dofo

Budget, bonderøv, stænk af vintage - SNEEK PEAKS fra vores dag;-)

108 indlæg i dette emne

Sødeste Dorte

Havde slet ikke set din planlægning!!

Stort tillykke med det kommende bryllup, det er jovist lige om lidt

Respekt til dine indbydelser... De er så flotte

Elsker dine ideer til frisure, du bliver så smuk... Nu var jeg jo på din hjemme side... Så ved du bliver smuk!!

Øv ville godt have set din kjole.... Men nu er det også snart for dig

Glæder mig til at se og høre mere fra dig!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 måned tilbage (i går)

Det er jo helt vildt som tiden går - og nu er der en måned til jeg skal sige "JA" til min dejlige (kommende) mand :loveshower:

Glæder mig helt vildt, bliver i korte øjeblikke en lille smule "panisk"... Men jeg lovede mig selv, da vi startede på denne planlægning, at jeg ikke skulle blive stresset og at brylluppet ikke skal være perfekt, men holdes i vores "ånd" og helt nede på jorden (har da lært lidt af en længere sygemelding med stress)... :biggrin:

I går gik jeg en lille tur langs mine forældres "grusvej" og plukkede blomster i den stil jeg meget gerne vil have på bordet til vores bryllup - er spændt på hvad grøftekanten "byder på" til den tid?!!

Turen langs grusvejen gav denne fine buket:

blomster.JPG

Mine DIY projekter skrider langsomt (lidt for langsomt) fremad, men stille og roligt kan jeg da pakke nye ting i kasserne og stille klar

Toiletkurven er hermed lukket - har lovet min kæreste at der ikke kommer mere i den :biggrin: så den er nu pakket ned sammen med de små gaver til mine dejlige små "brudesvende"

toiletkurv.JPG

Men det vigtigste: 1 måned, 1 måned, 1 måned, 1 måned :loveshower::bunny_4::loveshower::bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sødeste Dorte

Havde slet ikke set din planlægning!!

Stort tillykke med det kommende bryllup, det er jovist lige om lidt

Respekt til dine indbydelser... De er så flotte

Elsker dine ideer til frisure, du bliver så smuk... Nu var jeg jo på din hjemme side... Så ved du bliver smuk!!

Øv ville godt have set din kjole.... Men nu er det også snart for dig

Glæder mig til at se og høre mere fra dig!!

Hvor er du SØD Carina :) - på lørdag skal jeg prøve kjolen igen - så kommer der måske lige et lille billede igen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Milepælen.... Nu er der ikke længe til du er FRU......

Lækre Blomster..

Hvor er det bare nogle fine Toilet kurve... :respekt:(Stjæler lige lidt Inspiration fra dig håber det er ok...) Og super fedt de kan blive puttet i DONE "bunken" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naja: du stjæler bare - det er vel det vi har BK til :biggrin:

Tak.. ved godt det nok ikke er dig der har opfundet Toilet kurven, men hvor har jeg bare mange gange stået til en fest lige og mangle noget af det der er i din kurv :-) Er dette en fælles kurv eller er der dame/herre kurve?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæ, hæ.. ej, der er vist en enkelt eller to der kom før mig med toiletkurven... :rolleyes::biggrin:

Jeg har så prøvet at inskrænke inholdet til det jeg forestiller mig folk kan stå og mangle - så der er nok lidt mindre i end i så mange andre...

Det er en fælleskurv - nok mest til kvinderne :biggrin:

Den indeholder:

- små tuber tandpasta + tandbørster

- neglefile

- bind og tamponer

- lipglos (kan lige nu købes i H&M for ingen penge, ca. 10 kr stk.)

- små tuber håndcreme

- hårspray

- hårnåle

- sikkerhedsnåle

- plaster

- panodiler

- Klar neglelak

Synes måske at den mangler noget "duft" - men det er jo umuligt at få fat på parfumeprøver - og så synes jeg pludselig at det bliver lidt dyrt at skulle ud og købe dufte :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes måske at den mangler noget "duft" - men det er jo umuligt at få fat på parfumeprøver - og så synes jeg pludselig at det bliver lidt dyrt at skulle ud og købe dufte :blink:

Rexona har nogle rigtig Deo Spray med rigtig god duft.. De koster 26kr eller 10kr på tilbud... Alternativt til Perfume :-) Og 1 burde være nok..

Jeg var til firma fest for ikke så længe siden og måtte efter Team Tovtrækning lige ud og have lidt under armene og fik VILDT mange komplimenter for min "duft" da jeg kom ind igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes måske at den mangler noget "duft" - men det er jo umuligt at få fat på parfumeprøver - og så synes jeg pludselig at det bliver lidt dyrt at skulle ud og købe dufte :blink:

Min søde H2B gik i Matas og sagde det simpelthen, som det var - at han skulle giftes (lige om lidt :heart: ) og at vi lavede en toiletkurv til tøserne, så om de ikke kunne have lyst til at donere lidt parfumeprøver? Selv de lidt emsige Matas-damer kunne ikke stå for sådan en forespørgsel...

Prøv det :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk Winther: det kan være jeg skal prøve at gøre det - eller måske sende min kæreste ind til Matas-damerne ligesom du gjorde :biggrin:

Jeg tror godt Matas-Damerne kan lide mænd :tunge: , så jeg ville helt klart sende H2B.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JAAAAAAA, vejkantsblomster, I LOOOOOVE IT!!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Det er bare det oversete guld!!! Har også et indlæg med det på min blog, jeg synes bare, det er superfedt!!

Øv, at jeg ikke lige var der til at se glimtet af din kjole, jeg er superspændt!

Og kun en måned tilbage... Uuuh, husk også at få slappet lidt af i mellemtiden, så det ikke bliver alt for stressende..!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JAAAAAAA, vejkantsblomster, I LOOOOOVE IT!!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Det er bare det oversete guld!!! Har også et indlæg med det på min blog, jeg synes bare, det er superfedt!!

Øv, at jeg ikke lige var der til at se glimtet af din kjole, jeg er superspændt!

Og kun en måned tilbage... Uuuh, husk også at få slappet lidt af i mellemtiden, så det ikke bliver alt for stressende..!

Vejkantsblomster er helt klart det smukkeste i min verden - Jeg eeeelsker dem... Faktisk er der meget af det andre betegner som ukrudt, som jeg glad og gerne sætter i min vindueskarm :biggrin:

Har godt læst på din blog - og faktisk er vores bordkort stærkt inspireret af et af dine indlæg... Vi sætter bare kortene på korn istedet for blomster :)

Ja, ærgeligt at du ikke fik set min kjole - jeg ville rigtig gerne have hørt din profesionelle mening... Men kan sagtens forstå at du har haft brug for et pusterum fra bryllup :wink: det har jeg vist også selv efterhånden... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterabend beretning

Så blev jeg sørme også poltet i lørdags... :loveshower:

...Og hvilken polteraben - er stadig helt høj og lykkelig og "nyforelsket" i mine dejlige veninder og ikke mindst min søster :heart:

Dagen startede med en helt fantastisk skovtur på den hingst som er far til min egen hest - og jeg har længe "øffet" om at få lov til at ride denne fantastiske hest (det er en familie som jeg har kendt det meste af mit liv som ejer den)... Og det var bare SÅ fedt.

Man skal nok være heste-tosse for at forstå det, men det at ride en SÅ lækker hest, med SÅ fantastiske gangarter og SÅ velredet, det er bare en unik og fed følelse...

ikorni.jpg

En total "glad i låget" kommende brud på hingste-bassen (og ja, det hele ser lidt mere fantastisk

ud når hans ejer rider ham på konkurrencebanerne *ss*)

På dette tidspunkt ved jeg ikke at mit polterabend er startet... havde dog tænkt tanken... men da vi kommer tilbage til parkeringspladsen efter rideturen og der stadig ikke er nogen veninder slår jeg tanken hen!

Men da vi kører tilbage til gården med hestene for at drikke kaffe (troede jeg jo)... Står mine bedste veninder og min søster og min mor pludselig i haven

veninder.jpg

To af mine veninder i haven

veninder2.jpg

Min mor og min søster... <3

Vi spiste en lækker hjemmelavet brunch

Herefter fik jeg udleveret noget andet tøj end mit ridetøj og så skulle vi ud og klatre... Det var LIGE mig... sådan et lokale lidt ala en bokseklub og hip hop på højtalerne... Jeg var i mit es... :biggrin:

Dog må jeg indrømme at en af mine veninder og min søster var lidt bedre end mig... Men sjovt var det - og "trak godt i mormor arm-musklerne"...

Efter klatringen stod den på pool (spillet) og shots og herefter blev jeg kørt hjem til mig selv, hvor jeg fik 7 minutter (og der blev taget tid) til at pakke noget tøj og makeup...

Jeg fik pakket og overskred vist kun tiden lidt - men katten skulle altså også liiiiige have lidt mad :fløjt:

Så blev jeg kørt hjem til en veninde og her stod en massør sørme klar til at give mig massage - skøøøøøønt

Imens jeg fik massage og gik i bad, lavede mine veninder og min søster sushi -én af mine absolut favoritspiser...

Hele dagen havde der været forfriskninger i form af "bobler" af forskellig art og popcorn og flødeboller, da mine veninder og søster også ved at det hører under favoritterne... :thumbsupsmileyanim:

Da vi havde spist en lækker omgang sushi, "friske forårsruller" og dessert stod den på quiz, hvor jeg skulle gætte hvilke af mine veninder der havde gjort hvad ud fra nogle sætninger der blev læst op... Og selvfølgelig skulle jeg drikke når jeg gættede forkert...

Så lavede min svigerinde en henna-tatovering på mig, med min kærestes navn... det var egentlig meningen at jeg dagen efter skulle bilde ham ind at det var en rigtig tatoo som

jeg havde fået i Nyhavn, og at jeg nu forlangte at han også skulle have en tatovering med mit navn - desværre blev den ikke så mørk... Så han hoppede ikke helt på den :tunge:

Aftenen blev afsluttet med en bytur, hvor også et par gamle veninder fra Handelsskolen hoppede med på vognen...

Vi lukkede og slukkede på baren og jeg endte hjemme i min seng kl 05.30

Sikke en fantastisk dag/aften/nat...

Om søndagen havde jeg giga tømmermænd, var mørbanket i hver en muskel i kroppen oven på ridning og klatring... Men jeg var også lykkelig og "glad i låget"... :a1221:

Hvor er det dog FEDT at opleve at ens veninder og søster har arrangeret en hel masse KUN for ens skyld... Og at de alle hyggede sig sammen på trods af at mine veninder er en broget flok af piger jeg kender fra barndom, uddannelse og gennem ridningen...

Håber at der snart er nogen af dem som skal giftes så jeg kan være med til at give dem en lige så fantastisk dag...

Kan desværre ikke vise så mange billeder, da kamera og telefon blev taget fra mig... Men mine veninder ligger inde med en masse....

Til jer der ikke har været på PA endnu - GLÆD JER...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ, hæ... Ja vi kvinder er vist gode til at regne sådan noget ud - Håber at du får en rigtig dejlig polterabend... glæd dig, glæd dig, glæd dig :)

...og den 25. august bliver det jo fantastisk vejr - håber jeg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig Pa du har haft. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor specielt det må ha været at få lov til at ride på den hingstebasse - som ovenikøbet er far til din egen. Jeg har selv en ismule og nyder hver gang jeg er ude og ride. Fantastisk dyr.

Det lyder virkelig som om dine veninder har fået arrangeret den helt rigtige PA for dig. Skønt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig Pa du har haft. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor specielt det må ha været at få lov til at ride på den hingstebasse - som ovenikøbet er far til din egen. Jeg har selv en ismule og nyder hver gang jeg er ude og ride. Fantastisk dyr.

Det lyder virkelig som om dine veninder har fået arrangeret den helt rigtige PA for dig. Skønt.

Har du også ismule? :) - ja, det er bare nogle fantastiske heste... Og helt speciel oplevelse at ride faren til min dejlige unghest... :biggrin:

Kunne bare ikke helt forstå, da jeg et par dage efter red min hoppe - hvorfor blev det grissepas når jeg speedede tølten op?! Nu havde jeg jo liiiiiige vendet mig til at man kunnne ride sindsygt hurtig tølt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig Pa du har haft. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor specielt det må ha været at få lov til at ride på den hingstebasse - som ovenikøbet er far til din egen. Jeg har selv en ismule og nyder hver gang jeg er ude og ride. Fantastisk dyr.

Det lyder virkelig som om dine veninder har fået arrangeret den helt rigtige PA for dig. Skønt.

Har du også ismule? :) - ja, det er bare nogle fantastiske heste... Og helt speciel oplevelse at ride faren til min dejlige unghest... :biggrin:

Kunne bare ikke helt forstå, da jeg et par dage efter red min hoppe - hvorfor blev det grissepas når jeg speedede tølten op?! Nu havde jeg jo liiiiiige vendet mig til at man kunnne ride sindsygt hurtig tølt :cheerleader3:

Ja, jeg har en dejlig ismule hoppe også. Det var min søster der i sin tid introducerede mig for dem. Ellers har jeg bare redet kæmpe heste. Men når først man har prøvet en islænder, så går man altså ikke tilbage. Tølt er da bare den fedeste gangart der findes. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig Pa du har haft. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor specielt det må ha været at få lov til at ride på den hingstebasse - som ovenikøbet er far til din egen. Jeg har selv en ismule og nyder hver gang jeg er ude og ride. Fantastisk dyr.

Det lyder virkelig som om dine veninder har fået arrangeret den helt rigtige PA for dig. Skønt.

Har du også ismule? :) - ja, det er bare nogle fantastiske heste... Og helt speciel oplevelse at ride faren til min dejlige unghest... :biggrin:

Kunne bare ikke helt forstå, da jeg et par dage efter red min hoppe - hvorfor blev det grissepas når jeg speedede tølten op?! Nu havde jeg jo liiiiiige vendet mig til at man kunnne ride sindsygt hurtig tølt :cheerleader3:

Ja, jeg har en dejlig ismule hoppe også. Det var min søster der i sin tid introducerede mig for dem. Ellers har jeg bare redet kæmpe heste. Men når først man har prøvet en islænder, så går man altså ikke tilbage. Tølt er da bare den fedeste gangart der findes. :thumbsupsmileyanim:

Hyggeligt at der er andre isheste-ejere her på BK :wink: Jeg har aldrig redet andet end islænder, siden jeg var 6 år gammel...

...Er også en mega kylling og synes der er så laaaaaangt ned fra de store heste :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der ikke længe til...

Puha, så er der ikke længe til den store dag - vildt som tiden er fløjet afsted... Håber virkelig at jeg formår at stoppe op på dagen og nyde øjeblikket :)

Sidder her foran skærmen og er spændt, sommerfugle i maven og en lille smule stresset... Synes ugen her op til har været ret hektisk med gøremål..

Men nu er DIY projekterne efterhånden ved at være færdige - har lavet de sidste her til aften... flag til buffetbord, kurv til flute og en heeeeeel masse andre "småting" der lige skulle være færdige

IMG_1886.jpg

IMG_1893.jpg

IMG_1899.jpg

Ringene er klar til på lørdag

Ringene2.jpg

I morgen skal der også klares en masse madlavning og andre ting... Men forhåbentlig når jeg et par stille timer sammen med min veninde og mine forældre i morgen aften, hvor jeg bare kan slappe af og glæde mig til at se min dejlige mand i kirken...

Sommerfuglene basker - men jeg glæææææder mig... Lørdagen er tæt på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer