8000

Hvordan ville I style denne brudekjole?

27 indlæg i dette emne

Jeg skal til at i gang med at shoppe tilbehør til min kjole, og jeg har altså brug for lidt hjælp...

Jeg har vedhæftet et billede af mig i kjolen, men den er ikke passet til på billedet, da det først vil blive gjort et par uger inden brylluppet. Kjolen er for lang, som den er på billedet... :)

Inden jeg kommer for godt i gang kunne jeg virkelig godt bruge nogle forslag til, hvordan kjolen bedst kan styles, så den også passer til min krop... Jeg er f.eks. meget i tvivl, om jeg overhovedet skal have det sorte bælte/bånd om livet eller ej... Kjolen er ikke designet med det, men det var et forslag fra designeren selv, da vores tema i invitationer m.m. er sort og hvidt... Det er dog ikke noget, der absolut skal afspejles i min påklædning. (Jeg har dog købt et flot sort strømpebånd).

Jeg har langt mellemblond hår, som jeg regner med at sætte op i en knold bag på hovedet, men det er jeg nu slet ikke 100% sikker på endnu.... Nå ja, vores brudepiger vil have nogle smukke grå kjoler på.

Tankerne i mit hovede er lige nu:

- Slør / ikke slør...? Hvis jeg skal have slør på, vil jeg helst have et langt... :blush: Men jeg synes jo, at kjolen er så flot i sig selv, at jeg helst ikke vil "overpyntes"... så det skal nok være rimeligt enkelt, eller hvad synes I?

- Sort bånd om livet / anden farve / ingen bånd om livet... ?

- Sko??? Jeg elsker sko, men det vigtigste er, at de er mindst 12-13 cm høje pga. kjolens snit... Da jeg ikke plejer at gå i sko, der er højere end 7-8 cm, skal der helst være lidt plateau ude i spidsen. Jeg har ledt og ledt, og jeg har fundet et par super lækre sko i farven "nude", som jeg kan holde ud at have på en del af dagen... Men "nude" er nok ikke lige det, der passer bedst til kjolen (de har også en "lak-overflade"), så jeg vil gerne finde nogle, som jeg kan have på, når skoene kan ses... Også for at have to par at skifte imellem... Jeg synes virkelig, jeg har ledt i alle butikker, men det er svært at finde hvide (eller sorte?) sko i den højde, som samtidigt vil passe til kjolen... Jeg er ret desperat efter at finde nogle snart, så hvis I har nogle gode forslag.... ? :kiss:

- Smykker... Hvad vil være flot til? Jeg har mange forskellige slags smykker, så det er bare med at beslutte hvilken slags, det skal være.... Perler, enkle sølvsmykker, guld eller... Jeg hælder nok mest til nogle store, enkle perleøreringe og så droppe en halskæde, da jeg ikke ved, om det vil blive for meget... !?

- Taske... Er totalt åben over for idéer... Der skal kunne være en smartphone og lidt makeup i den.

- Brudebuket... Stil / blomstertype... Jeg skal give lidt idéer og input videre til min kæreste, som jo skal stå for buketten.

- Er der andet, jeg ikke har tænkt over...? :help:

TAK på forhånd for alle idéer og kommentarer!!! :thumbsupsmileyanim:

post-55921-0-65073800-1336938748.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna P her fra skal giftes i lignende kjole... Hun må have input til tanker. Hendes buket bliver vist af træ... Lyder skørt men det bliver smukt. Så var der også en anden herfra sidste sommer. Hvad hed hun nu? Hun havde mega høje sko i multifarvet mønster - synes det er smukt med farvede sko - hvad med sorte?

Sløret er da flot til... Måske sammen med noget pynt, så du kan tage sløret af efter foto og stadig være pyntet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna P her fra skal giftes i lignende kjole... Hun må have input til tanker. Hendes buket bliver vist af træ... Lyder skørt men det bliver smukt. Så var der også en anden herfra sidste sommer. Hvad hed hun nu? Hun havde mega høje sko i multifarvet mønster - synes det er smukt med farvede sko - hvad med sorte?

Sløret er da flot til... Måske sammen med noget pynt, så du kan tage sløret af efter foto og stadig være pyntet

Det var Yousofine :) Hendes buket var af husløg, i håret havde hun grønne blade og så havde hun et par multicolor Christian Louboutin :)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt de her sko: http://www.lilly.dk/...&VariantID=VO20

Ved ikke om de er høje nok til dig.. men et foreslag :)

Tak for forslaget. De er fine, men desværre ikke høje nok. Jeg skal op på i hvert fald 12-13 cm. Jeg vil skyde på, at dem på billedet er 6 cm max.

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole og hvor er den fantastisk til dig :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Hvad med disse sko:

35-46455-10-02_350x330.png

Tænker et langt enkelt slør som evt. det miss lena havde på til hendes bryllup og evt en af hendes fantastiske fascinators :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

og vil mene at du godt kan have det sorte bælte på :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smuk kjole og hvor er den fantastisk til dig :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Hvad med disse sko:

35-46455-10-02_350x330.png

Tænker et langt enkelt slør som evt. det miss lena havde på til hendes bryllup og evt en af hendes fantastiske fascinators :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

og vil mene at du godt kan have det sorte bælte på :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Tak for den søde besked. Det er nogle super fine sko. Hvor er de fra? Er igen lidt i tvivl om de er høje nok... Men det kan være, der står lidt mere info på hjemmesiden. :wink:

0

Del dette indlæg

http://www.bryllupsk...ost__p__1241660

De er fra bianco sko til 399 kr.. :cheerleader3: :cheerleader3:

http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-46455-10&sid=dcc77351a5723c323f5bd8593c6ccb2b

Kunne huske at jeg havde set en tråd med dem herinde :balloons:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg

Jeg siger helt klart uden bælte og med langt enkelt slør uden kant. Mht. sko, vl jeg anbefale dig Brandos.dk hvis du ikke allerede kender den. Iøvrigt synes jeg, at din udgave af Jespers rosekjole er SÅ smuk!

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke helt, om jeg ligefrem kaster mig ud i en brudebuket af træ (jeg har set billederne, og jeg synes faktisk, den er rigtig smuk)... Almindelige blomster er nok mere mig.... :blush:

Sorte sko er en god idé. Jeg kan rigtig godt lide sorte sko, så dem vil jeg sagtens kunne bruge senere til andre fester også.

God idé med noget pynt, som kan erstatte sløret senere. Jeg ved dog ikke helt, hvad det skal være....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg siger helt klart uden bælte og med langt enkelt slør uden kant. Mht. sko, vl jeg anbefale dig Brandos.dk hvis du ikke allerede kender den. Iøvrigt synes jeg, at din udgave af Jespers rosekjole er SÅ smuk!

Okay, jeg tror altså også, at jeg selv hælder til at droppe bæltet / båndet...

Ved du, hvor jeg kan finde sådan et slør, som dét du beskriver??

Jeg har kigget på brandos.dk (og det VED jeg, for nu popper deres reklameannoncer op på stort set alle hjemmesider, jeg besøger.... :td: ) Jeg fandt ikke lige drømmeskoene derinde, men det er måske værd at kigge efter en ekstra gang...

Tusind tak for din kommentar vedr. kjolen... Jeg er også bare helt "in love" og glæder mig SÅ meget til at skulle bære den til mit bryllup. Jeg glæder mig i det hele taget til det hele... :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ang smykker så faldt jeg over nogle utrolig smukker smykker da jeg søgte rundt efter silikone indlæg for nogle måneder siden. Smykkerne vil være perfekt som tilbehør til et bryllup. Hvis det er kan du se smykkerne på dette link

http://www.onlinewon...dk/smykker.html

Tak for forslaget, men de er ikke lige min stil, desværre. Jeg har en del smykker selv, som jeg vil vælge imellem. Umiddelbart tror jeg ikke, jeg skal have en halskæde på.... Men det er KUN fordi, jeg helst vil undgå at blive for "overpyntet", hvis I kan se, hvad jeg mener....

0

Del dette indlæg

Så fik jeg købt sko.....! :biggrin:

De sorte sko, der blev vist herinde, var desværre ikke høje nok, men jeg fandt nogle andre derinde i stedet for.....

Jeg synes, de er rigtig fine, men de er desværre ikke SÅ behagelige at have på, så det er godt, jeg har nogle andre at skifte med i løbet af dagen. I kan se de nye sko her:

http://www.bianco.dk/webshop/produkt/til-hende/sko/party/alma-stiletto/550651

0

Del dette indlæg

Nu har jeg ikke lige læst alle de andres meninger, men jeg kan da lige tilkendegive min:

Jeg synes det kunne være smadder flot med sorte sko (og det kan man vel altid finde?), og behold endelig båndet på - det ser rigtig godt ud.

Jeg ville vælge sløret fra, da jeg synes det fjerner lidt fokus fra den specielle kjole. Og så er det jo tilladt at gøre lidt mere ud af en halskæde, hvis ikke du tager slør på.

Måske en kort sølvkæde, evt med lidt "diamanter" i, kunne være flot?

Jeg tror en lilla, eller måske en lysgul brudebuket kunne være rigtig flot.. Og så synes jeg gerne den må være lidt simpel og lidt rå - det ville supplere kjolen godt.. :)

Håber du finder ud af det hele.. :) Jeg er også endnu i overvejelses-fasen, hvad alle accessories angår!

Kh Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg købt sko.....! :biggrin:

De sorte sko, der blev vist herinde, var desværre ikke høje nok, men jeg fandt nogle andre derinde i stedet for.....

Jeg synes, de er rigtig fine, men de er desværre ikke SÅ behagelige at have på, så det er godt, jeg har nogle andre at skifte med i løbet af dagen. I kan se de nye sko her:

http://www.bianco.dk...stiletto/550651

De er nogle flotte sko! Men du skal bare huske at hvis der er en stor forskel i højden af stiletter og skiftesko, så kunne du ende med at gå rundt hele aften og bære kjolen fordi det er nu pludselig for langt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer