MariaSchmidt

Hvor kan man købe sådan nogen sko her ..... ?

15 indlæg i dette emne

..... I EN STR. 42 ...... ?!?!? :S

Women-Low-Heel-Black-Suede-Court-Shoes.jpg

behøver self ikke at være præcis magen til! hehe .... de skal bare være den højde og helt sorte uden noget voldsomt gimmick på! :) og så er der også lissom en øvre barriere ift. pris :)

Jeg kan simpelthen ik finde en skid , når de skal op i en 42 .... og man burde jo tro, at markedet svømmer i den slags .... måske .... jeg kan bare ik finde skidtet .... og ikke i en 42 .... grrr .... nogen der har heldet med sig og gider gøre et forsøg ?

Men de må ik være højere, for ellers blir jeg højere end H2B :( Så kitten heel (fandt jeg ud af de hed, hehe) .... ellers er det no go. Og lige et forbehold til ... de må ikke være i lak! hehe ... og heller ik med en træ-hæl .... skal være ensfarvede hele vejen! :P

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terrier playnet kunne også være en mulighed?

http://www.terrierplaynet.net/servlet/the-1197/Black-Dance-Shoes-D387/Detail

Der kan du vælge hælhøjde, og de findes i str 42.

Dog vær opmærksom på at de som standard leveres med ruskind-sål (blød sål) og ellers kan de nu også lave dem med hård sål.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet dem i Deichmann i mandags .... sad af pommern til på mine fødder :(

Kigger lige på brandos igen .... har ellers været der og syns ik lige de havde noget .... de Esprit du har fundet er desværre også for høje :( Der er 8 cm hæl på ... vi snakker max 3 cm helst :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bianco er min. 7 cm hæl :(

Ellers må jeg jo satse på, at jeg finder nogen inden ovre i USA .... har trods alt en uge til at finde nogen i, hehe ... men alliiiiigevel :) Jeg har det jo bedst med at være klar forinden

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de minder meget om denne sko. Du skal bare være opmærksom på at de kan være lidt store i størrelserne hos Evans :)

Ohhh yeah! :D De der kunne jo faktisk godt fungere! Whoop ... dem kigger jeg da lige nærmere på .... 1000 tak! :) Arg pis ... udsolgt i min str :S

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle du ikke have en str 42? Jeg bruger 43-44 og plejer at bruge 9 hos Evans, så du skal I en 7 eller 8 - og de er da ikke udsolgt! ;)

Så er de bestilt! Fantastisk .... 1000 tak for linket! :) Og det bedste af det hele .... ved ik, om du bruger det, haha ... jeg googlede lige coupon codes på Google og der kom en masse op ift. evans :fløjt: ....så tastede et par stykker ind og endte med at få 30% på hele ordren :thumbsupsmileyanim: haha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle du ikke have en str 42? Jeg bruger 43-44 og plejer at bruge 9 hos Evans, så du skal I en 7 eller 8 - og de er da ikke udsolgt! ;)

Så er de bestilt! Fantastisk .... 1000 tak for linket! :) Og det bedste af det hele .... ved ik, om du bruger det, haha ... jeg googlede lige coupon codes på Google og der kom en masse op ift. evans :fløjt: ....så tastede et par stykker ind og endte med at få 30% på hele ordren :thumbsupsmileyanim: haha.

Haha, det lyder godt! ... og ja, de engelske sider har den fordel at de tit har rabatkoder :thumbsupsmileyanim: Jeg håber de er lige som du har ønsket :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer