dofo

Budget, bonderøv, stænk af vintage - SNEEK PEAKS fra vores dag;-)

108 posts in this topic

Ja, det bliver spændende. Men som du selv skriver, så HUSK at nyde hvert et øjeblik. Tiden går så hurtigt. Men det ser da ud som om du har godt styr på det hele. Du kan da evt lige tage en dejlig tur i skoven(eller hvad du nu bor tæt på) på din ismule, så bliver man da ikke mere rolig og i harmoni med sig selv. :thumbsupsmileyanim:

Men hvis jeg ikke lige når herind i morgen, så vil jeg ønske dig et kæmpe stort tillykke med dagen og så glæder jeg mig til at vi på BK bliver spammet med billeder. ()()

0

Annonce ♥

Sikke en dejlig Pa du har haft. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor specielt det må ha været at få lov til at ride på den hingstebasse - som ovenikøbet er far til din egen. Jeg har selv en ismule og nyder hver gang jeg er ude og ride. Fantastisk dyr.

Det lyder virkelig som om dine veninder har fået arrangeret den helt rigtige PA for dig. Skønt.

Har du også ismule? :) - ja, det er bare nogle fantastiske heste... Og helt speciel oplevelse at ride faren til min dejlige unghest... :biggrin:

Kunne bare ikke helt forstå, da jeg et par dage efter red min hoppe - hvorfor blev det grissepas når jeg speedede tølten op?! Nu havde jeg jo liiiiiige vendet mig til at man kunnne ride sindsygt hurtig tølt :cheerleader3:

Ja, jeg har en dejlig ismule hoppe også. Det var min søster der i sin tid introducerede mig for dem. Ellers har jeg bare redet kæmpe heste. Men når først man har prøvet en islænder, så går man altså ikke tilbage. Tølt er da bare den fedeste gangart der findes. :thumbsupsmileyanim:

Hyggeligt at der er andre isheste-ejere her på BK :wink: Jeg har aldrig redet andet end islænder, siden jeg var 6 år gammel...

...Er også en mega kylling og synes der er så laaaaaangt ned fra de store heste :fløjt:

Jeg aner det ikke. Jeg er ikke faldet over nogen der har nævnt at de ejer en ismule. En islænder er også mere taknemmelig overfor vind og vejr og sådan. Meget nemmere...

0

Kæreste Dorthe... Nu er det i morgen at det sker... Jeg tror muligvis at jeg bliver hentet til PA i morgen, så vil ønske dig stort tillykke nu!!!

Håber i for en helt fantastisk dag, jeg glæder mig så meget til at der kommer en beretning fra dig med masser af billede!!

Stort tillykke sødeste, vil tænke på dig hele dagen

Kæmpe knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sneak Peeks fra den mest fantastiske dag ever :loveshower::cheerleader3:

Åh, ja... Så er jeg sørme "ude på den anden side" efter et helt fantastisk, vidunderligt og overvælende bryllup... Det var SÅ fedt og har virkelig overgået vores vildeste fantasier...

Nøej, hvor går tiden stærkt - man kan læse om det og man kan prøve at forberede sig på at man skal stoppe op og nyde - men alligevel så er dagen bare omme inden man får talt til ti...

...Men nu er jeg kone og nu kan vi gå rundt her og nyde alle vores gaver, se på billeder der "tikker ind" og glædes over alle de dejlige hjertevarme hilsner der tikker ind på sms, mail og fb, hvor folk siger tak for en fantastisk fest (hey, den sætning lyder helt Giro 413 agtig :biggrin: )...

Selv om jeg havde været mere end stresset i ugen op til brylluppet - så var jeg forbavsende rolig hele dagen op til... Nåede ikke engang rigtig at blive nervøs da vi stod i våbenhuset - men puha, da jeg gik op ad gulvet og så min dejlige og meget nervøse mand stå ved altereret... Så blev jeg godt nok en "tude Marie".... :rolleyes:

Men til jer kommende brude kan jeg kun sige én ting - GLÆD JER, det er virkelig en fantastisk dag, hvor alle forberedelser og alle tanker og alt det hårde arbejde pludselig går op i en højere enhed :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan altså ikke lige lade være med at dele et par billeder med jer af dem som vi allerede har fået...

Først kommer mine dejlige brudebørn - et stk. bonus-niece på 17 og 4 stk,

små nevøer mellem 2 og 7 år....

brudeborn.jpg

Ind kommer jeg - meget rørt - sammen med min farmand

OpAfGulv.jpg

Dette billede er lidt utydeligt - men her møder vi hinanden ved alteret

Modes.jpg

Og ud går vi igen - Nu som mand og kone

NedAfGulv.jpg

Her foran kirken

ForanKirken.jpg

Og så har min veninde lige lagt dette op på fb - da vi bl.a. fik taget billeder ude ved

mine dejlige heste - glæder mig til at modtage dem alle sammen....

424179_10151740245324119_1456336695_n.jpg

Har virkelig nydt at læse alle beretningerne her inde - så jeg håber også at jeg får taget mig sammen til at lave beretning - forestiller mig at det er en god måde at gennemleve dagen igen :)

2

Annonce ♥

Stort (forsinket) tillykke med brylluppet. Hvor ser i fantastiske ud :)

TAK :)

STORT TILLYKKE!!! :loveshower: :loveshower: ..lidt forsinket... :blush: .Hvor er i bare smukke - og sikke et fedt billede med dig på hest!! Glæder mig til at se flere :biggrin:

Jeg glæder mig også rigtig meget til at modtage flere billeder - specielt også dem fra hestene...

Ej må lige sige at din kjloe bare er så flot med den dybe ryg. Det er SÅ fedt.

Tak - Jeg elsker også dyb ryg, så var slet ikke i tvivl da jeg skulle have syet brudekjole :biggrin:

WAUW nogle flotte billeder :biggrin: I ser super skønne og lykkelige ud! Dejlig hest og sjovt billede med tekst :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er lidt sjovt - der var nu ikke så meget "run away" over det, da jeg ikke turde lave alt for meget action på billederne - min hest er meget ung og nytilredet... Og jeg ville gerne tilbage til mine gæster i go' behold :rolleyes::biggrin:

Eiiiii, du er så sindsyg smuk. Stort tillykke med brylluppet til jer 2. Og håber du orker lidt flere billeder

TUSIND TAK :happy: - orker helt sikkert godt flere billeder... Kan nok slet ikke lade være når de kommer :fløjt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i bare fine og hvor klær i hinanden smukke par:)

Super fine billeder. Skal da have hørt min far om han ikke "bare" skal have en vest på som din far, det ser da smart ud:)

Stort tillykke med bryllupet:)

Tusind tak - ja, min far er ikke rigtig så meget til jakkesæt... Tilgengæld er der lagt rigtig mange tanker og overvejelser og forberedelser i det tøj han valgte... Jeg synes også at han så skide godt ud :heart:

Stort stort tillykke igen.. IHH sikke nogle skønne billeder, og hvor er du bare SMUK!!!

Sikke et fantastisk billede til hest... Glæder mig til mange flere...❤

Tak søde Naja :)

Åhh har misset alle trådene her d 25 pga jetlag .... men kæmpe kæmpe tillykke med brylluppet ..... og hvor ser du bare fuldstændig overdrevet fantastisk smuk ud altså!

Tusind Tak Maria :) og kan du SÅ komme over det jetlag, så vi kan se flere billeder og så jeg kan læse sine fantastiske beskrivelser :sm::tunge:

Stort tillykke med brylluppet. Glæder mig til at læse din/jeres beretning. Hvor er den bare super flot din kjole.

TUSIND TAK :heart:

Stort tillykke med i lørdags :loveflag: meget smukke billeder :)

Tak "dato søster"... Har lige set de flotte, flotte billeder af dig i din tråd... :thumbsupsmileyanim:

0

Sødeste du er så smuk!!!!! Den kjole er så smuk til dig... Super flot ryg!!!! Og hvor i klæder hinanden!!!

I ser neget glade ud og ser ud som om i var mere heldig med vejret end vi var på PA

Armen søde, jeg skal se mere!!! Mere, mere, mere

0