Guest Babyrex

Min dejlige veninde...

5 indlæg i dette emne

............... Har altid snakket om at hun glædet sig til at holde min polterarbend.

Det er jo super fedt! Men efter en relativt kort snak idag er jeg ved at skide grønne grise.

Jeg ved at bruger meget tid på at tænke over det hele. Og jeg ved at hun gør det i en god mening - og gerne vil planlægge dagen i god tid så den bliver perfekt.

Såå.. Hvordan tager man snakken om at alt det hun tænker på er fint nok - men slet ikke noget for mig??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja... den er svær... Nu ved jeg ikke hvordan jeres veninde forhold er, men hvis hun kender dig godt, så tror jeg det vil give mening for hende hvis du bare forklare det som det er...

Ring hende op eller inviter hende over og sig at du har tænkt lidt over det, og det er ikke lige dig... "Du ved jo jeg er sådan og sådan, og at jeg ikke er så god til det og det" Så vil jeg tro hun "indser" det selv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal bare sige til hende næste gang i ses hvad du slet ikke er til og hvorfor. Synes det er vigtigt at fortælle hvorfor du ikke vil det ene eller det andet, det er lettere for hende hvis hun kender følelserne bag. Du er i så god tid at du fint kan spore hende ind på hvad PA betyder for dig uden at du overhovedet blander dig i hendes planlægning. Når du så har talt med hende så glemmer du alt om det, smider kontrollen og tager hvad der kommer :) Hvad er det du er bange for skal ske?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må få snakket med hende. Heldigvis er det ikke lige om lidt..

Jamen... Det jeg er bange for der kommer til at ske er at byturen bliver priotere meget højt og at der derfor ikke sker så meget om dagen og evt at det først er fra om eftermiddagen for at man er friske til byturen. Og den bytur er jeg ligeglad med. Overrasker mig lidt at hun tænker sådan, for jeg synes diskoteker er nedern..

Og så VED jeg at hun ville tage ind til københavn (45 min herfra) - og det gider jeg ved gud ikke. Synes ikke der er hyggeligt!

Og hun vil også sørge for vi skal ud og spise fordi det jo er dejlig nemt, og lækkert med god mad. Men jeg ville langt hellere spise "hjemme" så man kan snakke bedre sammen imens, og ikke skal bekymre sig om andre mennesker på restauranten..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så nævnte hun også at sådan noget med at skulle klædes ud var ret udmygende og det ville hun selvfølgelig ikke byde mig og at det da ville være langt federe at lave nogen skønhedsting for virkelig at fejre det.

Men jeg vil gerne rende rundt og ligne en tumpe, for det er i min verden en del af det :(

Jeg vil hellere klædes ud som shrek og danse disko på bytorvet, end jeg vil gøres smuk... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer