Vanggaard

Slanker stropper på kjolen eller ej?

24 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Ja, nu nærmer tiden sig, hvor jeg simpelthen SKAL tage en beslutning om hvorvidt jeg skal have stropper eller ej på min kjole, for jeg skal have taget mål og bestilt d. 19.5.

Jeg synes egenligt, jeg her ser ok ud i en stropløs. Den her sidder lidt mærkeligt ved brystet, fordi den var meget for stor foroven, så er sat sammen med nåle. (og er ikke den kjole, jeg skal have på til brylluppet)

post-31102-0-97714500-1336729210.jpg

Men er også ret så vild med ærmer ala dem her. Min kjole minder en del om denne.

post-31102-0-66917200-1336729361.jpg

Det afgørende for mig er faktisk, hvad jeg ser slankest ud i/mindst mulig opmærksomhed på mormorarme :rolleyes:

Så hvad synes i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså normalt siger man jo, at dem med lidt gods på sidebenene skal vælge en brudekjole med brede stropper, da det vil gøre een slankere. Efter at ha set adskillelige herinde og andre steder, så må jeg tilstå, at jeg ikke er super enig .... syns også en stopløs kan være mindst ligeså flot, hvis ikke flottede, selvom man har mormor arme ! :) Jeg syns du skal gøre, hvad du selv syns er pænest og så skide hul i mormor arme osv .... og du er jo slet ik tyk altså!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det eneste jeg ved om stropper er, at de er gode for os storbarmede kvinder, da det kan være svært at finde en god stropløs bh, der sidder flot. Eller, det var ihvertfald det hun sagde i kjolebutikken :biggrin:

Jeg synes at du ser rigtig godt ud med stropløs og kan bestemt ikke se nogle mormorarme. Men vigtigste er, at du finder det, du selv bedst kan lide og føler dig ekstra smuk i

0

Del dette indlæg

Du kan sagtens have stropløs, men synes de stropper/ærmer der er på nr. 2 er så flotte! Så jeg ville vælge dem fordi det simpelthen er flot og gør det lidt anerledes. Og en smule royal, lidt ligesom Prinsesses Maries ærmer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I øvrigt synes jeg ikke, at ærmer slanker. Det de kan gøre, er at give et optisk "løft", hvis man f.eks. har en tung barm. Men jeg tror aldrig, de vil tage opmærksomheden fra armene (der altså ikke er slemme :kiss: )

Hvad tror du, du vil føle dig bedst tilpas i - og hvad passer bedst til kjolen?

0

Del dette indlæg

Som de andre siger kan du sagtens have stropløs. Det klæder dig rigtigt godt. Nå det så er sagt så må jeg indrømme at jeg bare er helt skudt i nr 2. kjole...den er bare vildt flot :a1221:

Ja jeg er også helt forelsket i kjole nr. 2 - vil du ikke fortælle hvor den er fra?

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjole nr 2 er supersmuk! Jo længere kjolen er jo længere virker kroppen, så stropper er ikke nogen dum ide! Jeg synes du skal vælge den kjole, som du synes er smukkest. Fokus på at ramme noget i din stil og glem armene. Det vigtigste er at du føler dig smuk og godt tilpas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole nr. 2 er fra Karim design, det er ikke den, jeg skal have på, har lånt billedet pga. ærmerne/stropperne :-) Min kjole kommer bliver syet til mig, og da jeg ikke kunne passe kollektionsprøven, har jeg ikke prøvet den. Derfor er det så pokkers svært at vide, om jeg skal have ærmer på eller ej. Min kjole er oprindeligt med stropper, men de kjoler jeg så prøvede et andet sted i samme snit, var uden. Så jeg ved derfor ikke, hvordan jeg ville se ud med stropper op. Min kropsbygning er kort overkrop og 'lange' ben (er kun 1,65 høj, så super lange ben har jeg jo ikke, men i forhold til overkrop ;-), så derfor tænker jeg, jeg ikke skal 'pakke' for meget sammen på overkroppen, altså at stropper ville være for meget, jeg ville se klemt ud.

Tror også min beslutning er så meget svære at tage, fordi kollektionsprøven på min kjole, var syet mærkeligt ved barmen, forstår ikke helt, den er syet sådan, ikke ret kønt efter min mening. Sådan vil jeg ikke have den, stropper eller ej.

Måske skulle jeg bare vælge med stropper, og hvis det slet ikke var mig, fjerne dem igen? Det kan man vel godt? Det er jo nok umuligt den anden vej, altså påsætte stropper efterfølgende.

Her er min kommende kjole:

post-31102-0-03853100-1337285036.jpg

post-31102-0-03200800-1337285121.jpg

0

Del dette indlæg

For det første, SUPER flot kjole! :) Den er virkelig flot :)

Som alle andre siger, har du nogle flotte skuldre og kjolen er virkelig pæn til dig uden stropper. Og helt ærlig, der er INGEN der ser dine mormorarme (jeg kan heller ikke se dem?!) den dag du skal giftes. :) Alle vil blot tænke, hvor er hun smuk!

Men når du skal prøve kjolen igen, så få butikken til at sætte prøvestropper på med nåle, det gør de gerne og har helt sikkert også hjemme til det. :)

Du er jo ikke den første der er i tvivl. :)

Men i betragtning af din figur, vil du ikke blive slankere af det. :)

Jeg er 1,55 høj og jeg blev ikke klemt sammen af stropper. Jeg blev dog anbefalet en halterneck pga. stor barm og tyk mave ;)

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg ved om stropper er, at de er gode for os storbarmede kvinder, da det kan være svært at finde en god stropløs bh, der sidder flot. Eller, det var ihvertfald det hun sagde i kjolebutikken :biggrin:

Jeg synes at du ser rigtig godt ud med stropløs og kan bestemt ikke se nogle mormorarme. Men vigtigste er, at du finder det, du selv bedst kan lide og føler dig ekstra smuk i

Ved godt det er en lidt gammel tråd, men jeg har lige købt en stropløs wonderbraa i str. stor ( 80 F) og den er bare rigtig god. Det er bare hvis der er nogen som ikke kan finde en god stropløs så er det ihverfald en mulighed.

Den er lidt mærkelig fordi den går langt ned under brystet, men man skal blot lige vende sig til det.

0

Del dette indlæg

Ved godt det er en lidt gammel tråd, men jeg har lige købt en stropløs wonderbraa i str. stor ( 80 F) og den er bare rigtig god. Det er bare hvis der er nogen som ikke kan finde en god stropløs så er det ihverfald en mulighed.

Den er lidt mærkelig fordi den går langt ned under brystet, men man skal blot lige vende sig til det.

Hvor har du mon fundet en sådan?? :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer