buch_line

Rispapirlamper søges!

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er MASSER af dem på eBay og på amazon.com osv ..... de koster næsten igen penge :)

eBay: http://www.ebay.com/itm/Multi-Colors-Size-Chinese-Wedding-Paper-Lantern-Lamp-8-12-16-Party-Decoration-/200754700564?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ebde9a114

Ellers søg på : paper lanterns .... så kommer der MASSER frem billigt på eBay og i mange forskellige str. Der er også 3 forskellige str at vælge mlm i det link, jeg har sat ind

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal netop bruge de samme.. Faldt over nogle i bilka.. de koster godt nok 30-40 kr mener jeg..

Men der var en del i forskellige farver :)

Du kan jo evt. også prøve amazon.com som jeg lige skrev til buch_line :)

Der er nogle pakker hvor du får 12 stk. til omkring 25 kroner.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal netop bruge de samme.. Faldt over nogle i bilka.. de koster godt nok 30-40 kr mener jeg..

Men der var en del i forskellige farver :)

Du kan jo evt. også prøve amazon.com som jeg lige skrev til buch_line :)

Der er nogle pakker hvor du får 12 stk. til omkring 25 kroner.

Ja det er meget billigt, er det sikkert at bestille derfra? og hvad med told regler?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal netop bruge de samme.. Faldt over nogle i bilka.. de koster godt nok 30-40 kr mener jeg..

Men der var en del i forskellige farver :)

Du kan jo evt. også prøve amazon.com som jeg lige skrev til buch_line :)

Der er nogle pakker hvor du får 12 stk. til omkring 25 kroner.

Ja det er meget billigt, er det sikkert at bestille derfra? og hvad med told regler?? :)

Jeg har bestilt derfra rigtig mange gange, jeg bruger nemlig mange bøger til mit studie som man ikke kan få i Danmark. Har også bestilt computer tilbehør og iPhone tilbehør fra dem uden problemer :)

Ved ikke med tolden, har aldrig haft problemer med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Må jeg spørge om i putter lys i? Og hvilket lys? Eller hænger de bare fra loftet til pynt?

Kh joy

Jeg fandt en lille guide til hvordan man selv kan lave sine "pærer". Det kan læses her (http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-ct-slavearbejde-foer-efterbilleder-d.html/page__view__findpost__p__1139863) i min planlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg er på udkig efter rispapirlamper som disse. Enten i hvide eller meget gerne lilla.

-Jeg har set dem tidligere på den nu nedlagte "BK-shop".

Er der mon nogle der kan hjælpe?

Kh Line

Hvis du kan vente til efter d. 01.09 så har jeg 20 store rislamper (hvide) med fatninger og meeeeeeget lange ledninger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer