dittej

Ditte og Tonnys bryllup d. 3. november 2012 (forberedelser)

39 posts in this topic

Ihhh hvor tiden dog iler afsted. Igår var der 4 mdr. til vores store dag !!! 4 måneder....... Det er da for vildt !!! Vi har efterhånen også godt styr på det meste (tror jeg) Jeg har købt mig en flot cosage til bryllupsnatten, men - jeg tror nu, at det ender med at jeg tager noget andet på i stedet for !!! Jeg har også købt en slags korset, men det fungere heller ikke rigtigt. Faktisk så prøvede jeg kjolen i et almindeligt sæt lækkert undertøj og der sad den helt perfekt !!!

Siden sidst, så har vi besluttet os for at vi vil erhverve os - eget hus, så det er der gået en masse tid med oven i alt planlægnigen - pu ha. Nogle dage er det sgu ved at tage pustenfra mig med alle de ting der sker i vores liv. Men det lader til at det hele falder i hak, så nu kan vi bare glæder os rigtig meget til begge dele!!!! I lørdags var vi ude og shoppe og jeg fik lokket mig htb i et sæt super lækkert tøj - smiler. Der er jo udsalg lige nu så vi fik sættet til en MEGET overkommelig pris !!! Perfekt og så sidder der også bare helt perfekt på ham. Så kom vi til at bestille nye ringe, det var ellers bare meningen at vi skulle have flyttet forlovelsesringen over på den anden hånd, men.... jeg blev vel nok lidt facineret af de her. !!! Igår udfyldte vi ægteskabserklæringen, så den skal vi bare ned og have afleveret på kommunen og så skal vi vist snart lave en aftale med præst og fotograf om et møde inden den store dag. :lol:

0

Annonce ♥

puhada sikke travlt i har.. Men det lyder super med hjælp til invitationerne.. Lækkert lækkert..

Eget hus, vil det sige at I har købt??? Tillykke med det..

Ligger du billeder op af nogle af alle dine fine ting?

0

Jamen jamen jeg kan IKKE finde ud af det med billederne !! Øv øv :-(

Hvis det er billeder fra nettet, så kopierer du billedadressen og herinde på bk. trykker du på ikonet "indsæt billede" lige oven over din tekst (ligner et maleri), så kan du bare indsætte linket og voila... Alternativt kan du vedhæfte billede - her skal du "anvend fuld editor" nederst th. og så kan du vedhæfte billeder, som ikke er for store...

Ellers så tag og kig i tråden "Guide til planlægningstråd" for en masse hjælp til brug af dette forum og din egen planlægningstråd. (bryllupsplanlægning - øverst (er fremhævet))

Edited by Røde
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Dette her er en skøn kirke der ligger ca. 1 kilometer fra kirken. Det er her vi påtænker - såfremt at vejret ellers tillader det at få taget billeder efter vielsen. Mølleejerne har "lovet" os klart og vindstille vejr på dagen.... de synes det er en sød iden og de håber meget at det bliver til noget.... Vi har også inviterret vores gæster til at tage med op og se møllen hvis de er interesserede

post-54971-0-08190600-1341584069.jpg

0

Jubiii mærkedag !!! Endelig huskede jeg det. Idag har vi så 3 måneder til den store dag. Vi ligger i flytteroderi med endelig overtagelse d. 13. august, så det bliver ikke rigtig til så meget bryllups halløj i øjeblikket :-( Så er det vist meget heldigt at vi er godt med !!!!

0

Annonce ♥