Guest hempler1009

Fik i nogen feedback på jeres invitationer? ..

41 indlæg i dette emne

Vi hørte heller ikke en lyd, jo fra vores forældre og brødre, der alle var blevet indvolveret i festen inden invitationen blev sendt ud.

Jeg hørte fx intet fra min mormor, ikke tak for indbydelsen, ikke svar om hun kom eller noget, og i hendes tale på dagen sagde hun egentlig kun og jeg citere "ja, så kom da dagen hvor jeg kunne se mit ældste barnebarn blive gift, det var også på tide" jeg er 26 år og har kendt min mand i 5 år. Jeg er så skuffet over hende. Jeg er så ked af at hun ringer til min mor og brokker sig over at vi har valgt at blive gift på rådhuset først. Ville så gerne have at hun som minimum sagde det til mig i stedet for min mor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte vores invitationer ud for 2 uger siden og har også fået meget lidt respons. Det skal så siges at vi også sendte STD kort ud i november, så alle har kendt datoen. Selvfølgelig ville det være fedt med noget feedback, men jeg kender det selv alt for godt at den travle hverdag overtager og man tænker 'jeg ringer i eftermiddag' og 'i eftermiddag' bliver til 'i morgen'. Men det ændrer ikke ved glæden over at modtage en invitation til bryllup og glæden ved at ens kære skal giftes. De søde ord og tilbagemeldingerne skal nok komme, er jeg sikker på, og familien nok senere end vennerne, for 'selvfølgelig kommer vi da'.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du sidder med en lidt flad fornemmelse :( Men, man skal også huske at selvom bryllup er det vigtigste i DIT liv lige nu så er det ikke i andres. De er helt sikkert blevet glade for invitationen og har snakket om det. Men tror ikke de tænker på at du mangler feedback på dit arbejde, og du har jo fået bekræftelse på invitationen fra andre sider. Hvis der er længe til SU kan det være familien venter med at sige noget indtil I alligevel ses til fødselsdag/grill/sommerfest og så komplimenterer jer der. Mht. at sige "tillykke" så kendte de jo til forlovelsen og så kommer det vel næppe som en overraskelse at I skal giftes? Det er jo det forlovelsen betyder.

Men forstår godt du er ked af det! Desværre glemmer folk også nogle gange at melde tilbage fordi "de selvfølgelig kommer" - ja tak, men husk lige at sige det! :pokey:

Op med humøret! :bearhug:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du sidder med en lidt flad fornemmelse :( Men, man skal også huske at selvom bryllup er det vigtigste i DIT liv lige nu så er det ikke i andres. De er helt sikkert blevet glade for invitationen og har snakket om det. Men tror ikke de tænker på at du mangler feedback på dit arbejde, og du har jo fået bekræftelse på invitationen fra andre sider. Hvis der er længe til SU kan det være familien venter med at sige noget indtil I alligevel ses til fødselsdag/grill/sommerfest og så komplimenterer jer der. Mht. at sige "tillykke" så kendte de jo til forlovelsen og så kommer det vel næppe som en overraskelse at I skal giftes? Det er jo det forlovelsen betyder.

Men forstår godt du er ked af det! Desværre glemmer folk også nogle gange at melde tilbage fordi "de selvfølgelig kommer" - ja tak, men husk lige at sige det! :pokey:

Op med humøret! :bearhug:

Enig og en kæmpe :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er skuffet, især fordi de ikke vidste, I skulle giftes.. Vi sendte STD ud i oktober, men folk har meldt tilbage, bl.a 4 håndskrevne breve og folk glæder sig meget.. Dog er der også nogle vi intet har hørt fra, men vores SU er først om en måneds tid, så kan jo ikke forvente at høre fra dem før.. (men igen, de vidste vi skulle giftes..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var nok også blevet skuffet, hvis vi ikke havde fået nogle kommentarer. Vi blev jo borgerlig viet sidste år, og har hele tiden sagt, at vi vil holde kirkelig velsignelse i år. Derfor kom det heller ikke som nogen overraskelse for folk, at de fik en invitation. Vi har først S.U.-dato 1. juni, men mangler kun svar-kort fra 2, hvoraf vi ved med sikkerhed, at den ene (familie) kommer, da det er Brian's søster, der kommer fra Schweiz.

Fra stort set alle har der lydt "hold da kæft nogle flotte invitationer. Det har da godt nok taget lang tid!!"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan det godt være jeg lyder barsk. Men VI har fundet ud af gennem hele den her proces at venner er noget mere interesseret i ens liv end ens egen familie..!!! Det gælder i hvertfald for os herhjemme. Og vi har valgt at læne os tilbage og bare være glad for dem der er der, og gider lytte og sige ihh og åhh. Og som ringer og spørger om der er noget de kan hjælpe med. Og som arrangerer PA hvor INGEN i vores familier deltager!!!

¨Håber da virkelig som nogen siger at deres reaktioner kommer senere.. Men ellers så glæd dig over dem der virkelig interesserer sig... :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der gik også ret lang tid inden folk overhovedet reagerede med os.. var sådan lidt trist, for man ventede på den store kulmination af al ens gør det selv arbejde .. men ..

Da jeg tog rundt til folk efter de havde svaret har de fleste dog hængt den på deres køleskabe og siger at alle der kommer forbi kommenterer på dem, så det er godt nok for mig :) Selvom jeg sagtens kan forstå den antiklimaks følelse i har

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ældre gæster var langsomme til at give besked om at invitationen var modtaget, men de sendte så et fint kort/brev til os i stedet for at ringe og sige tak. SUen er først i juni, men derfor syntes jeg godt at folk kunne give besked om den var modtaget(taks og tone) Om de kommer eller ej, kan de vente med.

De fleste af vores venner har givet vores invitationer meget ros. Hver gang H2B´s venner har ringer og kommenteret dem, har han bedt dem ringe og rose mig :) For han har ikke været med til at lave den.

Jeg ville nok også være lidt ked af det, hvis ingen kommenterede mit store arbejde med de invitationer. Men det er bare ikke alle der tænker over sådan noget.

Men jeg er selv sådan en der siger TAK for invitationen når den kommer. Nogle gange kan man svare ja/nej med det samme, andre gange må det vente til SUen :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med Mie. I er så engageret i jeres bryllupsplanlægning og brænder 100% for det. Vi oplever det jo ofte selv når folk indhenter tilbud: 3 dage bliver nemt opfattet som 14 dage :) Folk kan også være tilbageholdende med at give lyd fra sig og takke for invitationen fordi de godt inden vil kunne sige noget om hvorvidt de kan eller ej. Men der er jo også en faktor som hedder postvæsenet og hvornår de rent faktisk har modtaget invitationerne, hvis alle har. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sendte vores invitationer ud i denne her uge, og der er allerede en del der har meldt tilbage at de glæder sig på vores vegne, og andre der har sagt at de kommer... jeg ved der er mange arrangementer i familien til sommer og i efteråret, så jeg vælger at fokusere positivt på de tilbagemeldinger vi har fået :) Jeg har af omveje også hørt at mange har snakket om de flotte invitationer de har fået, så jeg ved det har vakt glæde :)

Personligt er jeg også en af dem der straks glæder mig på andres vegne, men vi er jo så forskellige, så jeg ved da godt, at det ikke er alle der er ligesom mig på det område, og de skal nok nå at ringe og give besked om de kommer eller ej inden SU dagen... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm ..... hvorfor syns jeg altid, at jeg skiller mig ud i mængden med mine kommentarer lol..... der kommer nemlig een til af slagsen nu :P

Altså selvom min familie ikke havde fået STD-kort og ikke vidste, at vi skulle giftes .... jeg ville ikke forvente OVERHOVEDET at få en opringning med tak for invitationen el noget. Jeg forventede inden SU-datoen at få en SMS, opringning el lign om hvorvidt de kom el ej .... men ville aldrig nogensinde forvente, at de ringede og sagde: "Hey, tak for indbydelsen. Den er sørme flot ud .... sikke dejligt, at I skal giftes" - og så lægge på igen, fordi de ikke endnu vidste, om de havde planer. Men er måske bare mig, der er mærkelig - dunno.

Altså self. regner man med, at ens nærmeste (forældre og søskende) hurtigt giver svar, om de kommer .... eftersom de oftest også har vidst det i et stykke tid før indbydelserne og de er lissom allerede selvskrevet til at komme og har grundlæggende allerede givet svar jo :)

Men andre familiemedlemmer, som man måske ikke snakker med så tit ... jeg ville personligt syns det var mærkeligt, hvis min faster og onkel ringede og sagde tak for indbydelsen og sagde, at de ville give svar senere. Vennerne kan man ikke rigtig sammenligne med syns jeg, for dem har man jo meget mere at gøre med end familien.

Men igen .... det er måske bare mig. Igen ... jeg ville under ingen omstændigheder forvente, at nogen ringede og ønskede tillykke med det forestående bryllup - kun at jeg hørte fra dem, når de meldte tilbage om hvorvidt de kom el ej :) Og syns måske også lidt, at det er præmissen ift. at sende indbydelser ud. Kan godt være, at man har gjort meget ud af dem, men man ved jo på forhånd, at ikke alle vil værdsætte det og dermed må man altså ikke blive ked af det på den konto. At man har gjort meget ud af dem er kun for ens egen tilfredsheds skyld! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ..... hvorfor syns jeg altid, at jeg skiller mig ud i mængden med mine kommentarer lol..... der kommer nemlig een til af slagsen nu :P

Altså selvom min familie ikke havde fået STD-kort og ikke vidste, at vi skulle giftes .... jeg ville ikke forvente OVERHOVEDET at få en opringning med tak for invitationen el noget. Jeg forventede inden SU-datoen at få en SMS, opringning el lign om hvorvidt de kom el ej .... men ville aldrig nogensinde forvente, at de ringede og sagde: "Hey, tak for indbydelsen. Den er sørme flot ud .... sikke dejligt, at I skal giftes" - og så lægge på igen, fordi de ikke endnu vidste, om de havde planer. Men er måske bare mig, der er mærkelig - dunno.

Altså self. regner man med, at ens nærmeste (forældre og søskende) hurtigt giver svar, om de kommer .... eftersom de oftest også har vidst det i et stykke tid før indbydelserne og de er lissom allerede selvskrevet til at komme og har grundlæggende allerede givet svar jo :)

Men andre familiemedlemmer, som man måske ikke snakker med så tit ... jeg ville personligt syns det var mærkeligt, hvis min faster og onkel ringede og sagde tak for indbydelsen og sagde, at de ville give svar senere. Vennerne kan man ikke rigtig sammenligne med syns jeg, for dem har man jo meget mere at gøre med end familien.

Men igen .... det er måske bare mig. Igen ... jeg ville under ingen omstændigheder forvente, at nogen ringede og ønskede tillykke med det forestående bryllup - kun at jeg hørte fra dem, når de meldte tilbage om hvorvidt de kom el ej :) Og syns måske også lidt, at det er præmissen ift. at sende indbydelser ud. Kan godt være, at man har gjort meget ud af dem, men man ved jo på forhånd, at ikke alle vil værdsætte det og dermed må man altså ikke blive ked af det på den konto. At man har gjort meget ud af dem er kun for ens egen tilfredsheds skyld! :)

Jeg er nu enig med dig og synes også at man skal passe på med ikke at have for store forventninger til, at andre er lige så meget oppe at køre over det forestående bryllup, som en selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm ..... hvorfor syns jeg altid, at jeg skiller mig ud i mængden med mine kommentarer lol..... der kommer nemlig een til af slagsen nu :P

Altså selvom min familie ikke havde fået STD-kort og ikke vidste, at vi skulle giftes .... jeg ville ikke forvente OVERHOVEDET at få en opringning med tak for invitationen el noget. Jeg forventede inden SU-datoen at få en SMS, opringning el lign om hvorvidt de kom el ej .... men ville aldrig nogensinde forvente, at de ringede og sagde: "Hey, tak for indbydelsen. Den er sørme flot ud .... sikke dejligt, at I skal giftes" - og så lægge på igen, fordi de ikke endnu vidste, om de havde planer. Men er måske bare mig, der er mærkelig - dunno.

Altså self. regner man med, at ens nærmeste (forældre og søskende) hurtigt giver svar, om de kommer .... eftersom de oftest også har vidst det i et stykke tid før indbydelserne og de er lissom allerede selvskrevet til at komme og har grundlæggende allerede givet svar jo :)

Men andre familiemedlemmer, som man måske ikke snakker med så tit ... jeg ville personligt syns det var mærkeligt, hvis min faster og onkel ringede og sagde tak for indbydelsen og sagde, at de ville give svar senere. Vennerne kan man ikke rigtig sammenligne med syns jeg, for dem har man jo meget mere at gøre med end familien.

Men igen .... det er måske bare mig. Igen ... jeg ville under ingen omstændigheder forvente, at nogen ringede og ønskede tillykke med det forestående bryllup - kun at jeg hørte fra dem, når de meldte tilbage om hvorvidt de kom el ej :) Og syns måske også lidt, at det er præmissen ift. at sende indbydelser ud. Kan godt være, at man har gjort meget ud af dem, men man ved jo på forhånd, at ikke alle vil værdsætte det og dermed må man altså ikke blive ked af det på den konto. At man har gjort meget ud af dem er kun for ens egen tilfredsheds skyld! :)

Enig og enig :)

Jeg tror vitterligt, at man hurtigt får skyklapper på i planlægningen af så stor en fest. ()()

SU datoen er til af en grund - og hvis ikke folk svarer inden da, ja så kan jeg godt forstå man bliver lidt ærgelig :) dummeflad til dem så! :sm:

Og smukke indbydelser, dem kan man jo også købe sig fra, så det er jo ikke sikkert, at gæsterne er klar over hvem der har lavet dem :)

Selv er jeg ikke typen, der bemærker sådanne ting i en sådan grad at jeg må gribe fonen og kontakte afsenderen. - i hvert tilfælde ikke hvis jeg ikke vidste om jeg kunne eller ej :)

Bare rolig. de skal nok svare. Er sikker på, at de kan se det store arbejde du har lagt i dem. (Gider du at gøre det med 40 mere næste år? ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop fundet ud af at to af mine invitationer simpelthen ikke er nået frem (sendte i marts). Heldigvis havde de to veninder afsat dagen til bryllup, så ingen skade sket på den måde....

Tak til Post Danmark. :unsure:

Det jeg ville sige er bare, at det KUNNE jo være derfor de ikke har svaret - hvis de ikke har modtaget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg må sige at ejg syntes det er ret hurtigt at blive skuffet.. Men som få stykker i tråden nævner, så ser jeg måske bare lidt anderledes på alt det her bryllupshalløj.. Jeg er helt vildt glad for jeg skal giftes, det er jo min store drøm og min store kærlighed. MEN, jeg tager det hele meget afslappet, vi skal nok nå det hele, og det skal ikke være en kæmpe fin og fancy fest.. Jeg ville nok selv blive skuffet, hvis vi sad 14 dage før SU, og ingen havde svaret endnu, men det kan man jo sådan set ikke tillade sig, for SU er jo ikke overskredet..

Jeg må så også erkende at jeg altså ikke tænker over, hvordan de invitationer jeg får fra folk som sådan ser ud, jeg kan da godt lige tænke den er flot, eller hold kæft den er grim. Men så tænker jeg altså ikke mere over det.

Som flere også nævner, så skal man huske at alle andre ikke tænker så meget over ens store dag, som man selv gør.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer