KiZZer

HJÆÆLP min gravide veninde skal giftes :-)

12 posts in this topic

Hej alle I skønne tøser !

Sidste år holdte min fantastiske veninde, en helt igennem utrolig PA for mig ( er beskrevet andetsteds herinde )

Nu har jeg lige fået at vide, at de skal giftes om 2 1/2 mdr. ( Gisp hvilket ikke giver en planlægningsfreak som meget, særlig meget tid ! Især ikke når det er midt i en ferieperiode også )

Vi er så heldige at vi dele graviditet sammen pt nærmest, og begge til brylluppet vil være omkring 7 mdr henne.

Hun er ikke den stille type og vil gerne opleve lidt, men jeg mangler lidt inspiration over hvad der kunne være sjovt at lave. Er der nogle af jer skønne tøser der har et forslag ?????? Jeg har læst lidt omkring nogle quizzer som lyder sjove.

Men hvad kan man ellers lave - gode forslag modtages gerne :-) Pt har jeg nemlig åbenbart udviklet præ - ammehjerne, og kan ikke komme i tanke om noget som helst :-)

En af de andre veninder i gruppen, har foreslået noget amerikansk PA med gættequiz med alt dertil hørendende brudeslør af toiletpapir m.m er der nogle af jer der kender noget til det ???

Håber på lidt hjælp fra jer dejlige med - qvinder :-)

KnuZ KiZZer

0

Annonce ♥

Vi var ved er sted hvor vi prøvede 6 forskellige skydeting: pusterør, bueskydning, øksekast, ...

Det var ret sjovt selvom vi var gravide!!

Sing Star gjorde vi også!

0

Hej,

Jeg fik en overraskende PA til weekenden. Jeg var overbevidst om at der skulle ikke holdes noget dels fordi jeg lider af en sygdom (og derfor kan ikke tåle en vild drukketur) og dels fordi ud af de 8 gæster var der 2 som er gravid, og 3 med spædebørn. Men det lykkedes alligevel :)

Vi gik til bueskydning og rappelling (som begge gravide piger kunne også deltage i). Bagefter tog vi til min venindes hus hvor vi har spillet kongespil, gæt og grimas og lavet pyntning til cupcakes. Det var en meget hyggelig dag

0

Jeg har lige været på PA og er gravid.

Vi spiste brunch, lavede forskellige quizzer (hvor godt kender du din mand? hvilket billede er af din mand?) havde besøg af en dildo-dame (dildoparty), indspillede sang i proffesionelt lydstudie, spiste sushi og gik derefter på bar.

Her kunne alle gravide, ammende og ikke-gravide være med og havde en helt fantastisk dag :rolleyes:

0

Annonce ♥

Ahhr det lyder bare fantastisk. Dejligt med lidt inspiration :-)

Da vi ikke bliver så mange, går tankerne lidt i retning af at tage i en nærliggende action park sammen med drengene. Der er mulighed for at drengene kan lave alt muligt drengelir, mens vi piger kan prøve nogle ting, som min veninde kan være med til. De har nemlig alt fra sang til fodboldgolf.

- også tænker vi lidt i at blande fancy alkoholfri drinks, og selvfølgelig masser af lækker mad i løbet af dagen, så baby ikke sulter :-)

Evt også at arrangere fotografering af hendes gravide mave, så hun har et dejligt minde.

Evt til aften lidt hyggelig grill - hvor de kan konkurrere hvor godt de kender hinanden.

Jeg håber lidt at det kan leve bare lidt op til den fantastiske dag hun gav mig sidste år .

0

Min veninde ventede sig også til hendes PA. Hendes søstre havde arrangeret at hun skulle ud til en "mosekone" og lave glaskunst. Det fad der blev lavet den dag er hun rigtig glad for dig. Og så skulle hun indspille en sang/CD

Om aftenen stod den på hygge og god mad.

0

Jeg tænkte... Man kan også tage veninden med til spabehandling, mens gutterne fjoller rundt og laver aktion-ting.

Fx er den nye dille jo at få fiske-spa... det kunne da være VILDT sjovt :rolleyes: Mine veninder havde undersøgt dette til mig, men det var vist lidt pebret medmindre det kun var bruden, som skulle forkæles :biggrin:

0

Min gravide veninde fik en fin og hyggelig polterabend med brunch, spa oplevelse, bowling osv. Druk behøver ikke være et must :-)

Hvis I er kreative anlagt kan man rundt omkring lave keramikperler til en personlig PA gave som et armbånd, eller lave små ikon-billeder og samle i en stor ramme.

Hvis man er på landet og har et par havetraktorer kunne man lave ringridning med kosteskafter på dem... Hvis det må være lidt fjollet :-)

Udendørs spil, bueskydning osv kan varmt anbefales.

0

Annonce ♥

Vi lavede et super lækkert og flot glasfad til en venindes PA og et keramikfad til en anden venindes PA.. Det var super sjovt at alle bidrog med et stykke til de to fade..

Jeg har også være med til croquistegning som alle kan deltage i.. SLutteligt lavede vi også i løbet af dagen en sjov/fræk kalender til gommen som han så fik på deres bryllupsdag..

Kagepyntning er som regel også et hit.. Eller slet og ret bage bryllupskagen sammen hvis den ikke allerede er bestilt..

0

Jeg var til en polterarbend, hvor bruden og flere andre var gravide. Vi var til zumba, indspillede en cd i et studie, gik rundt i byen, hvor bruden skulle lave nogle sjove indkøb (købe kondom, meloner og glidecreme ved kun at bruge fakter eller tale om det uden at sige ordet) det var ret sjovt. Vi lavede også qroqui (eller hvordan det staves) tegninger. Det var grænseoverskridende at tegne en nøgen person med de detaljer der nu skulle med, men det var det brudes synes var det fedeste på hele dagen

0

Min veninde var ikke gravid, men havde lige født et par måneder før, så vi lavede brunch, så kom der en dame og lærte os mavedans, vi lavede en fotobog og sluttede af med en tur i laserworld.

Andre ideer: Besøg af latterkonsulent, croquietegning, lave smykker, make-up kursus.

Jeg håber det giver lidt inspiration

0

Hvad med 3D skanning, bodouir billeder af hende med hendes fantastiske mave- som evt. kunne bruges til morgengave fra hende til hendes mand, spa/Welness oplevelser, prøvemakeup/håropsætning så hun kunne forestille sig selv (gravid) til brylluppet- hmm det var lige det jeg kunne komme på:)

0

Annonce ♥