Sweetness

Favorbokse til børn

23 indlæg i dette emne

Vi har valgt at alle børn i familien og vennekredsen er velkomne :loveshower: ... Der bliver ansat nannys til at underholde dem og der bliver lavet et legerum og et soverum. .. Vil også lave favorbokse til dem - som ikke bare indholder slik - men noget de kan undeholde sig med. Der er masser af børn i alderen 1 til 14 år. Har i zillaer ikke nogle gode forslag til hvad i boksne til dem ? :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en ide, hvor børnene får et engangskamer og et kort med ting de skal tage billeder af.. så en form for skattejagt med kamera og så får man nogle billeder fra et barns vinkel :)

post-45329-0-73831200-1337029287.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en ide, hvor børnene får et engangskamer og et kort med ting de skal tage billeder af.. så en form for skattejagt med kamera og så får man nogle billeder fra et barns vinkel :)

post-45329-0-73831200-1337029287.jpg

Super god ide til de lidt større børn - det må jeg få lavet :-)

Redigeret af Sweetness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lagt spillekort i, farveblyanter og papir, terninger, små malebøger, sæbebobler, slim, en af de der kikkerter, hvor når man drejer så danner det forskellige motiver i det du ser, en magisk terning hvor de skal samle siderne til samme farve, lidt tyggegummi og tja så kan jeg ikke rigtig huske mere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeglavede på et tidspunkt et design til at farvelægge... Romantisk og sødt. Det kunne man godt bruge til de kreative. Kan måske lægge det op på min blog, når jeg finder det

Åh, det må du meget gerne - der er nogle kreative børn imellem, der ville elske det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og til de lidt større børn et spillehjørne.. tænker wii eller ps2/3.. det skal jeg lave til mit julebryllup :)

Vi har vores datter på 9 og hendes veninde med og de får også et rum, hvor de kan sidde i fred og ro med malebøger, fjernsyn og computere.. de har lige den alder hvor de er vilde med Moviestar :) Ellers får de en goodiebag med en halskæde, nogle sjove kuglepenne formet som dyr, nogle blokke, en lille taske, en LED-lampe der skifter farve formet som en figur og så skal de på ovenstående billed-skattejagt :) Det er alt sammen fundet på ebay til ingen penge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer ikke så mange børn med til vores bryllup, men jeg havde da også overvejet den med et par engangskameraer... så får man ligesom festen fra en anden synsvinkel end den man selv lige ser...

Var til en venindes bryllup for knap 4 år siden, og der var der et rum specielt til børnene, hvor der var sat et fjernsyn og dvd op, så de havde muligheden for at sætte sig derind hvis "voksenfesten" blev for kedelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu er jeg altså også hoppet på den med billed-skattejagt.

Jeg kan lige vise jer hvordan jeg lavet siden som vil ligge på deres pladser sammen med en lille blyant og engangskamera (de koster forresten kun 30 kr i Tiger!):

post-52936-0-44151600-1340043843.png

Som "præmie" har vi tænkt os at købe nogle slikposer :)

Til de små har vi laet sådan nogle farvebøger med prinsesser ( 2 piger på 3½ og 4 år) og så har vi købt en masse sæbebobler. Der vil også blive sat noget film på når de er ved at være lidt trætte.

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu er jeg altså også hoppet på den med billed-skattejagt.

Jeg kan lige vise jer hvordan jeg lavet siden som vil ligge på deres pladser sammen med en lille blyant og engangscamera (de koster forresten kun 30 kr i Tiger!):

post-52936-0-44151600-1340043843.png

Som "præmie" har vi tænkt os at købe nogle slikposer :)

Til de små har vi laet sådan nogle farvebøger med prinsesser ( 2 piger på 3½ og 4 år) og så har vi købt en masse sæbebobler. Der vil også blive sat noget film på når de er ved at være lidt trætte.

altså nu spørger jeg måske dumt, men skal der en hund med til jeres bryllup? Og er du sikker på der kommer nogen i en blå kjole? Tænker det er jo ikke så smart at skrive noget på, som man ikke er sikker på de kan få taget billede af..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu er jeg altså også hoppet på den med billed-skattejagt.

Jeg kan lige vise jer hvordan jeg lavet siden som vil ligge på deres pladser sammen med en lille blyant og engangscamera (de koster forresten kun 30 kr i Tiger!):

post-52936-0-44151600-1340043843.png

Som "præmie" har vi tænkt os at købe nogle slikposer :)

Til de små har vi laet sådan nogle farvebøger med prinsesser ( 2 piger på 3½ og 4 år) og så har vi købt en masse sæbebobler. Der vil også blive sat noget film på når de er ved at være lidt trætte.

altså nu spørger jeg måske dumt, men skal der en hund med til jeres bryllup? Og er du sikker på der kommer nogen i en blå kjole? Tænker det er jo ikke så smart at skrive noget på, som man ikke er sikker på de kan få taget billede af..

Der kommer 2 hunde med og jeg har været med ude og købe min mors kjole.... som er blå. Så ja - der er styr på det. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu er jeg altså også hoppet på den med billed-skattejagt.

Jeg kan lige vise jer hvordan jeg lavet siden som vil ligge på deres pladser sammen med en lille blyant og engangscamera (de koster forresten kun 30 kr i Tiger!):

post-52936-0-44151600-1340043843.png

Som "præmie" har vi tænkt os at købe nogle slikposer :)

Til de små har vi laet sådan nogle farvebøger med prinsesser ( 2 piger på 3½ og 4 år) og så har vi købt en masse sæbebobler. Der vil også blive sat noget film på når de er ved at være lidt trætte.

altså nu spørger jeg måske dumt, men skal der en hund med til jeres bryllup? Og er du sikker på der kommer nogen i en blå kjole? Tænker det er jo ikke så smart at skrive noget på, som man ikke er sikker på de kan få taget billede af..

Der kommer 2 hunde med og jeg har været med ude og købe min mors kjole.... som er blå. Så ja - der er styr på det. :wink:

Ja okay, tænkte bare det er jo ikke så tit der er hunde med.. Er det jeres egne i skal have med? Vi sender vores i pension for weekenden, har jo ikke rigtig nogen til at passe dem, da alle jo er med til vores fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt sikkert lave billedeskattejagt til de større børn og have malebøger til de mindre. Et hyggehjørne er også en god ide. Tror ikke sæbebobler er så smart indendørs? Så er der bare lige de små drenge (bl.a vores egen), de gider ikke malebøger ret længe... nogle gode forslag? Vi har også barnepiger til at lege med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu er jeg altså også hoppet på den med billed-skattejagt.

Jeg kan lige vise jer hvordan jeg lavet siden som vil ligge på deres pladser sammen med en lille blyant og engangscamera (de koster forresten kun 30 kr i Tiger!):

post-52936-0-44151600-1340043843.png

Som "præmie" har vi tænkt os at købe nogle slikposer :)

Til de små har vi laet sådan nogle farvebøger med prinsesser ( 2 piger på 3½ og 4 år) og så har vi købt en masse sæbebobler. Der vil også blive sat noget film på når de er ved at være lidt trætte.

altså nu spørger jeg måske dumt, men skal der en hund med til jeres bryllup? Og er du sikker på der kommer nogen i en blå kjole? Tænker det er jo ikke så smart at skrive noget på, som man ikke er sikker på de kan få taget billede af..

Der kommer 2 hunde med og jeg har været med ude og købe min mors kjole.... som er blå. Så ja - der er styr på det. :wink:

Ja okay, tænkte bare det er jo ikke så tit der er hunde med.. Er det jeres egne i skal have med? Vi sender vores i pension for weekenden, har jo ikke rigtig nogen til at passe dem, da alle jo er med til vores fest :)

Vi holder det på Samsø på vores sommerhusgrund, så vores egen hund og h2b's mosters hund kommer bare til at tulle rundt og hygge sammen. Det er de vant til at gøre når vi er derovre.

Jeg synes faktisk at tanken er sådan lidt hyggelig :)

Og hvis det bliver for meget for dem, lukke vi dem bare inde i huset. Så kan de slappe lidt af der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil helt sikkert lave billedeskattejagt til de større børn og have malebøger til de mindre. Et hyggehjørne er også en god ide. Tror ikke sæbebobler er så smart indendørs? Så er der bare lige de små drenge (bl.a vores egen), de gider ikke malebøger ret længe... nogle gode forslag? Vi har også barnepiger til at lege med dem.

Hva med nogle biler? de har nogle ret billigt i Tiger.

Ellers så prøv at gå i Søstrene Grene eller Tiger og tul lidt rundt. Så synes jeg tit at man kan finde noget forskelligt legetøj. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer