeligste smil :loveshower:

0

Annonce ♥

Åh hvor ser I glade ud og du har da det dejligste og lykkeligste smil :loveshower:

Taaark - nøøøøj, så er det jeres tur på lørdag :loveshower: Husk bare at nyde dagen og hinanden, den forsvinder alt for hurtigt :a1221:

0

Taaark - nøøøøj, så er det jeres tur på lørdag :loveshower: Husk bare at nyde dagen og hinanden, den forsvinder alt for hurtigt :a1221:

Ja det er helt vildt :rolleyes: Vi siger også igen og igen til hinanden at det handler virkelig om hele tiden at standse op og nyde det hele !!

0

Jahhhhhh!!!!! Ihh jeg glæder mig til at høre mere :) :) F5F5F5

0

Du ligner bestemt jordens lykkeligste brud

0

Annonce ♥

Åh B for fa'en! Nu sidder jeg jo her og tuder! Du ser SÅ lykkelig ud og du er jo helt fantastisk smuk. I ser så forelskede på hinanden, den kjole var bare det helt rigtige valg, makeuppen var perfekt og du har bare haft den mest vidunderlige (og det har L også ud som om han har) dag - det kan jo ikke være bedre! :) Jeg glæder mig så meget til at høre mere om dagen - og rejsen :)

0

Stort tillykke med jeres bryllup :loveshower: hvor er du bare smuk og du ser bare så lykkelig ud :cheerleader3:

Kan slet ikke til det bliver min tur :loveflag:

0

Ih hvor det emmer af glæde fra dig og din beretning :) skønt, glæder mig til MERE.

0

Stort tillykke med brylluppet... I ser skisme skønne ud!!!!!! Skønne billeder, hvor du bare smiler smiler, smiler :loveshower: Pludselig kan jeg så også genkende dig fra Appsi-stammen, Vestskov Division :) Jeg var selv i Skovgruppen-Nuuk i mange år, og aktiv i divisionen, men idag trædes mine vandrestøvler på Egemosen og i Godthåb Revyen (totalt indforstået spejdersnak for uvedkommende...) Nu giver det pludselig også mening for mig, hvem "din" Carsten er :) Det er en lille-bitte verden :lol: Btw, hedder Johanna ude i den virkelige verden....

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet... I ser skisme skønne ud!!!!!! Skønne billeder, hvor du bare smiler smiler, smiler :loveshower: Pludselig kan jeg så også genkende dig fra Appsi-stammen, Vestskov Division :) Jeg var selv i Skovgruppen-Nuuk i mange år, og aktiv i divisionen, men idag trædes mine vandrestøvler på Egemosen og i Godthåb Revyen (totalt indforstået spejdersnak for uvedkommende...) Nu giver det pludselig også mening for mig, hvem "din" Carsten er :) Det er en lille-bitte verden :lol: Btw, hedder Johanna ude i den virkelige verden....

aiii - det er søreme en lille verden, kan godt huske dig :) kan se det snart er din tur :loveshower: hihi, faktisk helt rart at der er en som kan nikke genkendende til et par navne :thumbsupsmileyanim: synes det er liiiidt pudsigt :lol:

0

Ja det er RET hyggeligt!!!! Kunne først genkende dig på de store billeder af dig.... Så også at Jesper Egholm, havde "liket" et bryllupsbillede af dig på FB, det var der ti-øren faldt! Jesper er min rigtig gode ven fra de gamle Vestskov-tider :)

Ses vi på SL 2012??? Vi skal spille i hjælperkantinen hver aften, så du må lige komme forbi og sige hej!

0

Ja det er RET hyggeligt!!!! Kunne først genkende dig på de store billeder af dig.... Så også at Jesper Egholm, havde "liket" et bryllupsbillede af dig på FB, det var der ti-øren faldt! Jesper er min rigtig gode ven fra de gamle Vestskov-tider :)

Ses vi på SL 2012??? Vi skal spille i hjælperkantinen hver aften, så du må lige komme forbi og sige hej!

Jaaa, Jesper er sq en herlig mand - har også haft mange gode og sjove stunder sammen i de "gode gamle Vestskov-tider".. Ja, da selvfølgelig skal jeg på SL2012 - står som hovedanssvarlig for voksenområdet, så ja - skal da i den grad forbi hjælperkantinen og ser jer/dig optræde :thumbsupsmileyanim:

0

Suuuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!! Vi ses... :)

0

Annonce ♥

Skøn beretning og jeg er helt vildt med det billede kun af dig, der ser du bare fantastisk ud.

0

Du er den smukkeste og gladeste brud jeg har set..... :loveshower:

Kan ikke vente på flere billeder og beretning..... :loveshower:

0

Arj hvor er det bare skønt at se så smuk og LYKKELIG brud :) fantastisk

0

Skøn ser du ud

0

Ejiiih jhvor er det bare dejligt at høre du havde sådan en dejlig start på dagen og hold da op et overskud at have på sådan en dag. Glæder mig til at se flere billeder.

-OG HVOR ER DU ALTSÅ BARE SUPER SMUK :a1221:

Edited by MunkVerner
0