Freundster

Må slettes

54 indlæg i dette emne

Så er der 24 dage til jeg skal giftes med min dejlige kæreste, og jeg glæder mig helt vildt...

MEN - Nu er jeg bare blevet vildt usikker på om jeg har valgt en forkert kjole, for jo mere jeg kigger på billederne, desto mere synes jeg faktisk den fremhæver mine usikkerheder :(

Jeg er helt normal af bygning, og har egentligt ikke nogle ting der generer mig i dagligt tøj, men da kjolen har lidt havfruesnit, synes jeg bare at jeg får topmave og meget brede hofter :(

Det skal siges at mit selvværd har fået et godt knæk af stress, sygemelding, og uberettiget fyring i løbet af det sidste halve års tid.

Men jeg har bare behov for at vide om der skal iværksættes en nødplan, eller om det er mig der er gal på den...

Så håber i vil komme med jeres ærlige mening.

Redigeret af Freundster
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der 24 dage til jeg skal giftes med min dejlige kæreste, og jeg glæder mig helt vildt...

MEN - Nu er jeg bare blevet vildt usikker på om jeg har valgt en forkert kjole, for jo mere jeg kigger på billederne, desto mere synes jeg faktisk den fremhæver mine usikkerheder :(

Jeg er helt normal af bygning, og har egentligt ikke nogle ting der generer mig i dagligt tøj, men da kjolen har lidt havfruesnit, synes jeg bare at jeg får topmave og meget brede hofter :(

Det skal siges at mit selvværd har fået et godt knæk af stress, sygemelding, og uberettiget fyring i løbet af det sidste halve års tid.

Men jeg har bare behov for at vide om der skal iværksættes en nødplan, eller om det er mig der er gal på den...

Så håber i vil komme med jeres ærlige mening.

Jeg synes det er en meget smuk kjole, og den sidder flot på dig, du har en flot krop/figuer, så nej det synes jeg ikke du skal.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser så smuk ud i den! Der er intet at græde over! Tror du ikke bare det er din nerver der begynder at komme?

Jeg bliver også nogle gange i tvivl om min når jeg kigger på de billeder der er taget, men efter jeg har prøvet den igen, er jeg ikke i tvivl om det er drømme kjolen!

Måske du har mulighed for at komme i den igen? Så får du helt sikkert følelsen af at det bare er den rigtig kjole!

For den er gudesmuk til dig!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er super smuk i den kjole! :loveshower:

Jeg håber, vores mening hjælper - kender godt det med at blive meget usikker på sig selv, når man har det skidt. :(

Ellers var det måske en idé at købe sådan en shapewear trusse, til lige at få det sidste (der altså ikke er til at se!) ind? Bare, så du selv kan slappe af, og ikke behøver at tænke på det på dagen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare det at jeg sidder og ser billederne igen, giver mig lyst til at tude :(

Nej du må ikke græde, den er s.... flot til dig og jeg mener det af hele mit :heart:

Du er super flot. Den sidder fantastisk på dig.Og man kan se dine flotte former. Ville ønske jeg kunne se sådan ud :c166:

Den er smuk og du ser fantastisk ud nyd nu bare dagen

Det er jeg altså glad for at høre. Håber virkelig også vores gæster synes det.

Du ser da intet mindre end fantastisk ud :heart:

Ville slå ihjel for din figur :) Det er helt sikkert en kille-kjole, og den sidder fantastisk på dig :)

MEN er du utilfreds med den, så skal du ikke have den?

Jeg synes også kjolen er smuk - er bare blevet i tvivl om den er smuk til mig.

Min krop og jeg er bare ikke helt enige - har tabt mig 12 kilo, men kæmper stadig med selvbillede, så træner 3 gange ugentligt og spiser sundt - men synes bare ikke jeg når i mål.

Du ser så smuk ud i den! Der er intet at græde over! Tror du ikke bare det er din nerver der begynder at komme?

Jeg bliver også nogle gange i tvivl om min når jeg kigger på de billeder der er taget, men efter jeg har prøvet den igen, er jeg ikke i tvivl om det er drømme kjolen!

Måske du har mulighed for at komme i den igen? Så får du helt sikkert følelsen af at det bare er den rigtig kjole!

For den er gudesmuk til dig!!!!!

Uha - jeg håber bare der er nerver. For jeg var jo også glad for den da jeg købte den - ihh - det giver ikke mening :P

Din kjole er tætsiddende men du har altså en krop dér kan bære det!

Jeg synes at du ser utroligt feminin ud og at den fremhæver alt det rigtige;-) Jeg er sikker på at din mand vil finde dig utroligt smuk!

Tak - det håber jeg også på at han vil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er super smuk i den kjole! :loveshower:

Jeg håber, vores mening hjælper - kender godt det med at blive meget usikker på sig selv, når man har det skidt. :(

Ellers var det måske en idé at købe sådan en shapewear trusse, til lige at få det sidste (der altså ikke er til at se!) ind? Bare, så du selv kan slappe af, og ikke behøver at tænke på det på dagen. :)

Det hjælper helt bestemt. Skal bare lige få ind i hovedet at det ikke er så slemt.

Har kigget meget på de trusser, men er bekymret for at jeg ikke kan få dem af når jeg skal på toilet, uden at skulle løsne snørren i kjolen, netop fordi den sidder så tæt. Og der er ikke rigtigt plads til bh, så kan heller ikke bruge en corsage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så unge dame, nu tager du dig sammen og slår alle de dårlige tanker væk! For det er tankerne der styrer én og hvis du tænker sådan, får du det da ikke bedre med dig selv! :hug:

For det første er det en gudesmuk kjole, og du får aldeles ikke brede hofter i den! Dine hofter ser rigtig flotte ud i kjolen og dem og kjolens snit er med til at fremhæve din smalle talje! Topmave? Ej den må du også længere ud på landet med! Kjolen sidder så fint henover maven! Faktisk sidder kjolen vildt smukt! :loveboard:

Men det nytter ikke noget, at vi alle sammen fortæller dig det, du må sige det til dig selv og tro på det! :bearhug:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes du ser fantastisk smuk ud i den kjole..

Du har en fantastisk krop som kjolen fremhæver helt rigtigt..

Jeg syntes du ser gudesmuk ud :-)

Det er helt sikkert dig der er galt på den. :wink: Du er smuk i din kjole, og den sidder fantastisk på dig. Så nyd din kjole og overgiv dig til forventningens glæde for det er jo lige om lidt. ()()

Puha hvor er jeg glad for at jeg har eller jer på BK, ellers havde jeg nok gravet mig ned i et hul (under dynen) i dag, og trøstespist, hvorefter jeg så havde det endnu værre (håber i kender dén følelse :P )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så unge dame, nu tager du dig sammen og slår alle de dårlige tanker væk! For det er tankerne der styrer én og hvis du tænker sådan, får du det da ikke bedre med dig selv! :hug:

For det første er det en gudesmuk kjole, og du får aldeles ikke brede hofter i den! Dine hofter ser rigtig flotte ud i kjolen og dem og kjolens snit er med til at fremhæve din smalle talje! Topmave? Ej den må du også længere ud på landet med! Kjolen sidder så fint henover maven! Faktisk sidder kjolen vildt smukt! :loveboard:

Men det nytter ikke noget, at vi alle sammen fortæller dig det, du må sige det til dig selv og tro på det! :bearhug:

Du har helt ret. Jeg må altså komme igang med noget selv-motivering - lidt a la hende fra matas-reklamerne: jeg er lææækker, lækker, lækker.... :wink:

TAK til jer alle for opbakningen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja præcis! Lækker, lækker, læææækker!!! :cheerleader3: Og selvom jeg virkelig sys du ser gudesmuk ud, så handler det jo faktisk slet ikke om, hvordan vi ser ud, men om, hvordan vi opfatter os selv... :)

Jeg er en plussize pige med en meget høj bmi, men pga den (og ikke på trods af den) har jeg fundet en masse selvværd i mig selv, til at sige: jeg er fantastisk, jeg er dejlig og hvis jeg sys jeg ser godt ud, så gør alle andre også... For det har helt sikkert noget med din udstråling at gøre... :loveboard:

Når det så er sagt, så kan det nogen gange være nemmere at skifte kjole, end at skifte indstilling... Dog meget billigere med den rette indstilling... :biggrin:

Men den kjole er da bare fantastisk til dig, virkelig perfekt til din figur og fremhæver alle dine fordele og din smukke figur... :loveshower:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså HALLÅ ???!?!? Du er MEGA tynd!! Du får overhovedet ikke brede hofter i den! Det er altså noget værre fis og kjolen er mega flot! Ift. topmaven ... jo! .... man kan godt se, at du har en lille smule mave, men hvis du er ved at gå totalt kold over den, så køb en omgang shapewear, så er den væk! :) Men må tilstå, at med SÅ lidt topmave .... så syns måske du bare skulle lade den være, som den er! haha .... jeg syns overhovedet ikke, at det gør noget, at man har nogen former i sådan en halvfrue model! :) Den skal jo netop vise formerne. Men prøv lige en omgang shapewear, før du tuder videre ;)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde ven lige et kæmpe :bearhug: :bearhug: til dig.

Du er så smuk i flotte kjole, jeg synes ikke at du får topmave el ser bred ud ved dine hofter :)

Du skal tænke på at du har en kjole på som du ikke er vand til at ha på, og som sidder mere tæt på kroppen, men du er virkelig bare så

utrolig smuk :loveflag:

Jeg tror godt at man kan få det sådan med sin kjole lige op til ens bryllup, jeg syens også jeg så meget bred ud i min kjole da jeg havde den på i mandags,

og min veninde sgat at det oplevet hun tit med brude, lige inde de skulle giftes :wink:

Håber at se kan se hvor smuk du endelig er :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal du høre her søde.

Du er SÅ smuk i den kjole, og den gør det rigtige for dig og din flotte figur. Jeg har selv tabt mig fra str. 48-44, men når jeg er ude og købe tøj tager jeg stadig fat i de store størrelser! Du skal have ændret dit selvbillede!! Du skal stille dig helt nøgen foran et spejl, og finde 10 ting ved dig selv som du elsker!! Dem skal du skrive ned. Og de ting du ikke bryder dig om i spejlet skal du også skrive ned. Den seddel med de positive ord gemmer du. Den anden seddel brænder du!! Og så tænker du på at din H2B har valgt NETOP at gifte sig med dig!!! Han elsker dig præcis som du er!!

At du er blevet fyrret og trådt på skal sgu ikke have lov at knække dig og din selvtillid. Giv dem baghjul!! Op med panden frem med brystet. Du kommer til at overstråle de triste oplevelser i DEN grad!!! Håber du får det bare liiidt bedre af alle de søde beskeder herinde. Men lov mig du får ændret det selvbillede!!! :)

Et kæmpe kram til dig fra mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som sagt, du har IKKE brug for det, men jeg fandt lige denne igennem google:

http://www.misslux.dk/slimdress.html

Ja det ville da være perfekt, for så skal der ikke hives ned :) Tak!

Altså HALLÅ ???!?!? Du er MEGA tynd!! Du får overhovedet ikke brede hofter i den! Det er altså noget værre fis og kjolen er mega flot! Ift. topmaven ... jo! .... man kan godt se, at du har en lille smule mave, men hvis du er ved at gå totalt kold over den, så køb en omgang shapewear, så er den væk! :) Men må tilstå, at med SÅ lidt topmave .... så syns måske du bare skulle lade den være, som den er! haha .... jeg syns overhovedet ikke, at det gør noget, at man har nogen former i sådan en halvfrue model! :) Den skal jo netop vise formerne. Men prøv lige en omgang shapewear, før du tuder videre ;)

Er altså rigtig glad for at du giver mig ret i at maven buler, men også tak for gokket i hovedet, for det er begyndt at gå op for mig, at det er mig der er galt på den :)

Og så er shapewear jo er perfekt kompromis :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1337167579' post='1242943]

Søde ven lige et kæmpe :bearhug: :bearhug: til dig.

Du er så smuk i flotte kjole, jeg synes ikke at du får topmave el ser bred ud ved dine hofter :)

Du skal tænke på at du har en kjole på som du ikke er vand til at ha på, og som sidder mere tæt på kroppen, men du er virkelig bare så

utrolig smuk :loveflag:

Jeg tror godt at man kan få det sådan med sin kjole lige op til ens bryllup, jeg syens også jeg så meget bred ud i min kjole da jeg havde den på i mandags,

og min veninde sgat at det oplevet hun tit med brude, lige inde de skulle giftes :wink:

Håber at se kan se hvor smuk du endelig er :loveshower:

Din veninde lyder som en klog kvinde :) og TAK for krammet! Det er jo også latterligt man kan blive så ramt af sådan noget pjat, særligt når det bliver sat i perspektiv. Men nogle gange er de bare de mærkeligste ting som fremkalder en reaktion.

Og TILLYKKE med at du også snart skal giftes :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer