SpiffN

Så fik jeg drømmenprinsen i den sorte golf - flere billeder

61 posts in this topic

Stort tillykke :loveshower: du ser fantastisk ud :loveshower:

0

Annonce ♥

Dejlige billeder :heart:

Ser frem til mere beretning :)

0

Hvor så du godt ud! :thumbsupsmileyanim::loveshower:

Flere billeder :fløjt:

0

Tusind tak for alle jeres kønne ord - det er dejligt at høre...

Var op til brylluppet SÅ meget i tvivl om valget af kjole - er slet ikke til flæser og den slags pynte genstande, hehe og alligevel lykkedes det mig at blive overtalt til et diadem...

post-55468-0-56853200-1336939649.jpg

Venter stadig spændt på billederne fra vores fotograf - håber at vi får dem i den kommende uge, indtil da må jeg "nøjes" med de billeder andre har taget..

Kender I det, at man kigger på billeder der er taget nogle uger forinden og man får det vildeste smil på, bare man genser situationen?? Sådan har jeg det med de billeder, vi allerede har fået fingrene i - kan slet ikke lade være med at smile....!

:biggrin:

Nååårh, men ville egentlig videre med min lille beretning - som I nok kan forstå, så må beretningen for vores photo-shoot på Amagerstrand vente indtil vi har fået lidt billeder der fra..

Har fået fortalt at min ene kollega, som var med i kirken, at jeg var så yndefuld og elegant - indtil jeg skulle mase mig selv og en kjole med kæmpe skørt under ind ad en bildør - lige der, gik det elegante af... Men okay, er vel spejder og ret ligeglad - måtte bare konstatere overfor hende, om hun nogensiden havde prøvet at stoppe en skumfidus ind igennem et nøglehul - for det var sådan jeg følte det - det kan bare ikke se elegant ud..

Anyway - vi ankom til Kareten, lavede det bedste "stunt" af dem alle, da jeg hoppede let og elegant ud i en vandpyt - D'oh!!! Men okay, havde da skifte sko med, så helt galt var det ikke.. Det er bare SÅ typisk mig!! I sådan en situation, er det bare at sætte smilet og grinet på, så går det hele meget nemmere..

:lol:

Imens vi var ude at blive fotograferet, havde alle vores gæster transporteret sig til Kareten, hvor der ventede kaffe, the, øl, vand, vin, 8 kg slik og ja, selvfølgelig bryllupskagen..

Der var en herlig stemning, da vi træder ind i Kareten - alle er glade og skåler med hinanden - det var bare en skøn oplevelse.. Jaaa, så kom den mere besværlige del i at være vært - husk at tale med ALLE jeres gæster - må indrømme at jeg og manden gik stille og fredeligt rundt mellem bordene og fik snakket med alle gæsterne, vi har rundt regnet været 60 mennesker til receptionen..

SÅ, er det kagetid (ja, billederne må i vente med - har ikke nogen endnu), en 4-etagers bryllupskage med chokoladebunde og passionsfrugt mousse, overtrukket med fin hvid fondant, det øverste lag havde en hvid rose med lysegrønne kanter, lag to havde to roser osv. på toppen stod vores "kære" figur

post-55468-0-80779500-1336939098.jpg

Det var bare så fint... lagene på kagen var adskilt af de søjler - tjeneren på Kareten havde sagt til os, at vi bare kunne skære i det ene lag, men derefter så skulle kagen skilles ad.. Ehm, ja - nu er jeg jo en kvinde der handler - så til denne reception, var det bruden selv der fik skilt kagen ad så gæster også kunne få lidt kage.. Det er bare SÅ typisk mig... Min kære mand, stod bare og kiggede på - men okay, det kendetegner os vist meget godt...

Uanset hvad, så var kagen god!!! Men, endte alligevel med at hente to lag dagen efter - puha, der var meget kage...! Mine kolleger satte da pris på den ene lag der var i overskud - men det er en helt anden historie I må vente med..

Vi valgte at åbne gaver til receptionen - da vi traf det valg, troede vi ikke at vi ville få en hel isenkrammer butik

:o Der var jo sindsygt mange gaver - var og er virkelig overvældet... Et godt råd til kommende brude, sørg for at sætte masser af tid af til gave udpakningen- det tager bare lang tid.. Oprindeligt, skulle gavebordet ha' været inde i selve restauranten, men der var ikke plads :blink: Så tjenerne havde valgt at flytte det ind i festlokalet ved siden af - hvilket faktisk var ret ærgeligt, da vi ikke var sammen med vores gæster, med mindre de kom ind i det andet lokale - men men men, de der deltog hyggede sig i det mindste..

Nååårh, tror jeg vil stoppe for i aften - der er jo stadig meget at fortælle og for at indlægget ikke skal blive FOR langt, er det vist på tide at sætte det sidste punktum - der kommer mere beretning, når billederne fra fotografen er kommet.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

hmm, kunne ikke få lov til at lægge endnu et par billeder op i den ovenstående, så de kommer her istedet for...

da min bedste ven/min mors ex-mand førte mig op til min dejlige Lasse (beklager billede kvaliteten, er ret sløret)

post-55468-0-54776500-1336940147.jpg

Da jeg havde fået mit "JA" fra den dejligste mand i verdenen og vi var kommet udenfor kirken

post-55468-0-54064000-1336940166.jpg

0

(...) om hun nogensiden havde prøvet at stoppe en skumfidus ind igennem et nøglehul - for det var sådan jeg følte det - det kan bare ikke se elegant ud..(...)

Haha, sjovt sammenligning :lol: Dejligt med mere beretning!

Du skriver tiden om gaverne, må jeg spørge - hvor mange gæster endte i med/hvor mange gaver/ og hvor lang tid tog det? Vi er nemlig selv meget i tvivl.

Glæder os til mere :cheerleader3:

0

Stort tillykke :biggrin: Hvor ser i bare vildt glade, lykkelige og smukke ud :loveshower:

0

Nu vil vi altså se flere billeder........ :loveshower: :loveshower:

0

Annonce ♥

Nu vil vi altså se flere billeder........ :loveshower: :loveshower:

VIl jeg også gerne selv - har ikke fået billeder fra vores fotograf endnu *vente vente vente* Syn's godt han må se at komme lidt igang :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Du ser skøn ud :)

0

Stort tillykke til det nygifte par! :loveshower:

Hvor er du smuk og sikke en prægtig brudebuket! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

(...) om hun nogensiden havde prøvet at stoppe en skumfidus ind igennem et nøglehul - for det var sådan jeg følte det - det kan bare ikke se elegant ud..(...)

Haha, sjovt sammenligning :lol: Dejligt med mere beretning!

Du skriver tiden om gaverne, må jeg spørge - hvor mange gæster endte i med/hvor mange gaver/ og hvor lang tid tog det? Vi er nemlig selv meget i tvivl.

Glæder os til mere :cheerleader3:

Vi endte med at der var ca. 60 til receptionen, men vi havde ikke lige overvejet at begge vores netværk, faktisk havde sendt kort/hilsener og gaver til os også - men jeg tror faktisk det tog os mere en 60 min at pakke gaver op/læse kort, skrive ned hvem der kom med hvad osv. Havde jeg vist det på forhånd, så havde vi valgt at skrive på vores hjemmeside, at gaver vil blive åbnet dagen efter - men men men, det gik og vores gæster var meget tålmodige, for det er trods alt lang tid at være "væk" fra gæsterne sådan en dag :)

0

Ja nu må han SÆTTE IGANG -HAHA-

Jaaa, det synes jeg også :cheerleader3: hep hep fotograf..

Nøøøøj, så er det snart din tur - nyd hvert øjeblik, dagen er nemlig ALT for hurtigt overstået og så står man tilbage med en meget tom følelse, men man har det fedt :a1221:

0

Stort tillykke til det nygifte par! :loveshower:

Hvor er du smuk og sikke en prægtig brudebuket! :cheerleader3:

Taaaaaak :) Følte mig helt prinsesse-agtig den dag :loveflag:

0

Kan genkende kjolen! Var selv i en lignende i Lilly :tunge: Men

hvor klær den dig bare fantastisk og du ser sk*de godt ud! I ser så forelskede ud :heart:

Glæder mig til den der fotograf får leveret billeder så du kan fortsætte!

0

Annonce ♥

Ih hvor ser i glade ud, du må skynde på fotografen, så vi kan se mere :)

0

Så.... Nu har jeg fået lidt billeder...

Altså kun et par stykker, så vi kan få lavet takkekort....

meeeeen, I skal da ikke snydes....

Lige kommet ud af kirken - nu er han miiiiiiiiiiin

:cheerleader3:

post-55468-0-34761500-1338142060.jpg

Møøøøøøøøøøøøz

post-55468-0-08898800-1338142122.jpg

Vind i håret, øøøh - sløret ved Amager strand

post-55468-0-35458100-1338142170.jpg

og så lige det sidste billede for denne omgang...

post-55468-0-73987200-1338142326.jpg

Vender forhåbentlig snart tilbage med flere billeder.....

:loveflag::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Arj, et skønt billede hvor vinden sådan tager dit slør :loveflag:

0

Arj, et skønt billede hvor vinden sådan tager dit slør :loveflag:

hihi, jaaa - synes det ser lidt fedt ud....

0

Annonce ♥

Nååårh, kunne være jeg skulle se at komme videre med beretningen....

Har jo været helt optaget af at vente på billeder, at jeg helt havde glemt jeg kun var nået til receptionen og hele vores "isenkræmmer"-gavebord

:cheerleader3: Har jo altid lært at man ikke skal/må gå ned på udstyr...

Men men men, kl. 18:00 begyndte de sidste receptions-gæster at gå igen - nu var det blevet tid til middagen... Åhnej, havde virkelig frygtet middagen, eller rettere alle de til tider lidt underlige traditioner der hører med...

Opdagede hurtigt fejl nummer 1; at udstyrer ALLE gæster med en "kysse-klokke", fik jo aldrig fred - de der *#¤"%¤&)#-klokker bimlede jo konstant..

:o Endte med at vi erklærede at vi holdt pause - var jo mega sulten, var ikke liiiiige mad jeg havde fået mest af i løbet af dagen...

Hvad gør gæsterne så??? Tjaaah, så blev der trampet i gulvet, jaja - så ned under bordet...

:a1221:

Tror seriøst at sådan en middag kunne give et vægttab hvis man gjorde det hver aften - mad var stadig ikke det vi fik proppet indenbords... Anyway, tror bestemt vores gæster hyggede sig og det gjorde vi da også, selvom ovenstående lyder ret negativt - vi havde et brag af en middag/fest...

Nu er det sådan, at jeg faktisk ikke havde inviteret noget familie med fra min side - som før nævnt, så har jeg ikke det bedste forhold til hverken min søster eller mor... Men, selvom vi reelt ikke længere er i familien, så valgte min mors ex-mand at holde en meget laaaaaang tale for os - blev helt rørt, men stadig intet tuderi

:o fatter det stadigvæk ikke...

husker ikke så meget fra selve middagen, andet end der var en masse taler - og så min kære mand, rejste sig og holdt en fantastisk smuk tale til mig

:a1221: Er sikker på, jeg svævede på en sky under talen - den var bare så personlig og så meget ham :7himmel:

jaja, tror jeg vil stoppe for idag - er ved at være træt og har vist en aftale om noget "SUP" imorgen på Amager strand...

0

ih, hvor herligt at læse! Du (og din mand) var så smukke og glade og det var simpelthen den dejligste vielse. Så personlig. Ser frem til mere beretning :-)

0

Super smukke billeder...... Det ser virkelig godt ud med det flyvende slør. Håber du viser jeres takkekort... :denmarkflag:

0

NIØØJ hvordan har jeg kunnet misse din beretning indtil nu .... IHH .... super smukke billeder - og specielt de sidste .... I ser - og ikke mindst dig - forrygende ud! :)

0

Hov - har været så høj på vores bryllup at jeg helt har glemt at skrive videre på beretningen... Nåårh, men nu har jeg langt om længe fået nogle fine billeder fra vores fotograf - er i den grad glad for at vi valgte min kollega.... Tror bare jeg glemmer beretning for denne gang - kan vel bare sige at det har været mit livs største og bedste oplevelse - er glad for jeg huskede at nyde dagen, bare lige trække sig tilbage i 3 minutter i ny og næ - bare for at nyde stemningen.... Kan kun sige til kommende brude - glæd jer og nyd dagen, den går ALT for hurtigt...!

Lidt "officielle" billeder:

Kysseri på Amagerstrand i blæsevejr - det var mega koldt, derfor sjalet :)

post-55468-0-25477300-1340039951.jpg

Lidt mere romantik på Amagerstrand

post-55468-0-78041700-1340039990.jpg

flere billeder følger :loveboard:

0