Prutuglen

Nik&Loui 4-8-12 Sneak peak fra vores store dag.

102 posts in this topic

Hej alle I skønne mennesker herinde på BK. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været herinde i nogle måneder og er blevet fuldstændig forgabt i denne side. Så den bliver jeg bare nødt til at være en del af. Bedre sent end aldrig.. :fløjt: Så er det bare om jeg kan finde ud af det, ellers må jeg sende et røgsignal eller bruge en livlinje. :help: Så det der med billeder bliver lige senere når jeg har fundet ud af hvordan og hvorledes.

Jeg kan jo starte lidt med at fortælle lidt om os: Nikolaj, min kommende mand er 32 år og uddannet tømrer. Har været selvstændig i et par år, men er også bukket under for krisen, så han er blevet ganske alm. lønslave.

Mig, sagde hunden. Jeg hedder Louise er 30 år og igang med en kontorudd. indenfor politiet. Det er jeg super glad for.

Vi har en super dejlig prinsesse sammen på 18 mdr. og en dejlig hund.

Hvordan vi mødte hinanden:

Det var i maj 2009 vi endelig fik taget os sammen til at mødes. Vi havde skrevet sammen inde på AYI på facebook i noget tid. Men en søndag eftermiddag tog vi os sammen og mødtes på Streckers i Kbh. Vi faldt i hak med det samme, men der skulle alligevel gå 3 møder før jeg fik et kys. :kiss: (Man er vel en gentleman)

Siden har vi jo stort set været sammen lige siden.

Hvordan han friede:

Sidste år den 6. august blev jeg 30 år og havde ikke tænkt mig, at holde noget. Synes ikke lige pengene var til det og mente egentlig heller ikke der var noget at fejre. Jeg mistede min elskede :heart: mor meget pludseligt i 2007 og efter der, har jeg ikke rigtig haft lyst til at holde noget. Nå, :back2topic: ....

Nik og jeg havde aftalt at tage ud og spise kun os to. Vi ville få min søster til at passe vores datter, så hende skulle vi ned og aflevere inden. Jeg måtte ikke få at vide hvor vi skulle hen og hvad vi skulle.

Men om morgenen den 6. bliver jeg vækket med sang og flag og hele balladen og får at vide, at jeg først måtte komme ned når der blev kaldt på mig. (Gisp, tænkte jeg. Bare jeg ikke har hele huset fuld af gæster når jeg kommer ned iførst meget grimt hår og vaskebjørns øjne!! ) Men men men men, ned ad trappen (som iøvrigt er dækket af rosenblade) sidder han på knæ med vores datter og hunden placeret ved siden af. Og sprøger om jeg vil gifte mig med ham. Spørg lige om jeg blev taget med bukserne nede!! (y)

Sagde selvfølgelig ja!!

Nå, for at gøre en meget lang historie endnu længere eller... Vi ankommer hos min søster og bliver modtaget med kys og kram og et "Har vi tid til at få en tår at drikke inden I skal videre?" Det mente Nik, at vi godt lige kunne nå. Han havde sagt, at jeg skulle huske mit pas og kørekort og den havde jeg siddet og studset over hele vejen. :huh:

Anyway, vi kommer ind og døren til stuen bliver åbnet og hvem står der. Venner, familie, min far på saxofon der spiller Happy Birthday, tror der var 40 mennesker. Det var godt nok svært at finde en grimasse der kunne passe, så jeg valgte at hyle i stedet. :boohoo:

Blev så glad og rørt over hele situationen, tænk at nogen havde tænkt på det. Nik havde allieret sig med min søs og sammen havde de arrangeret det hele. KANON!! :cheerleader3:

Aftenen blev super fantastisk og det hele endte med en brækket tå, en tur i poolen med alt tøjet på og en masse våde varer indenbords.

Og nu skal jeg sørme giftes:

Jeg er jo kommet sent herind, eller ihvertfald sent igang, der er jo ikke sååååååå lang tid til den STORE dag, så vi har naturligvis fået arrangeret en masse. Vi har valgt at vi skal giftes 4.8.12, det er da til at huske... (Og så når vi det indenfor det år der må gå - tilsyneladende) :blink:

Jeg vender stærkt tilbage med en update over hvor langt vi er nået. Og forhåbentlig også en frygtelig masse billeder?!

Edited by Prutuglen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for den dejlige velkomst. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg synes det er helt logisk herinde med at få filer ind og sådan. Men jeg er nok bare ikke særlig teknisk anlagt, :boohoo: så jeg beder om en stor portion tålmodighed, så finder jeg vel ud af det hele?! :huh:

0

Annonce ♥

Nå, det er vel på tide, at få opdateret lidt herinde....

Vi skal giftes i Uvelse Kirke, som er der vores datter er døbt. En hyggelig lille kirke:

25bd59752c.jpg Farverne vi har valgt at holde brylluppet i er: Pang Orange og Fucshia. Synes de to farver ser fantastisk ud til hinanden. Jeg skal se om jeg ikke snart kan få taget en masse billeder af de pynt og diverse vi har lavet og købt indtil videre.

Min kjole har jeg købt, den mangler bare at blive tilrettet, men det er først den 10/7. Indtil jeg får lagt billeder ind af mig i den, så kan I lige få den med en model i.

img124767.jpg

0

Velkommen til og stort tillykke med det forestående bryllup :loveshower:

Det er jo snart :biggrin: (synes jeg ihvertfald vores er), der er jo under 3 måneder til! :a1221:

Rigtig sødt frieri - det må have været en skøn dag!

0

Annonce ♥

Skoene mangler jeg og jeg har godt nok været rigtig meget i tvivl, så det kan da faktisk være I kan hjælpe mig herinde:

Skal det være den "traditionelle":

45376-b.jpg

Eller skal jeg kaste mig ud i den vovede:

86174-b.jpg

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ meget i tvivl, men hælder lidt til den vovede, synes det kunne være lidt frækt. Plus at den lige passer i farven.

Hvad synes I??? :help:

0

Sikke en sød kirke, kjole, og lækkert farvetema! :heart: Sådan nogle frække sko er så flotte, men det kommer an på, hvordan du selv er. Personligt synes jeg, at vælges sådanne sko, skal det være noget tilbehør til kjolen i samme farve, så det bryder lidt foroven også. Giver det mening? Som nogle, der vælger sorte sko, og så sort bælte / hårpynt og sådan?

0

Det giver fint mening, Felinity. :thumbsupsmileyanim:

Altså kjolen er som den er, men min brudebuket bliver jo i disse farver og så er jeg lidt ude i at få en blomst i håret eller noget. Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg ikke lige er slør typen, så heller en blomst eller sådan.

0

Annonce ♥

Tusind tak alle I skønne Zilla'er :thanks: Jeg tror også jeg mere eller mindre er blevet enig med mig selv om, at det skal være farvede. Sandsynligheden for at jeg får brugt et par hvide eller farvet dem er lille.

0

Nå, jeg lovede jo for noget tid siden, at jeg ville se at få lagt nogle billeder ind af min kjole med mig i, så here we go:

Billederne er ikke de bedste i fuld figur og sådan, og tag jer ikke af sjove ansigter og BH stropper. :blink: Fnis...

Jeg får en helt ny kjole som er syet mere eller mindre efter mig, men sådan kommer den altså til at se ud. Nu glæder jeg mig bare til at prøve den igen. 10/7. (Der er jo lang tid til. :( )

Og så smider jeg lige et billede ind af min dejlige prinsesse...

post-57067-0-31798900-1337584551.jpg

post-57067-0-75318100-1337584581.jpg

post-57067-0-07427400-1337584596.jpg

post-57067-0-70790400-1337584607.jpg

0

Annonce ♥

Velkommen til..

Jeg synes også de farvede sko er de frækkeste.

Og til den søde enkle kjole du har valgt er jeg sikker på at de sammen med buket og blomst i håret får dig til at ligne en million

0