Bubsi

Ris?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt at sidde og lave risposer :)

Vi vælger ris fra... vi må ikke kaste med det ved kirken og tror heller ikke hotellet ville blive glade for det :wink: ... men vi har købt små silkestof sommerfugle som der kastes med ved vores reception..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor, søster, svigerinde og svigermor har fordelt opgaverne mellem sig.

Mor og søster laver risposer til kirken og laver en smuk kurv med champagne, jordbær og chokolade som vi skal nyde i bilen til festen.

Svigermor og svigerinde sørger for pyntning af bilen som skal hente mig og kører mig til kirken og bagefter køre os til feststedet samt pyntning af kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er forståeligt at feststederne frabeder sig ris indendørs. Ris på et dansegulv eller på et gulv i det hele taget hvor folk kommer i højhælede stiletter m.v. er direkte livsfarligt. Så jeg er egentlig glad for at det er rimeligt sjældent at man oplever riskastning i forbindelse med brudevalsen etc. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der ikke nogen af jer der overvejer fuglefrø i stedet for ris?

Ikke ligeså romantisk nej, men fuglene kan få det rigtig dårligt/dø af risene. :)

Jeg er ikke fugleekspert, jeg har bare hørt, at det er en skrøne - eller i hvert fald, at fuglene måske teoretisk ikke har ssåååå godt af at proppe sig med ris, men at der altså ikke er set nogle tilfælde af, at kræene er døde efter et bryllup.

Og de kan jo også overæde de der fuglefrø du kaster ud og få forstoppelse af dem.

Tror nu mere det er nogle kirker, der ikke vil have risene til at ligge mellem stenene foran kirken det næste lange stykke tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der ikke nogen af jer der overvejer fuglefrø i stedet for ris?

Ikke ligeså romantisk nej, men fuglene kan få det rigtig dårligt/dø af risene. :)

Hvor mange døde fugle er det du ser foran diverse kirker og feststeder, når der har været riskastning? Ikke mange vel? :tunge: Men en "gammel " bruger Meggers har været så sød at lave en lille undersøgelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Regner bestemt med at jeg skal sidde og lave disse med lidt hjælp fra min mor :biggrin:

Nej, jeg ser ikke mange døde fugle efter brylluppet, for efter riskastningen forlader man jo ligesom kirken, og hvor mange vender lige tilbage for at se til fuglene? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke nogen af jer der overvejer fuglefrø i stedet for ris? Ikke ligeså romantisk nej, men fuglene kan få det rigtig dårligt/dø af risene. :)
Hvor mange døde fugle er det du ser foran diverse kirker og feststeder, når der har været riskastning? Ikke mange vel? :tunge: Men en "gammel " bruger Meggers har været så sød at lave en lille undersøgelse

Nej, selvfølgelig ser jeg ikke mange døde fugle efter riskastningen, da man jo forlader kirken herefter, og hvor mange vender lige tilbage dagen derpå for at tjekke til fuglene? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke nogen af jer der overvejer fuglefrø i stedet for ris?

Ikke ligeså romantisk nej, men fuglene kan få det rigtig dårligt/dø af risene. :)

Vi har frabedt os risene af samme grund men ladet det være op til vores gæster om de selv vil finde på noget andet !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer