Pjuela

pris på brudebuket?

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det du vil give. :)

Vi har sat 750 kr af til det. Og hvis det er helt umuligt at finde noget flot til den pris - så hjælper svigermor kæresten med at lave en flot hjemmelavet buket.

Vi vil ikke give mere for det - og hvis det skal koste mere, så vil vi hellere "nøjes" med noget knap så fint. Det er i sidste ende tanken der tæller - og hvis min mand har lavet en HAN synes er smuk til mig - så er den da også smuk!

Men lige der er jeg heller ikke kræsen. Jeg vil da gerne have en 2 kilometer stor en med alt muligt gøgl der hænger - men finder han en på den lokale tank så bliver jeg også glad.

Hvis MIN kæreste, MIN kommende mand selv har valgt det smukkeste han kunne - ja så er jeg faktisk ligeglad med resten. Uasnet vil jeg jo blive glad for den :)

Redigeret af Babyrex
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var rundt ved nogle for, blomster handler for at høre deres priser og de lå på mellem 500 - 2000 :fløjt:

Deres knapnåls buket ligger så på 85, der hvor jeg har bestillet det, med de var så osse billiger med brudebuket og bord dektioner :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en rund buket med bl.a. pæoner, det skal vi give ca. 800 for. Knaphulsblomster med pæoner omkring 100 kr stykket, de havde været billigere hvis de var med roser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I ha'. Blomster forretningen sagde ca 1000 for buket og 3 knaphuls blomster. Var lidt i tvivl om det har var i overkanten, men det er nok så meget rimeligt for en standard bryllupsbuket ;-)

Redigeret af Pjuela
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brudebuket indeholder hvide roser, liljer og orkideer, den er en dryp-buket. Knaphulsblomsterne er roser, dem skal vi have 5 stk. af. Og så har vi bestilt 36 liljer til bordene. Ialt 3500 kr. Blomsterhandleren pynter kirken for min H2B. Godt nok kan han mange ting, men sådan noget ville han få dårlige nerver over. :huh: Så er det bedre hun gør det, så er der endnu en ting vi kan krydse af. :biggrin:

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Priserne er generelt lidt forskellige afhængigt af området i DK fornemmer jeg. Jeg fandt en buket i holstebro bymidte til ca 1200, og en buket efter samme beskrivelse i struer til ca 7-800 kr.

Det kan vist godt betale sig at spørge ad, særligt hvis man vil have en mere klassisk bukettype kan man spare penge ved lige at se sig for. En designbuket ved jeg intet om, men en kreation der er mere eller mindre unik koster selvsagt en del. Måske de skal lave en prøvebuket for at teste friskhed og bæreegenskaber osv....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Priserne er generelt lidt forskellige afhængigt af området i DK fornemmer jeg. Jeg fandt en buket i holstebro bymidte til ca 1200, og en buket efter samme beskrivelse i struer til ca 7-800 kr.

Det kan vist godt betale sig at spørge ad, særligt hvis man vil have en mere klassisk bukettype kan man spare penge ved lige at se sig for. En designbuket ved jeg intet om, men en kreation der er mere eller mindre unik koster selvsagt en del. Måske de skal lave en prøvebuket for at teste friskhed og bæreegenskaber osv....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer helt an på hvilken type buket og blomster du ønsker - og som de andre siger hvor du er i landet. Jeg bor i København, og hørte flere blomsterhandlere ad om den samme buket (havde et billede med) - i SAMME geografiske område varierede prisen fra 1200-2500 kr for PRÆCIS samme bestilling!!!

Mit råd vil helt klart være at finde et billede af den ønskede buket, og så gå lidt rundt og spørge efter priser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav VISTNOK 750,- for to buketter og tre knaphulsblomster, fordi de blomster, der skulle bruges, var meget billige i marts...

Må man spørge hvilke blomster i brugte? Vi skal nemlig giftes til marts næste år , og jeg har svært ved at finde ud af hvilke blomster der er sæson for der.. Jeg overvejer dog bare at have noget enkelt med et par calaer, da jeg ikke ønsker sådan en kæmpe buket med alt mulig tingel tangel der hænger :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min bliver specielt designet til min form og min kjole og Thomas giver 1750,- for buket og 45,- for knaphulsblomsterne, hvor hans skiller sig ud fra de andre, fordi han er gommen. Det synes jeg faktisk er en rimelig pris!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer