CJ80

Lindenborg kro ved Gevninge

8 indlæg i dette emne

ARGH!!!! Har ikke fået skrevet meget her inde... Men har brug for luft nu!

Vi har booket vores bryllupsmiddag på Lindenborg kro ved Gevninge.... Vi har aldrig selv været til fest der ude, men synes godt om stedet...

Nu er det sådan at vores ønske om at smage noget mad der ude fra ikke blev taget mod med kys-hånd, da vi fik at vide at sådan gør de ikke. Det fik vi dog overtalt hende til, hvis vi kan finde en dato hvor der er bryllup i forvejen.... Ikke helt lykkedes endnu.

I dag ringede H2B så og spurgte ang deres arrangementer...

De reklamerer med 8 og 9 timers arrangementer, men også at menuen kan skræddersys til de enkelte, og de vil gøre alt for at man får en god fest. Vi ønsker 8½ timers arrangement da det kan passe sammen med tidlig start ved vielse (kl 12) reception. transport-tid der ud. Velkomst kl 18. middag 18.30. Band kl 23 til 02. Så natmad, og slut kl. 02.30. Vi tør ikke rykke det længere, da vi tror det er en lang dag i forvejen for nogle...

Kan det være rigtigt at jeg skal have en uro i maven. Er de også så strikse hvor i skal holde???

IHH!!!! Hvad skal jeg gøre???? Der er jo kun 2½ mdr. til og invitationerne skulle ha været ude i næste uge:-(

Mvh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være du uro i maven ? Du får lige et :bearhug: for det er da ikke rart du skal gå rundt og have det på den måde. Men jeg tror da det er meget normalt som de gør. Men jeg faktisk ikke helt hvor brugt det er med at prøvesmage maden.

Der hvor vi holder vores fest er der fri bar adlibitum til kl 02.. udover det betaler man pr time og pr flaske. Jeg ved ikke om vi kunne prøve smage menuen.. det tænkte vi slet ikke over.. men det tror jeg måske nok at vi kunne få lov til. stedet er så altid blevet brugt i familien så maden er i top... Men det er meget strikse med drikkevarer og selvom der er ad libitum så er det tjenerne der skænker og åbner vin osv.

Var det sådan noget du tænkte på ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På vores feststed er de fuldstændig fleksible...dog har vi lavet den aftale at efter (tror det er kl. 3) skal vi betale for 2 tjenere per time til at servicere baren og gæsterne. Det koster 250kr i timen hvilket jeg synes er en fin pris...men jeg synes du skal tage en snak med dem for at få lidt ro i maven, for det andet er ikke rart og giver kun grund til mere nervøsitet...kram fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved da ikke om de er strikse ud fra det du skriver. Det er meget normalt at nogle feststeder kører med faste timebaserede arrangementer. Jeg har sågar været ude for nogle som opererer med 7 timers arrangementer hvilken i min terminologi slet ikke hænger sammen med en bryllupsfest, hvor mange først er kommet til brudevalsen efter 6. time (18-24). Jeg har bare svært ved at tyde hvad det er H2B har ringet og spurgt ind til som skulle give en uro. Det her med 8 og 9 timers arrangementer er vel noget I har fået oplyst inden I bookede.

Èn ting man bør undersøge er måske hvonår arrangementet regnes fra. Det er jo de færreste steder hvor folk først ankommer lige op til middagen og velkomsten. Selvom I har reception inden vil de fleste formentlig begynde at ankommer ved 17-17.30 tiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hí hi. Kan godt se det nok bare er mig der hænger mig i småting... Nok også bare overrakset over min egen uro...og skulle lige spytte det ud et sted...

Beklager det ikke var udpenslet nok. Men har fået lidt mere "ro på" Har bare følt at de hænger meget i "sådan plejer vi at gøre". Jeg er "skadet" af at have arbejdet som tjener i 10 år.. Så ved jo hvad jeg gerne vil ha og ikke ha!. Når ejeren så lægger mere vægt på at personalet kan komme hjem, da hun snakkede med H2B ja så blev jeg lidt bekymret... Men tak for svarene:-)

Tænkte også bare om der var nogen der ville dele erfaringer ang stedet:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er "skadet" af at have arbejdet som tjener i 10 år.. Så ved jo hvad jeg gerne vil ha og ikke ha!. Når ejeren så lægger mere vægt på at personalet kan komme hjem, da hun snakkede med H2B ja så blev jeg lidt bekymret... Men tak for svarene:-)

Hvis jeres indtryk af stedet og ejeren er at de går mere op i hvad der er godt for dem end for jer så ville jeg nok være bekymret generelt men også lige her (har sendt dig en PM). Det er vigtigt at tilliden er der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer