pia81

æresport ?

10 indlæg i dette emne

Godmorgen kære zillaer

Vi ligger og snakker æresport her hjemme, hvor h2b siger at man skal invitere dem ind der har været med til at lave den og stille den op, når de er færdig ? Dette har jeg aldrig været med til kun at der evt stod noget udenfor til os når det var.. så nu er vi meget i tvivl om vi ( jeg ) skal invitere dem ind på fredag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal da gøre som i selv føler for :)

Når det så er sagt, så er vi altid blevet inviteret ind bagefter på lidt at spise og drikke. Det regner vi også selv med at gøre og det er også en af grundene til at H2B og jeg sover sammen natten før brylluppet. Ellers ville det blive en alt for stressende dag for mig :wink: Men jeg har altid synes at der var en rigtig hyggelig og forventningsfuld stemning til disse æresporthyggeaftener :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo an på, om man er hjemme når det sker. :)

Jeg tror da, at det vil være smadderhyggeligt at spise morgenmad sammen, men så tror jeg også at jeg ville få folk sendt hurtigt afsted. Ikke fordi jeg ikke ville hygge med dem, men fordi der sikkert er en million ting at få styr på om morgenen og en tidsplan der skal overholdes :)

Jeg har kun oplevet, at der er blevet lavet æresport ved feststedet, men det var fordi brudeparret sov sammen hjemme, og så ville det jo ikke rigtig være en overraskelse :)

Ved det sidste bryllup jeg oplevede, var der slet ikke nogen æresport.

Redigeret af FrøkenLT
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi (min mor og jeg) inviterede dem ind, min moster havde bagt brød og mor havde købt masser pålæg.

De satte den op fredag aften så der var ikke morgenstress. Tror også de fleste sætter den op dagen før.

Men utrolig hyggeligt, selvom jeg var mega træt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, vores vaqr omme og hænge den på vores hus op i al hemmelighed, mens receptionen stod på. Man må først gå under den som ægtepar, så de kan jo først hænge den op efter man har forladt huset..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm, vores vaqr omme og hænge den på vores hus op i al hemmelighed, mens receptionen stod på. Man må først gå under den som ægtepar, så de kan jo først hænge den op efter man har forladt huset..?

Nogle huse har flere ind/udgange :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været med til at at man fik en øl bagefter, som var sat uden for, også bliver det osse her :)

Jeg gider ikke at ha folk ind kl, sent om aften, vi skal tidlig op næste morgen og har osse 2 børn af tag hensyn til :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer