bobo...

Anderledes dessert / bryllupskage

11 indlæg i dette emne

Jeg vil bare lige fortælle om en mulighed vi har oplevet til et bryllup.

Her var bryllupskagen lavet som en stor islagkage i flere lag..

Det var virkelig en succes hos gæsterne.

Den var lavet hos GIO is og pyntet af en konditor, det var super lækkert at slutte af med. Og lagene bestod af forskellige slags os både sorbet og fløde...

Jeg ved at de havde bestilt den ca en måned før de skulle bruge den..

Men bare et forslag til en anderledes dessert / bryllupskage..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidst jeg fik en ganske almindelig islagkage derfra gav jeg 25kr per person. Der skulle være til 25børn i min søns børnehave, der var is til alle børnene i hele børnehaven (2stk pr barn og voksen)

Men prøv at ringe og snakke med Martin (det er ham der har det) han sagde at det næsten kun var fantasien der satte grænser for dekoration..

http://www.gio.dk/

Har desværre ikke billeder.. :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det fik mine forældre til deres bryllup for mere end 25 år siden :) Det skal så lige tilføjes at det er ret vigtigt at iskagen tage ud af fryseren i god tid så den kan skæres (y)

Det tror jeg er lidt forskelligt. Vores blev først tager ud 15 min før vi skar den og den løb næsten væk før vi var færdig med at spise allesammen, og det var en kold aprildag :-)

Men det smagte himmelsk :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isen fra GIO plejer nu heller ikke at skulle være ude så længe...

Det fik mine forældre til deres bryllup for mere end 25 år siden :) Det skal så lige tilføjes at det er ret vigtigt at iskagen tage ud af fryseren i god tid så den kan skæres (y)

Det tror jeg er lidt forskelligt. Vores blev først tager ud 15 min før vi skar den og den løb næsten væk før vi var færdig med at spise allesammen, og det var en kold aprildag :-)

Men det smagte himmelsk :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer