Tera

T&R's Vintage Bryllup 22.06.13- Sneak peak :)

323 posts in this topic

Så er alle bordkort lavet! Mangler kun at vedhæfte de charms jeg har bestilt hjem :cheerleader3:

Alle invitationer er lavet - mangler kun forside til 2 og bånd der er bestilt..

Til møde på feststedet søndag med H2B og vores toastmaster - så skal der rykkes borde rundt og se om bordplanen kan holde stik :wink:

Indtil jeg får de sidste materialer hjem (også til bordkort) som også er bestilt vil jeg begynde lidt på vaser og lanterner igen..

Det er dejligt når man bliver færdig med nogle ting man troede ville ta' meget længere tid!!

Jeg har dog ikke nogen til at lave bryllupskagen længere da hende der skulle lave den (en ven af familien) ligger i koma og de ved ikke om hun vågner igen :boohoo:

0

Annonce ♥

For gud i himlens skyld hvor har det dog været besværligt at få uploadet mine billeder!! :pokey:

MEN nu er de her så vil bare skynde mig at vise mine sko som jeg fik pyntet...

post-58505-0-77114500-1359583743.jpg post-58505-0-26661700-1359583444.jpg

Og så lige et billede af vores prøvebord.. (mest med henblik på centerpiece som skal være troldegrene med perlekæder)

post-58505-0-73095900-1359583640.jpg

Edited by Tera
0

Sikke en masse skønne ting du bare drøner derud af med :)

Åh nej, hvor gør det mig bare ondt :( Håber det bedste for hende, hvad er der sket? :(

Hun har været ude for et slemt biluheld.. det er bare så forfærdelig noget der sker så pludseligt og meningsløst!

0

Annonce ♥

Sikke en masse skønne ting du bare drøner derud af med :)

Åh nej, hvor gør det mig bare ondt :( Håber det bedste for hende, hvad er der sket? :(

Hun har været ude for et slemt biluheld.. det er bare så forfærdelig noget der sker så pludseligt og meningsløst!

Ja, det er virkelig meningsløst, hvordan ser det ud med hende? Vil hun komme sig?

Sikke nogle fine sko du har fået lavet :) og synes bordet ser super fint ud, det bliver rigtig godt :)

0

For gud i himlens skyld hvor har det dog været besværligt at få uploadet mine billeder!! :pokey:

MEN nu er de her så vil bare skynde mig at vise mine sko som jeg fik pyntet...

post-58505-0-77114500-1359583743.jpg post-58505-0-26661700-1359583444.jpg

Og så lige et billede af vores prøvebord.. (mest med henblik på centerpiece som skal være troldegrene med perlekæder)

post-58505-0-73095900-1359583640.jpg

Der er nogle vildt fine sko, rigtig søde sådan som du har pyntet dem :thumbsupsmileyanim: Også en super ide med centerpiece, det kommer granteret til at se super ud :)

0

Annonce ♥

Hvorhar du fået styr på meget :) Dine sko er blevet rigtig fine og tror det bliver godt med centerpiecet :)

Åh, håber det bedste for hende der skulle have lavet kagen!

0

Så har jeg sendt min datter afsted med hendes far+ et tv-hold fra Tv2...

Det er godt nok lidt underligt at ens liv skal "udstilles" i tv uden man egentlig har sagt ja :blink:

Men anyway, jeg tror det bliver godt nok.. Min eks Michael (min datters far) er i militæret og skal udsendes først i April, han og 5 andre fyre fra mili er blevet filmet længe under deres hverdag i mili, og hverdagen derhjemme for at skulle medvirke i en ny serie om livet i mili og den store beslutning at lade sig udstationere. Michael er vist lidt mere spændende end de andre fordi han er den eneste der har et barn. Så vi er blevet filmet en gang for et halvt år siden hvor jeg skulle aflevere hende hos ham, og så i dag hvor han kom her og hentede hende.

Fred være med det hele. De par gange man ser mig er jeg sgu ligeglad med, men frygter måske lidt hvordan det hele kommer til at fremstå på fjernsyn for vi er da ikke altid enige :rolleyes:

Desuden bliver min datter jo filmet meget mere sammen med ham og håber bare han viser sin bedste og stærkeste side frem- det at være far, for det skal for alt i hverden ikke blive ligesom deunge mødre :fløjt:

Årh sku bare ud med det, samtidig glæder jeg mig lidt, men på den anden side frygter jeg bare at der skal gå et eller andet reality pis i at vise vores liv :td:

0

Annonce ♥

Woow så er der købt for 1000 kr. slik til buffeten! Så står den snart på pyntning af de sidste glas så det hele kan komme i en flyttekasse og afkrydses som KLARET! :biggrin:

Og så havde vi møde med feststedet i går og ALT er på plads nu. ikke flere inspirationsbilleder og overvejelser, nu skal det hele bare bestilles, købes eller ordnes. Jeg har derfor en liste med hvad der skal ordnes på dagen. Enten af os selv hvis feststedet er ledigt aftenen inden, eller af en ven på dagen.

-fakler skal sættes op ude foran

-toiletkurve på plads

-blomster/blade i mellemgangen

-slikbuffet+ vimpel

-fuglebure og gavebord skilt

-grene med pynt opstilles

-banner, vimpel, wallsticker op

-bordkort på glassene

-tyl i gardinstængerne

0

SÅ er posten med tøj til datteren/blomsterpigen på plads! Hun skal i dette smukke skrud af en kjole fra Lily, og strømpebukser,strømper og sko er fundet i H&M :loveshower:

Nu vil jeg bare gerne høre lidt meninger om hvordan hendes hår skal sidde - det er jo langt nok til hvad som helst :blink:

dette billede er bare for at i skal se hvor smuk hun er :a1221:

post-58505-0-33074100-1360093536.jpg

post-58505-0-87516100-1360093491.jpg

post-58505-0-60351900-1360093508.jpg

post-58505-0-38458200-1360093522.jpg

post-58505-0-98031600-1360093546.jpg

0

Annonce ♥

Her er endelig billeder af mit headpiece!

Det er super fint, men der foregår altså for meget med det kæmpe net, så jeg har overvejet at klippe lidt i det :blink:

post-58505-0-78331400-1360140584.jpg

post-58505-0-32203900-1360140601.jpg

post-58505-0-01905100-1360140631.jpg

0

Aigh hvor er hun bare sød... :7himmel: Det er jo svært at lave frisurer på de små som holder, men synes også en fletning kunne være en god idé... Eller måske bare en fin hårbøjle, så håret kommer lidt væk fra ansigtet...

0

Taak. Det bliver så godt når hun får håret lidt væk fra ansigtet så man kan se de smukke øjne :7himmel:

Ja, så bliver det helt perfekt :) Vil nok også forslå fletning eller en sød hårbøjle..

Fint headpiece du har fundet, men synes også der er ret meget net på det :)

0

Annonce ♥

Taak. Det bliver så godt når hun får håret lidt væk fra ansigtet så man kan se de smukke øjne :7himmel:

Ja, så bliver det helt perfekt :) Vil nok også forslå fletning eller en sød hårbøjle..

Fint headpiece du har fundet, men synes også der er ret meget net på det :)

Jeg hopper altså med på vognen... Liiidt for meget net... Men tør man nu også klippe i det..?! Du må klippe en lille smule af ad gangen, meget forsigtigt... :biggrin:

0

Ja det dur altså bare ikk det net :td:

Nu har jeg lavet alle invitationerne og blærerækken med, men de billeder jeg har taget er simpelthen for dårlige fordi det ikke er i dagslys..

Har bare sån lyst til at ligge billeder op, men det er da træls når kameraet slet ikke fanger det fine ved dem... :pokey:

0

Så kan jeg e-n-d-e-l-i-g vise mine færdige invitationer! :cheerleader3:

Kunne ikke få ordentlig lys på min blærerække. øv øv :td:

billeder af den indvendige invitation må lige komme når mit overskud vælger at komme tilbage :blush:

post-58505-0-90787700-1360238395.jpg

post-58505-0-11997100-1360238412.jpg

post-58505-0-86495500-1360354675.jpg

post-58505-0-61147600-1360354690.jpg

post-58505-0-42358500-1360354703.jpg

Edited by Tera
0