Sens

Jer der har/haft slikbuffet?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det har vi i hvert fald gjort

Vores tema hedder hvid, rød og guld og slikket er hvidt, rødt, guld og så har vi valgt at brun også går under guld.

Har ingen billeder endnu, men det er jo hvad man gør det til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine farver :biggrin:

Jeg har siddet og kigget på worldofsweets.de.

Og de har mangel på lilla.. :unsure: Dog gudskelov jelly beans :loveshower:

Hvorfor, HVORFOR skulle jeg også klikke her, iiih!

Hvor meget slik, kan man købe for meget? :biggrin:

Arj, jeg tænker at vi vil bruge det til festen, men vi har heller ikke reception.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ift slikbuffet ..... hvis man bor i omegnen af Odense, så var jeg forleden dag ude på et gartneri halløjsa, hvor de også sælger andre ting. Hedder Enoflora og ligger ude i Stige/Søhus .... anyway .... der havde de en del af de der apotekerglas, som mange leder efter .... og de var ikke så dyre igen! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger nu for at få et ca. pris, så vi kan skrive det i budgettet.

Men jeg køber det nok om ca 1 år, for at have det i god tid og se om man har bestilt nok.. :thumbsupsmileyanim:

Og vi vil bruge det til festen.

Jeg vil lave nogle DIY æsker, så gæsterne kan tage noget med hjem. (Ellers ender det i vores mavser :td: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor, HVORFOR skulle jeg også klikke her, iiih!

Hvor meget slik, kan man købe for meget? :biggrin:

Arj, jeg tænker at vi vil bruge det til festen, men vi har heller ikke reception.

Jamen, det afhænger af hvad du vil have af slik.

Du kan sammensætte jellybeans (i de farver du vil have), 1 kg for ca. 150kr.

Hvilket er rimeligt billigt :biggrin:

Og i skal da have slikbuffet.. :smiley-eatdrink026:

Jeg har ingen planer om at sorterer i slikket :) Ikke medmindre det er fordi at alt det der ikke passer farvemæssigt ryger ned i min mavse :thumbsupsmileyanim:

He he, den plan vil vi helst undgå.

Vi er jo igang med træning for at få før-gravidetet krop igen.. :wink:

vi skal have slikbuffet, og der skal slikket bare passe i efterårsfarver - altså orange, gul, rød og brun. er lidt inspireret af dette billede

LÆKKER billede :smiley-eatdrink026::thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Ift slikbuffet ..... hvis man bor i omegnen af Odense, så var jeg forleden dag ude på et gartneri halløjsa, hvor de også sælger andre ting. Hedder Enoflora og ligger ude i Stige/Søhus .... anyway .... der havde de en del af de der apotekerglas, som mange leder efter .... og de var ikke så dyre igen! :)

Æv æv, lidt langt at tage for mig :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tilpassede ikke farberne - men nu var vores bryllup også et budget bryllup, så vi valgte mest udfra hvad der var på tilbud, børnevenligt (det var primært for deres skyld) og hvad der var velegnet til at stå fremme i glas og krukker. Jeg synes dog det er super, super flot med sådan en farvekoordineret buffet. Vores var heller ikke voldsom stor... Men der var trods alt MASSER af slik i overskud.

Den stod fremme ved receptionen/åbent hus. Sammen med et lille skilt og slikposer til at blande i . Når jeg ser på billederne ser den jo ikke lige så fancy ud som så mange andre, men vi kørte jo også et minimalistisk tema. Anyway, det var en stor succes, som mange sagde var sjov (og de ikke havde set før)

3096jj7.jpg115.jpg

104.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget slik køber i til de slikbuffetèr. Tænker der må gå en del til ? Bruger i det til receptionen eller til festen?

Kh Anell

Vi har ikke reception, men det er til gæsterne imens vi får taget billeder, altså i stedet for chips/saltstænger. Tror vi er på omkring de 20kg slik til omkring 80 gæster. Det lyder af meget, men når man regner det ud, så er det ikke "sindssygt" meget pr mand. (Der må også godt være rester ud på natten :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tilpassede ikke farberne - men nu var vores bryllup også et budget bryllup, så vi valgte mest udfra hvad der var på tilbud, børnevenligt (det var primært for deres skyld) og hvad der var velegnet til at stå fremme i glas og krukker. Jeg synes dog det er super, super flot med sådan en farvekoordineret buffet. Vores var heller ikke voldsom stor... Men der var trods alt MASSER af slik i overskud.

Den stod fremme ved receptionen/åbent hus. Sammen med et lille skilt og slikposer til at blande i . Når jeg ser på billederne ser den jo ikke lige så fancy ud som så mange andre, men vi kørte jo også et minimalistisk tema. Anyway, det var en stor succes, som mange sagde var sjov (og de ikke havde set før)

3096jj7.jpg

Jeg synes det er en god slikbuffet.. :loveshower:

Og masser af det.. :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bliver afstemt efter vores tema - vi skal jo holde vinterbryllup, så det bliver slik i hvide farver og lidt brune farver - evt. en smule i blåt.

Nogle af vores inspirationsbilleder:

cc6.jpgwedding-candy-buffet-062.jpga+candy+buffet+3.jpg

Det kommer lidt an på, hvad vi finder på tilbud osv. Hvor køber I billigt slik henne?

Vi overvejer at tage en tur til Tyskland, men andre gode tips modtages gerne :wink:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også have en slikbuffet. Vi holder et vinterbryllup men uden vinter tema. Vores bryllup skal være i rød, hvid og lidt sort og guld. Mest fordi det passer til fest stedet. Vi skal heller ikke have reception så jeg regner med at vores bliver stillet frem til kaffen.. Og så med nogle små poser så folk kan tage lidt med hjem..

Jeg fik for nyligt et tilbud fra et proff candy-buffet firma og de skulle have 5000,- for en slikbuffet til 100 mennesker. De kommer selvfølgelig også og stiller det hele op og tager det ned igen, men det var dyrt for os. Og så var det uden chokolade, mandler og trøffel.. Og det duede ikke, H2B ææælsker chokolade. :pokey: :pokey: :metteholm :metteholm

Så nu laver vi den selv- regner med at jeg selv laver nogle af de fyldte chokolader og måske nogle kandiserede æbler, og så køber vi os til resten..

@Brumle: Sverige har altså også tit billigt bland selv slik og så kan man jo selv bestemme farverne.

Har også gode inspirations billeder men hvordan fa... får jeg herind... :angry: :angry: Mig og min mac..... :help: :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en slikbuffet. Vi holder et vinterbryllup men uden vinter tema. Vores bryllup skal være i rød, hvid og lidt sort og guld. Mest fordi det passer til fest stedet. Vi skal heller ikke have reception så jeg regner med at vores bliver stillet frem til kaffen.. Og så med nogle små poser så folk kan tage lidt med hjem..

Jeg fik for nyligt et tilbud fra et proff candy-buffet firma og de skulle have 5000,- for en slikbuffet til 100 mennesker. De kommer selvfølgelig også og stiller det hele op og tager det ned igen, men det var dyrt for os. Og så var det uden chokolade, mandler og trøffel.. Og det duede ikke, H2B ææælsker chokolade. :pokey: :pokey: :metteholm :metteholm

Så nu laver vi den selv- regner med at jeg selv laver nogle af de fyldte chokolader og måske nogle kandiserede æbler, og så køber vi os til resten..

@Brumle: Sverige har altså også tit billigt bland selv slik og så kan man jo selv bestemme farverne.

Har også gode inspirations billeder men hvordan fa... får jeg herind... :angry: :angry: Mig og min mac..... :help: :help:

Tak for tippet, Maria... men jeg bor i Jylland, så der er lidt for langt til Sverige :)

Du får billeder herind ved at klikke på "fuld editor", så får du adgang til billeder på din mac :) Hvis det er billeder du henter direkte fra nettet, så klik på fotoet og kopier foto-adressen oppe i adresselinjen, klik herefter på det lille grønne foto hérover og indsæt den kopierede foto-adresse.

Dét fungerer på min Mac. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer