Lotusblomst

Ens brudepiger eller ej?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mine to brudepiger er vores piger på 3 og 4 år, og de er HELT ens.. :) De går op af gulvet lige inden os, og de blir fulgt op af min hjerteveninde, som også har Lilla på... Bare i en voksenudgave.. :)

Kan snart ikke vente mere til den store dag.. :) Hvis børnene er aldermæssige tæt på hinanden synes jeg det er super sødt de er ens... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvor gamle de er..... Vi har piger i alder fra 4 - 19 år, de 4 små piger kommer i ens kjole som min svigermors veninde har syet,

men min store nice på 19 år kommer i en lejet kjole :)

De er dog alle sammen i lilla :wink:

Vores 2 brudesvende kommer osse i ens tøj :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har 2 voksne brudepiger, og de skal have ens kjole på .. men de bestemmer selv alt andet... (dog tror jeg begge vil have en sort bolero - de bliver bare forskellige så)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 4 voksne brudepiger, som ikke er i ens, de har 4 forskellige kjoler på - Jeg er helt enig i at ens ser rigtig godt ud, især billedemæssigt, men mine piger er af vidt forskellige kropstyper og for mig betyder det også meget at de har det godt med det, de har på :)

(Der kan ses billeder i min tråd, der er link i første indlæg)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine brudepiger skal heller ikke være ens.. Dels fordi, vi ikke skal i kirke og derfor skal vi ikke have dem til at gå foran os og dels fordi at jeg synes det ville være synd for en af pigerne, at skulle "mases" ned i en kjole hun ikke er tilpas i. Derfor har jeg valgt at sige, at det eneste krav jeg stiller til dem er, at deres tøj skal være marineblåt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har to, den ene er 37 og den anden 9 :) De skal selvsagt ikke have matchende tøj på, men min papdatters tøj er lilla og det regner jeg også med at min søster køber. Hun ved i hvertfald godt at det er "temafarven" :) Jeg synes ikke det er så vigtigt at kjolen er den samme, men måske at farvekategorien er. Altså det er bedre med en lilla og en lavendel end en lilla og en blå, for så forsvinder den røde tråd :)

post-45329-0-37511500-1336630933.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer